Voor kattenfoetussen leken ze verdacht veel op kleerhangers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef GoLLeM het volgende:
Het waren genetisch gemanipuleerde kattenfoetussen.
Misschien zijn de kleerhangers wel gewoon een soort medicijn tegen zijn halucinaties. Zoals knoflook tegen vampieren. Dat zou gelijk het bestaan van zwervers met andere vreemde objecten verklaren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:35 schreef Aurelianus het volgende:
En waarom zou een zwerver het zichzelf zo moeilijk maken met die dingen? De man loopt denk ik liever wat flexibeler door de straten om makkelijker voedsel uit vuilnisbakken te pakken of weg te kunnen sprinten als ze vreemde wezens gaan hallucineren door de drugs.
Daar heb je misschien wel een punt. Je weet gewoon niet wat het effect is van harddrugs als heroïne en crack. Misschien loopt er wel een naakte dwerg met een Slovenisch accent achter de man aan die hem dwingt kleerhangers te sparen omdat ie anders de zwerver zijn baard eraf scheert met een heggeschaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Misschien zijn de kleerhangers wel gewoon een soort medicijn tegen zijn halucinaties. Zoals knoflook tegen vampieren. Dat zou gelijk het bestaan van zwervers met andere vreemde objecten verklaren.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:41 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel een punt. Je weet gewoon niet wat het effect is van harddrugs als heroïne en crack. Misschien loopt er wel een naakte dwerg met een Slovenisch accent achter de man aan die hem dwingt kleerhangers te sparen omdat ie anders de zwerver zijn baard eraf scheert met een heggeschaar.
Dit zou best een valide informatie kunnen zijn voor de douanes. Als de politie iemand ziet met kleerhangers onder zijn arm, zou dat kunnen duiden op heroinebezit. Van de andere kant zou het natuurlijk ook kunnen dat er echt een Sloveense dwerg achter hem aanzat, maar dat die net even een plas was doen, of een rol drop kopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:41 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel een punt. Je weet gewoon niet wat het effect is van harddrugs als heroïne en crack. Misschien loopt er wel een naakte dwerg met een Slovenisch accent achter de man aan die hem dwingt kleerhangers te sparen omdat ie anders de zwerver zijn baard eraf scheert met een heggeschaar.
Volgens mij zou hij het niet houden bij enkel afrukken boven die dingen, wat hij er zoal meer mee zou doen ga ik liever niet verder op in. Aan de diversiteit van reacties maak ik trouwens op dat niet veel andere mensen worstelen met filosofische vraagstukken als deze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:46 schreef Fok_you het volgende:
[..]
of een fetisj
niets beters dan rukken over een stapel kleerhangers
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:41 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het plaatje was slechts ter illustratie.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
' psst, abortussie? 10 euro '
Ik weet niet waar je die vandaan hebt, maar bedankt voor een goede lach als afsluiting van een goede avond.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:51 schreef GSi het volgende:
Ik zag laatst een meisje met een paar kleerkasten om haar heen..
Daar liep ik maar met een boog omheen.. net als robin hood, die loopt ook overal met een boog omheen..
hahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 04:01 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die vandaan hebt, maar bedankt voor een goede lach als afsluiting van een goede avond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |