Jeps, Adidas is okequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:30 schreef ChrisJX het volgende:
Adidas Icy Burst
Adidas geuren zijn echt geweldigDeze is iets minder lekker dan anderen, maar ja, dees moet ook op
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Ik vind 'm zoooo lekker! En nog inclusief de bijbehorende bodylotion ook vandaag
Puma.quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:01 schreef Black-Death het volgende:
Owja mensen even een vraagje voor ik het vergeet. Mijn moeder is vrijdag jarig, en ze wil wel graag een luchtje als cadeautje van me... nou ben ik als man zijnde niet echt into vrouwengeuren, dus welke raden jullie aan? Ik ga sowieso morgen met mn vriendin de stad in, maar tips zijn welkom. een fris geurtje
quote:Launched in 1966, Fidji by Guy Laroche is truly a classic. The fragrance is a blend of soft floral notes with powdery undertones. The floral base includes: floral hyacinth, lemon, bergamot, carnation, jasmine, and rose.
Thnxquote:
Goede keus.quote:
Nicequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:08 schreef PrintScreen het volgende:
Organza Indecence van Givenchy
[afbeelding]
Ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:36 schreef fembol het volgende:
Sun van Jillsander
zow lekker, vraag em ook voor sinterklaas (waar we niet aan doen, maar is het proberen waardquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:27 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
ik ben aan mijn 3e flesje Jump begonnen![]()
Die zou ik ook wel weer willen, maar hoe kan ik er aan komen? Volgens mij wordt ie niet meer verkocht?quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Authentic Maroussia van Slava Zaïtsev
Lekker fris geurtje...
Ook niet bij grote ketens als Douglas of Ici Paris XL?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:57 schreef frennie het volgende:
Die zou ik ook wel weer willen, maar hoe kan ik er aan komen? Volgens mij wordt ie niet meer verkocht?
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:33 schreef Black-Death het volgende:
Tommy
Ja, want de kleur van je haar is van invloed op hoe een geurtje bij je ruiktquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:48 schreef Toasty het volgende:
zoals altijd Obsession van Calvin Klein...
echt een geurtje voor brunettes... blonde vriendinnen en mn blonde mama hebben het ook weleens geprobeerd maar ruikt toch echt anders (vies)![]()
[afbeelding]
De kleur van je haar (wel die uit je genotype uiteraard) bepaalt voor een deel hoe de samenstelling van je huid is. Mensen met donker haar hebben vaak een iets vettere huid, waardoor zwaardere geuren in theorie beter tot hun recht komen. Het is wel een beetje te voorbarig om meteen de conclusie te trekken dat deze geur alleen bij donkerharige vrouwen goed ruikt. Dat is misschien meer wat iemand graag zelf wil gelovenquote:Op vrijdag 25 november 2005 16:32 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, want de kleur van je haar is van invloed op hoe een geurtje bij je ruikt![]()
tsja dat wilde ik ook niet beweren, maar wel ondervonden uit mijn kleine steekproef hehequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:32 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
De kleur van je haar (wel die uit je genotype uiteraard) bepaalt voor een deel hoe de samenstelling van je huid is. Mensen met donker haar hebben vaak een iets vettere huid, waardoor zwaardere geuren in theorie beter tot hun recht komen. Het is wel een beetje te voorbarig om meteen de conclusie te trekken dat deze geur alleen bij donkerharige vrouwen goed ruikt. Dat is misschien meer wat iemand graag zelf wil geloven.
Die staat op mijn verlanglijstje.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:09 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
En mijn "geurtje" vandaag.
Chanel Allure Sport EDT
Ik vind hem zeker lekker ruiken, en hij is tenminste nog enigzinds origineel, in tegenstelling tot sommige te bekende geurtjes. Hij ruikt best "volwassen"..quote:Op donderdag 1 december 2005 10:56 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
is die lekker? ben weer n nieuw geurtje aan t zoeken![]()
Hmmm, ik dacht al.... wat ruikt het hier lekker.quote:
quote:Ô de Lancôme van Lancôme
Samenstelling:
Aroma's van: citrusachtige noten, citroen, mandarijn, bergamot, ceder, vetiver, eikenmos, rozemarijn, basilicum, tijm, ceder, vanille, musk
De compositie behoort tot de citrusachtige geuren met uitgebalanceerde, luxe aroma's
Introductie:
Deze geur is geïntroduceerd in 1969
Ideaal voor de actieve vrouw vol charme.
quote:Op maandag 5 december 2005 09:17 schreef Tokay het volgende:
Ideaal voor de actieve vrouw vol charme.
quote:
Dat is ie zekerquote:Op maandag 5 december 2005 09:27 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
![]()
Eén van de lekkerste mannengeurtjes!
Over het algemeen zijn het 2-3 sprays in de nek (beide zijden), en eventueel 1-2 keer op je pols(en). Er zijn ook mensen die het op hun borst sprayen, het is maar wat je zelf graag doet. Vrouwen hebben hier nog meer opties in.quote:Op maandag 5 december 2005 20:13 schreef Faviola het volgende:
Ik vraag me eerlijk gezegt af hoeveel je nou moet opspuiten, hoeveel pufjes, van dichtbij/veraf, waar...? In je Nek of iets?
Kan iemand mij dit uitlegge....wat 't beste is...
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het 2-3 sprays in de nek (beide zijden), en eventueel 1-2 keer op je pols(en). Er zijn ook mensen die het op hun borst sprayen, het is maar wat je zelf graag doet. Vrouwen hebben hier nog meer opties in.
De afstand hangt er van af of je het graag alleen op je huid hebt of ook deels over je kleding, maar meestal is een centimeter of 10 van je af wel het handigste. Mocht een geur niet lang bij je blijven hangen, dan kun je ook wat over je kleding spuiten.
De meeste (grotendeels synthethische) parfums van de grote merken zijn vandaag de dag gemaakt om ongeveer heel de dag te blijven zitten, maar oorspronkelijk is dat niet de essentie van een geur. Een pure eau de toilette, die gemaakt is van natuurlijke ingrediënten, zal zo'n 3-4 uur te ruiken zijn. Dat is alleen niet zo relevant, omdat dergelijke geuren toch niet bij Douglas e.d. verkocht worden. Mocht je dus 's ochtends een geur opdoen, en 's avonds uitgaan, dan kun je sowieso wel opnieuw wat opsprayen, omdat zelfs synthetische geuren dan het meeste van hun kracht verloren hebben.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
quote:Omschrijving
Een overheerlijk parfum met een onovertroffen boeket rozen en daaronder viooltjesnoten. De basisnoten vol amber en musk. Een gewaagde geur die een onuitwisbare indruk achterlaat.
Samenstelling
Aroma's van: roos, meidoorn, mimosa, sinaasappel, viooltje, sandel, musk, iris, amber
De compositie behoort tot de bloemige geuren met uitgebalanceerde, luxe aroma's
Ideaal voor de vrouw die vol overgave bemint en wordt bemind.
Mag ik ff vragen waar je die nog kan kopen? Overal waar ik zoek, issie niet meer verkrijgbaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:39 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Authentic Maroussia van Slava Zaïtsev
Lekker fris geurtje...
Dat vroeg iemand anders me laatst ook al in dit topic...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:49 schreef thaMoon het volgende:
Mag ik ff vragen waar je die nog kan kopen? Overal waar ik zoek, issie niet meer verkrijgbaar![]()
En ik vind m zo lekker!!!!
quote:De heerlijke geuren van anjer, roos en ylang-ylang zijn creatief gecombineerd met de geur van sandelhout uit Mysore. Daardoor is de geur absoluut onderscheidend en onnavolgbaar.
Aroma's van: gardenia, jasmijn, sandel uit Mysore, chrysant, anjer, roos, ylang-ylang
De compositie behoort tot de bloemige geuren met uitgebalanceerde, luxe aroma's
Ideaal voor de mysterieuze, verleidelijke vrouw.![]()
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 11:14 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
L'Air du Temps van Nina Ricci![]()
Nog een liefhebber! Wat leuk.quote:
Blijft lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:15 schreef pos het volgende:
Jean Paul Gaultier Classique
[afbeelding]
Die dus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:18 schreef Tokay het volgende:
Ô de Lancôme.
Zalig... citrus-achtig, eau de cologne-achtig; echt een heerlijk frisse geur!
Ik heb de mannen versie ik vindt die wel Okquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:46 schreef VixenFromHell het volgende:
weet niet of dit wel het juiste topic is voor vragen...
maar ik wou weten wat jullie van Diesel Zero Plus vinden (de vrouwen versie dus he)
Lekker of niet?
uiteraard check ik hem zelf ook nog wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |