quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Een nieuw liedje! De "kei hip"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef Dead-Doll het volgende:
Kei hip.
Verzin je dat net?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een nieuw liedje! De "kei hip"
"gooi je keigaaf in de lucht
vlieg door een raampje met een zucht
Hip een keer in het rond..
Val met een plofje op de grond"
Tof... ze vindt me geniaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Verzin je dat net?. Zo ja, dan vind ik je geniaal.
.
Is een goed mens..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:42 schreef cerror het volgende:
Je moeder.
Daarvoor niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:42 schreef GoLLeM het volgende:
Janetje was al geniaal sinds het Fok!an Legends topic
Toen wist ik het in elk geval nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Is een goed mens..
[..]
Daarvoor niet?![]()
Yvonne heeft 'm vermaildmoordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:58 schreef Pingwingei het volgende:
Stomme kooi dood GoLLeM?
Roosvicee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:00 schreef cerror het volgende:
Wijn!
Hé bah, moet dat nu?quote:
Ik vind het ook niet te zuipen.. maar het is het enige koude te drinken dat ik in huis heb..quote:
Ik heb tenminste nog colaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet te zuipen.. maar het is het enige koude te drinken dat ik in huis heb..
Oh wacht! Ik heb nog Hollandia..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet te zuipen.. maar het is het enige koude te drinken dat ik in huis heb..
%$*&$quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh wacht! Ik heb nog Hollandia..
*op doodsverwensing of 'terrut' wacht... *
Ik mag jou ook hoorquote:
Bleeb bleeb bleeb.gifquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]!!!
Tja dat krijg je er nu van.. als je betere dingen te doen hebt
beepquote:
Sounds prétty darn good beebmeisterquote:
quote:
Ach ja, ieder z'n hobby.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sounds prétty darn good beebmeister [afbeelding]
Jouwe is best tof..quote:
Wat is de jouwe dan?quote:
Mijn hobby?quote:
ejj lekker ding , leuke foto was dat trouwens in US ja post t hier maar ffies anders is t slowchatquote:
Wat moet ik hier posten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ejj lekker ding , leuke foto was dat trouwens in US ja post t hier maar ffies anders is t slowchat
Sorry, wijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee johik post hier ff dat ik je foto leuk vind in US
![]()
jezus laat maar![]()
Je bent niet de enige M-Mquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee johik post hier ff dat ik je foto leuk vind in US
![]()
jezus laat maar![]()
Jup.. hij tikte wijn...quote:
quote:
*Nogsteeds voor zich ziet hoe cerror vorige keer keek na nuttigen wijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:38 schreef cerror het volgende:
Nah, is dat zo erg?
Vergeten te halen, maar ik heb wel witte wijn hier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zou ie dat zelf ook in de gaten gehad hebben?
of is ie gewoon van zn hollandia geloof afgepleurd>?
Dat was rode!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Nogsteeds voor zich ziet hoe cerror vorige keer keek na nuttigen wijn![]()
Sorry, het blijft grappig..
Hollandia is vast nogsteeds de heilige graal..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:39 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zou ie dat zelf ook in de gaten gehad hebben?
of is ie gewoon van zn hollandia geloof afgepleurd>?
Ja maar toch.. die blikquote:
Weest welkom.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:12 schreef Vleselijk_Overblijfsel het volgende:
En jawel ... WEER een nieuwe user!
Dit is den broer van Cerror (die klootviool van de post hierboven)
Vanaf morgen ga ik hier het een en ander terroriseren, maar nu laat ik die achterlijke gladiool maar weer even! Toedeledokies en tot sinus! 14.gif!!!
Heersch!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:12 schreef Vleselijk_Overblijfsel het volgende:
Vanaf morgen ga ik hier het een en ander terroriseren, maar nu laat ik die achterlijke gladiool maar weer even! Toedeledokies en tot sinus! 14.gif!!!
Dit is echt een familieforum he?quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:25 schreef jackson het volgende:
Zonde dat niemand even op mijn live gemix intuned
Nou mijn familie zal ik hier niet tegenkomen daar niet vanquote:
Goed werkquote:
Het relaxed raar genoeg.quote:
Ik draai nu de rustigere kant nog even... zo misschien nog iets meer trance...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Het relaxed raar genoeg.
Ik haat trance/dance etc eigenlijk.
Zolang het rustig blijft luister ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik draai nu de rustigere kant nog even... zo misschien nog iets meer trance...
Dit is meer progressive trance
Tijd om in te tunen dusquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:36 schreef Janetje het volgende:
Ik ben al weer wááááááááy past mn tranceperiode
neuhquote:
okquote:
quote:
Nietus.quote:
Ehhh... wellus?quote:
zo heb ik iig iets te lezen als ik terug kom van vakantiequote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:12 schreef Vleselijk_Overblijfsel het volgende:
Idd...... alleen de naam alquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:46 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zo heb ik iig iets te lezen als ik terug kom van vakantie
kan nog leuk worden
Ach ik ben de moeilijkste nietquote:
quote:
Klopt... weer even 1,5 achter mijn draaitafels gekropen vanavond om wat mensen en mezelf te vermaken. Jij nog plannen vanavond ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]jackson
Je bent net uitgemixed lees ik.
Moet je msn uitzettenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:09 schreef Janetje het volgende:
Wow.. smiley-overload...
Dus?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:09 schreef Janetje het volgende:
Wow.. smiley-overload...
Altijd gezellig toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt... weer even 1,5 achter mijn draaitafels gekropen vanavond om wat mensen en mezelf te vermaken. Jij nog plannen vanavond ?
quote:
*uch* Naar boven wijst..quote:
Waar in de faq staat dat je geen smilies mag gebruikenquote:
Jazeker.... Iedereen kritisch lettend op mijn draaikunstenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
Altijd gezellig toch?
Geen andere plannen dan straks slapen, morgen mee naar een kinderfeestje![]()
Ik wees er even op dat ik niet 'op msn' maar 'in BeF' bedoelde..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar in de faq staat dat je geen smilies mag gebruiken
Die maat drink je eerst leeg en dan mogen we verder?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:15 schreef Zebbie het volgende:
Stop want de maat is vól!
Positief kritisch?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Jazeker.... Iedereen kritisch lettend op mijn draaikunsten
Oke dan... behalve dat je zo even gezellig op msn komt dan
Kinderfeestjes zijn oke
Dat overblijfsel is de broer van Cerror nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die maat drink je eerst leeg en dan mogen we verder?
Dusquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wees er even op dat ik niet 'op msn' maar 'in BeF' bedoelde..
Ik snap nie waarom je nie ff online kan komen maar kee...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Positief kritisch?
Dacht het niet
Niet als de oudste 7 is en de jongste 4
Ja, want dat begreep ikzelf nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wees er even op dat ik niet 'op msn' maar 'in BeF' bedoelde..
Niet? En hoe weet u dat?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat overblijfsel is de broer van Cerror niet
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus
Geen smilies in BeF?
Waar staat die regel?
Ding ding ding ding.. we have a winner..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
PS, Janetje bedoelt het niet aanvallend neem ik aan.
Zover ik janetje ken zal ze het idd niet rot bedoelen, maar ik begrijp haar nu ff nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
Nee... maar het valt onder het kopje... "loos zeuren" waar ikzelf ook een grafhekel aan hebquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
Ze vond het gewoon een grote lading smileys en zei dat, zonder verder een achterliggende gedachte te hebben ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zover ik janetje ken zal ze het idd niet rot bedoelen, maar ik begrijp haar nu ff niet
Smiley overload--> moet je msn uitzettenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus
Geen smilies in BeF?
Waar staat die regel?
Biologisch.... eigenlijk heel logischquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ze vond het gewoon een grote lading smileys en zei dat, zonder verder een achterliggende gedachte te hebben ofzo.
Nouja, z'n nick alleen al vind ik nou niet bepaald een naam voor een newbie. Meer een kloon van cerror onder het motto "de broer"quote:
Dat begreep ik natuurlijk ook welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Smiley overload--> moet je msn uitzetten
Mijn reactie: nee.. hier op fok.. kijk maar..
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik snap nie waarom je nie ff online kan komen maar kee...
Opzich waren ze wel positief.. erg weinig foutjes vanavond dus
Hahaha... dat tuig kan jij wel aan joh!
Hee!quote:
Ik maak hetzelf ook niet te laat hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat ff online meestal langer word dan ff
Ik vind smilies nu eenmaal leukquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ze vond het gewoon een grote lading smileys en zei dat, zonder verder een achterliggende gedachte te hebben ofzo.
Heej DMquote:
Ik kan me er ook altijd wel redelijk in vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik vind smilies nu eenmaal leuk
Eigenlijk geloof ik het wel.. hij gebruikt geen lullige excuusjes voor kloons.. als ie hier post zegt ie gewoon dat ie het is..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nouja, z'n nick alleen al vind ik nou niet bepaald een naam voor een newbie. Meer een kloon van cerror onder het motto "de broer"
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat begreep ik natuurlijk ook wel
zucht
Ik ook wel hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik vind smilies nu eenmaal leuk
Duss, geen msnquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik maak hetzelf ook niet te laat hoor
Mooi.... dan zal et wel lukken met de kids
Ooh.... heel apart danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:24 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding] Ik had het daarom ook niet tegen jou...
Mja dat dan weer wel, en dat "toedeledokies tot sinus" hoor ik cerror ook nog niet zo 1 2 3 zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:24 schreef Janetje het volgende:
Eigenlijk geloof ik het wel.. hij gebruikt geen lullige excuusjes voor kloons.. als ie hier post zegt ie gewoon dat ie het is..
Wist ik wel dat je het leuk zou vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duss, geen msn
Tuurlijk wel, en stiekem vind ik het ook leuk
Het draagt bij aan het duidelijk maken van een postquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan me er ook altijd wel redelijk in vinden
Nee... niemand met enigzins nog een hersencel die werktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja dat dan weer wel, en dat "toedeledokies tot sinus" hoor ik cerror ook nog niet zo 1 2 3 zeggen
Precies.. En te oordelen naar wat hij op msn zei.. jup.. dit geloof ik wel..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja dat dan weer wel, en dat "toedeledokies tot sinus" hoor ik cerror ook nog niet zo 1 2 3 zeggen
Gebruik ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het draagt bij aan het duidelijk maken van een post
Bijna hetzelfde als een PI, die ik dus meestal vergeet
Nu blijk ik doorzichtig te zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Wist ik wel dat je het leuk zou vinden
Pfff.... je kan msn toch aandoen zolang we online zijn
En ach... het boeit ook niet echt.. wel?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Precies.. En te oordelen naar wat hij op msn zei.. jup.. dit geloof ik wel..
Ja hoorquote:
quote:
Hoi PSquote:
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:
*diepe zucht* jij bent ook moeilijk vandaagquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu blijk ik doorzichtig te zijn![]()
Uh... en als ik nu offline ga hoef ik msn ook niet op te starten
Zo blijktquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:28 schreef jackson het volgende:
[..]
En ach... het boeit ook niet echt.. wel?
Brabo toevalligquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:28 schreef DaMook het volgende:
Ja hoorVandaag weer staan buurten met een leuk meidje op het werk
Why?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:29 schreef jackson het volgende:
[..]
*diepe zucht* jij bent ook moeilijk vandaag
Hmmjah... iedere mam vindt dat wel leuk denk ik
Nieuwe user of ouwe kloon?quote:
Jupquote:
Nee, normaal ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alleen vandaag?
Waar heb ik mijn punten van voordeel gehaald?
Kids die lol hebben is altijd leuk
Hellll zeg... dit is fok! niet het echte levenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nieuwe user of ouwe kloon?
Nieuwe user weet je nog niet wat je kan verwachten.. voor hetzelfde geld is het een baggeruser of aanwinst voor dit forum.![]()
Ouwe kloon.. jowww.. daar hebben we cerror nog een keer.. niks nieuws
Brabanders lullen op een bepaalde manier en ik dacht het te herkennen...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup
Valt het zo op dan(Niet dat ik het erg vind
Brabant is cool
)
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, normaal ookmaar nu nog erger. Ik heb geen zin om door te zeuren... da's je voordeel vandaag
Ik hoop dat het een gezellige boel gaat worden morgen
Ach man doe niet zo moeilijk, je vraagt een uitleg, je krijgt een uitleg.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Hellll zeg... dit is fok! niet het echte leven
Kan jou het schelen. "aanwinst voor het forum" bwhehehehe...
Gaatie een beetje ?
bye byequote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als je dan toch niet doorzeurt kan ik wel af gaan sluiten
Vast wel, met een beetje mazzel hebben alle kids een leuke middag.
Trusten allemaal
jacksonTrusten voor zo en tot later
Ook weer waar... maar wist niet dat je er zo in op gingquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach man doe niet zo moeilijk, je vraagt een uitleg, je krijgt een uitleg.
Zelfs dan nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:35 schreef jackson het volgende:
[..]
bye bye![]()
Als ik nu zeur... blijf je dan?
Truste dan maar...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs dan niet
Ik ben echt moe en moet gewoon slapen Althans dat probeer ik
Meegelezen of moet ik de samenvatting mailen strax?quote:
Brabant is gewoon mooiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Brabanders lullen op een bepaalde manier en ik dacht het te herkennen...
Brabanders zijn altijd trots dat ze in brabant wonen... heel vaag imo. Maar brabant is wel oke...
Mailen a.u.b.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Meegelezen of moet ik de samenvatting mailen strax?
Ik woon in de Betuwe... dat is ook mooi... alleen mij hoor je er (normaal gesproken) niet over. Dat vind ik altijd wel opvallend bij die braboosquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:39 schreef DaMook het volgende:
Truste PS![]()
[..]
Brabant is gewoon mooi(Ik woon nog in het (redelijk) landelijk gebied en dus niet in een stad, dat is gewoon mooi
)
Komt goedquote:
Ik replyde tochquote:
Tuurlijk, naai er maar uitquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:51 schreef jackson het volgende:
Ik ben er weer vandoor...
Groeten allemaal![]()
![]()
Schobbejakken zijn het! Wat zeg ik, addergebroed!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:24 schreef Zebbie het volgende:
De schoften!
Wanbetalers!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Schobbejakken zijn het! Wat zeg ik, addergebroed!
tja als JDude niets geeft waarom zou ik dan wel wat geven hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:47 schreef rompompom het volgende:
Wat is dat voor een trend dat mensen die het bier weggeven zich verschuilen?
Als JDude van een flat springt, spring jij er dan ook achteraan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja als JDude niets geeft waarom zou ik dan wel wat geven he
duhhhquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als JDude van een flat springt, spring jij er dan ook achteraan?
Je hebt tieten zat in huis op dit momentquote:
Oye! Is het wat daar, in Pluskut?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:03 schreef killswitch het volgende:
Hoi. Het is mij, Dead-Doll hier.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt tieten zat in huis op dit moment
ja erg pluskutterigquote:[..]
Oye! Is het wat daar, in Pluskut?
geen foto'squote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, tijd niet gezien hier![]()
[..]
Foto's?
Hoe voelt dat eigenlijk, pluskutterig?
FB, bij de slotjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:46 schreef buzzer het volgende:
typisch dat ik die ouwe frikandellenbakker hier niet zie
Welke van de ouwe frikandellenbakkers?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:46 schreef buzzer het volgende:
typisch dat ik die ouwe frikandellenbakker hier niet zie
Cheil.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
het is net gestopt met regenen
Niet terugkijken naar het verleden, kijk naar de toekomst...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is niet meer wat het geweest was in den beginne, deze reeks, niet?.
Nog meer verloedering van deze eens prachtige reeks?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet terugkijken naar het verleden, kijk naar de toekomst...
Daar mag je niet over lullen als je al een hele tijd niet bent geweest natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog meer verloedering van deze eens prachtige reeks?.
Bedankt, je heb nu de depressie bij me opgeroepen..
O.quote:
Het gaat misschien niet snel.. maar het is nog wel leuk.. meestal..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog meer verloedering van deze eens prachtige reeks?.
Bedankt, je heb nu de depressie bij me opgeroepen..
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:52 schreef pc-fr34k het volgende:
KS, weet je dat jij lijkt op FPS dough? (www.purepwnage.com)
Ik moet denk ik weer in-[BeF]en.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het gaat misschien niet snel.. maar het is nog wel leuk.. meestal..
Ja, echt, ik keek zo in je fobo en ik dacht gelijk een FPS Dough.quote:
mja okequote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, echt, ik keek zo in je fobo en ik dacht gelijk een FPS Dough..
!
true truequote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:05 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik als geen ander.
Gisteren Lotr II gekekenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:52 schreef GoLLeM het volgende:
Welkom.
Ik wou alleen dat ik III hier ook hadquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:06 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Goed idee, vanavond ook even doen. [afbeelding]
Ach, dan heb je nog wat voor laterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wou alleen dat ik III hier ook had
Die heb ik ook al gezien.. maar heb zin om de trilogie af te kijken..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, dan heb je nog wat voor later
Ligt eraan wat je diepere doel er achter isquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heb ik ook al gezien.. maar heb zin om de trilogie af te kijken..Trouwens.. je moet niet beginnen met Lotr II kijken om 5 uur 's morgens...
Mijn diepere doel.. mijn bedoeling erachter.. de filosofische achtergrond was.. dat ik geen zin had om te gaan slapen...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je diepere doel er achter is
[/filosofisch]
+8,3 diepzinnigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn diepere doel.. mijn bedoeling erachter.. de filosofische achtergrond was.. dat ik geen zin had om te gaan slapen...
Vooral die ,3 geeft het die extra dimensie he...quote:
De komma symboliseert precisie in de overweging.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vooral die ,3 geeft het die extra dimensie he...
Of de ambitie voor mierenneukerij...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:40 schreef cerror het volgende:
[..]
De komma symboliseert precisie in de overweging.
Of dat natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of de ambitie voor mierenneukerij...
Ja wel hebben het hier wel over rompompom he..quote:
Graag! Kom net van badminton af en heb alleen goldenpower, cola en jus d'orange in huis.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
Mag ik hier iemand een biertje aanbieden?
Laat maar ofzo. Ga effe een lens in je oog proppen andersquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:55 schreef Janetje het volgende:
Mag ik hier iemand een biertje aanbieden?
*hollandia aangeeft.. enige wat ik nog in huis heb..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Graag! Kom net van badminton af en heb alleen goldenpower, cola en jus d'orange in huis..
Die zit er al in.. maar bedankt..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat maar ofzo. Ga effe een lens in je oog proppen anders
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
*hollandia aangeeft.. enige wat ik nog in huis heb..
Is [BeF] nu een rel reeks geworden?quote:[..]
Die zit er al in.. maar bedankt..
Trouwens wel een héul slechte comeback hoor.. doe eens je best!
Het is ook geen sterke kant van me, vrees ikquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die zit er al in.. maar bedankt..
Trouwens wel een héul slechte comeback hoor.. doe eens je best!
Nee, het gaat echt niet lukkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Of de ambitie voor mierenneukerij...
Goh.. dan is het wel heel erg met je gesteld hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
. Alles wat bier is zou nu goddelijk smaken, zelfs
Amstel
en laat ik eens gek doen, zelfs
amstel uit blik.
.
Neuh.. rpp en ik plagen elkaar gewoon een beetjequote:Is [BeF] nu een rel reeks geworden?.
Nee, jij plaagt mijquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goh.. dan is het wel heel erg met je gesteld he...
[..]
Neuh.. rpp en ik plagen elkaar gewoon een beetje
Vroegah miste je wel 3 delen als je eventjes naar de wc ging.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef JDude het volgende:
Zo, drie dagen afwezigheid en meteen deel 200 gemist. Gelukkig kan ik in volle topics posten
Dat gratis bier van mij in #200 is 'm niet helemaal geworden he?
Shalom!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef JDude het volgende:
Zo, drie dagen afwezigheid en meteen deel 200 gemist. Gelukkig kan ik in volle topics posten
En dan feliciteer je jezelf: "gelukkige donderdag!!!"quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Ik heb hier 3 Hollandia, en die bewaar ik voor 00:00.
DD is bij KS wezen hokken volgens mij.quote:
Wat ben jij nou voor BeFmod??!! Het hele deel op een droogje gezeten!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef JDude het volgende:
Oh ja.. das waar..quote:
Precies.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan feliciteer je jezelf: "gelukkige donderdag!!!"
Zoiets had ik ook gelezen ja, maar was dat eenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
DD is bij KS wezen hokken volgens mij.
Ah, de wijn staat weer in de koelkast?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:20 schreef cerror het volgende:
Ik heb hier 3 Hollandia, en die bewaar ik voor 00:00.
Geweldig!quote:
Een combinatie van beide, DD kennendequote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Zoals had ik ook gelezen ja, maar was dat eenmeet of een [BeF] meet? En een echte [BeF] meet, zo een met meerdere mensen?
.
Er waren slechts twee personen aanwezig aldaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zoals had ik ook gelezen ja, maar was dat eenmeet of een [BeF] meet? En een echte [BeF] meet, zo een met meerdere mensen?
.
Och, maar er was vast bier.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:25 schreef rompompom het volgende:
Er waren slechts twee personen aanwezig aldaar.
Zover was ik ook nog wel gekomen. Maar was het eenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er waren slechts twee personen aanwezig aldaar.
En frituur?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef cerror het volgende:
Oh ja, DD zit met KS te fonduen right?
Een metafoor ja.quote:
Die informatie heb ik niet tot mijn beschikking.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zover was ik ook nog wel gekomen. Maar was het eenBef meet, of een [BeF] meet als in de reeks [BeF]?
.
Ah toch wel.. Ik heb het niet zo op metaforen..quote:
Hell yeah.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah toch wel.. Ik heb het niet zo op metaforen..
Zin in een fonduetje cerror?
Kaas- of vleesfondue?quote:
Wij fondueen altijd met het gezin met kerst, bedankt voor deze nieuwe betekenis eraan voor mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah toch wel.. Ik heb het niet zo op metaforen..
Zin in een fonduetje cerror?
Vleesch.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wij fondueen altijd met het gezin met kerst, bedankt voor deze nieuwe betekenis eraan voor mij..
Whehehe!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Vleesch.
En dan het kalkoen vullen met kaas.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Vleesch.
En dan met je kop erin blijvae steken als mr. bean.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Vleesch.
Dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]stuff the turkey with cheese...
Waarom klinkt dat zo ziek cerror?
Dat zegt iets over mijn gedachtengang?quote:
Dat kan voor die kalkoen toch ook niet echt prettig zijn..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan met je kop erin blijvae steken als mr. bean.!
[freud]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zegt iets over mijn gedachtengang?oeps..
Daarentegen is die gesmolten, gloeiend hete kaas om je kop wél heel prettigquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan voor die kalkoen toch ook niet echt prettig zijn..
*op bank liggen gaat.. Je bent nu even psychiater he.. hou je in..:')quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:39 schreef cerror het volgende:
[..]
[freud]
Was is dein relatie mit dein muter?
[/freud]
Misbruik maken van je patienten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
*op bank liggen gaat.. Je bent nu even psychiater he.. hou je in..:')
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misbruik maken van je patienten.. Je hebt toch niet voor niets al die jaren ervoor gestudeerd.
!
quote:
Je maakt gebruik van ze?quote:
Mensen misgebruiken..quote:
Nah.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat klopt, ze vindt het helemaal niet erg
De volgende bef-meet is tussen Janetje en cerror?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
True rpp.. very true..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:
Jatochnietdan?quote:
Oud nieuws enzoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De volgende bef-meet is tussen Janetje en cerror?
Oud nieuws dat dat gaat gebeuren of is er al gebeft?quote:
Héhé.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jatochnietdan?
[..]
Oud nieuws enzo
Daar sluit ik mij volledig bij aan..quote:
Zie hierbovenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oud nieuws dat dat gaat gebeuren of is er al gebeft?
Toch nog posten in #200 hequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef JDude het volgende:
Sjonge, er wordt wat afgebeft hier.
Inderdaad een briljante door-het-slotje-postquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:00 schreef JDude het volgende:
Sjonge, er wordt wat afgebeft hier.
Ik heb het ook..quote:
Wat voor dingen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik kom ook altijd later achter dit soort dingen.../
Wat voor dingen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Heiden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb het ook..Hollandia..
Maar ik ga het niet drinken.. bah..
Ja, die mag toch niet ontbreken in mijn AT he... zit hier niet voor de kat z'n k*t al sinds deel 2quote:
Alleen de actieve BeF-er is volledig op de hoogtequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:02 schreef pc-fr34k het volgende:
And loving it..quote:
Even dansen, moet je boeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
And loving it..
Maarre.. na al die appels.. ik denk dat het dan appelcider wordt in mn maag..
Dansen..quote:
Je kan ook overdrijven mén.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]Jullie zijn voor elkander bestemd
![]()
Doe niet zo engquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn voor elkander bestemd
![]()
Ja, ik begin ook weer actief te worden, maar het is weer net mijn pech om dit soort dingen te missen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alleen de actieve BeF-er is volledig op de hoogte
Er is nog een echte meet geweest in Maastricht tussen vier BeF'ersquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik begin ook weer actief te worden, maar het is weer net mijn pech om dit soort dingen te missen.
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik ook nog eens tieten heb gemist die gepost zijn, he..
Mijn hond foxy.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:10 schreef Janetje het volgende:
Jaaa...
leuke andere onderwerpen..
Iemand nog een leuk huisdier ofzo?
Just pulling my leg there or are you serious?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is nog een echte meet geweest in Maastricht tussen vier BeF'ers
Honden zijn tofquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mijn hond foxy.. Laatst sprong ze zo over een muurtje in ons huis heen, ze springt ertegenop, trekt zichzelf omhoog en springt dan verder, zo uit het niets. 3 keer acxhter elkaar(ik wilde haar alleen tegen de muur laten lopen, matrix style, zoals ze al langer kan)springt dat beest ineens helemaal over het muurtje. Voorheen ging ze via de rugleuning van de bank eroverheen. Na het 3 keer gedaan te hebben durft ze het ineens niet meer en zie je haar twijfelen als ze gaat springen... En ik kwam vandaag weer eventjes thuis, en dan is ze me toch een partij blij om me te zien.
.
Ik kan een stuk of 250 foto's overleggen, maar dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Just pulling my leg there or are you serious?
Ik met veelsteveel bier op is wel F&F waardig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Honden zijn tof [afbeelding]
Maar kan drinkt ie ook bier?
Kan ie het alfabet boeren?
Houdt ie van bitterballen?
Tis hier natuurlijk geen F&F he...
Uhu uhu.quote:
Laatst hield ik een flesje grolsch voor haar neus, vond ze maar niks. Maarja, ze is nog jong, ze moet het nog aanleren.quote:Maar kan drinkt ie ze ook bier?
Dat komt na het aanleren van bier drinken.quote:Kan ie ze het alfabet boeren?
Nog nooit voorgeschotelt maar ik weet wel zeker dat die bitterballen sneller weg zijn dan op een [BeF] meet.quote:Houdt ie ze van bitterballen?
Jij vroeg om huisdierenpraat om over het gelul over jou en cerror heen te praten.quote:Tis hier natuurlijk geen F&F he...
Ik word bang..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik met veelsteveel bier op is wel F&F waardig.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhu uhu..
[..]
Laatst hield ik een flesje grolsch voor haar neus, vond ze maar niks. Maarja, ze is nog jong, ze moet het nog aanleren.
[..]
Dat komt na het aanleren van bier drinken.
Same voor frituur eigenlijk...quote:Nog nooit voorgeschotelt maar ik weet wel zeker dat die bitterballen sneller weg zijn dan op een [BeF] meet.
cerror? Owww.. die..quote:Jij vroeg om huisdierenpraat om over het gelul over jou en cerror heen te praten..
En toch geven veel mensen hun honden alcohol zodat ze rustig zijn op oud en nieuw. Ze zeggen ook dat mannen zich als honden gedragen na alcohol, gaan honden zich dan als mannen gedragen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. honden.. alcohol.. het is toch geen goeie combi...
Bijna alles is hap-slik-weg.quote:[..]
Same voor frituur eigenlijk...
Sure...quote:[..]
cerror? Owww.. die..
Honden die zich als mannen gedragen? Dan heb ik toch liever dat ze hond blijven..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En toch geven veel mensen hun honden alcohol zodat ze rustig zijn op oud en nieuw. Ze zeggen ook dat mannen zich als honden gedragen na alcohol, gaan honden zich dan als mannen gedragen?.
Zoals met veel dingen in het leven...quote:Bijna alles is hap-slik-weg..
Ahuh.. echt..quote:Sure....
Daar kan je mee schrijvenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:25 schreef rompompom het volgende:
Stift
Is een boom..quote:es
quote:op
Frietje metquote:met
quote:dat irritante onderbreken van quotes!
Maar anders weet je toch niet op welk stuk van de tekst je nou antwoord geeft?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:25 schreef rompompom het volgende:
Stift es op met dat irritante onderbreken van quotes!
!quote:?
somsquote:Ja
Geen idee..quote:Wat doe je nu
Weet ik.quote:Stop met quoten, je quoot jezelf
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:32 schreef cerror het volgende:
[..]
!
[..]
soms
.
[..]
Geen idee..
[..]
Weet ik.
?quote:
Zelden zelfs.quote:[..]
soms
.
quote:[..]
Geen idee..
Zelfkennis.quote:[..]
Weet ik.
En jou helemaal niet..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
?
[..]
Zelden zelfs.
[..]
.
[..]
Zelfkennis..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |