ach jee, dat had ik inmiddels alweer verdrongenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
En na die 8 dagen begint het Chantal verhaal
Dat is haar pyjamabroek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal heeft trouwens wel een leuke moderne broek aan
Ach beter dan die ene persoon waar het nu al weken omdraait.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En na die 8 dagen begint het Chantal verhaal
Je hebt m'n vraag gemistquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal heeft trouwens wel een leuke moderne broek aan
Ik ben van mening dat we dat verhaal koste wat het kost moeten vermijden. Chantal MOET er dus gewoon eerder uit dan dat verhaal begint. Nomineren die handel morgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach beter dan die ene persoon waar het nu al weken omdraait.
Ben wel benieuwd welke mannen Chantal nu echt leuk vinden.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gedaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zet '' m ook even in het quotes-topic.![]()
Geen link want ik ben even lui.
Ja nee zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we dat verhaal koste wat het kost moeten vermijden. Chantal MOET er dus gewoon eerder uit dan dat verhaal begint. Nomineren die handel morgen
Welke mannen zo mediageil zijn dat ze zelfs met Chantal geassocieerd willen worden voor de aandacht die het oplevert bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal zal ze wel genadeloos afkeurenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Welke mannen zo mediageil zijn dat ze zelfs met Chantal geassocieerd willen worden voor de aandacht die het oplevert bedoel je?
Het Tanja probleem krijg je niet weg. Chantal welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja nee zeg, eeeeeerst dat ene probleem, daarna het volgende
![]()
Teveel tegelijk kunnen we nooit verwachten van Hummieen Tanja
Ben al blij áls het eindelijk een keer gebeurd.
De bevalling emotioneerde mij wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:46 schreef -Delta- het volgende:
Vind je het leuk, dat de baby er nu is Peter?
Ja Tanja blijft tot December, jahoor en ik ben de paashaas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het Tanja probleem krijg je niet weg.
Probeer het wel, maar lukt me steeds slechter om hier nog wat positiefs uit te halen. Op deze manier ga ik echt nooit december halen. Er moet echt wat drastisch gaan gebeuren nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Chantal zal ze wel genadeloos afkeuren, die vind ze ws toch niks, is kritisch eersteklas.
Ach ik probeer gewoon een beetje positief te blijven, anders haal ik het nooit tot December![]()
Waar heb jij verdorie afgelopen jaar alle eieren verstopt , heb me wezenloos gezochtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja Tanja blijft tot December, jahoor en ik ben de paashaas.![]()
Als er straks elke week genomineerd gaat worden wordt het echt weer wat leuker; meer spanningen, irritaties, ruzie'tjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:55 schreef Snaptnix het volgende:
Er moet echt wat drastisch gaan gebeuren nu.
Vrijwllige exit zou kunnen inderdaad. Maar ze wordt er never nooit niet uitgestemd. Dat bedoelde ik eigenlijk. Bij een vrijwillige exit geeft ze haar geld op, dus dat verwacht ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja Tanja blijft tot December, jahoor en ik ben de paashaas.![]()
Hai Dayquote:
opdat ze maar een beetje mensen mogen nomineren die er niet goed tegen kunnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
Als er straks elke week genomineerd gaat worden wordt het echt weer wat leuker; meer spanningen, irritaties, ruzie'tjes.
Net als vorige week.
Echt, het kan toch niet anders, de groep wordt steeds kleiner en als er elke week weer mensen op de bank zitten krijg je niet zo'n sfeer "oh, het is gezellig, want de exit is nog lang niet" als deze week.
Ik zie het echt niet meer zitten nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vrijwllige exit zou kunnen inderdaad. Maar ze wordt er never nooit niet uitgestemd. Dat bedoelde ik eigenlijk. Bij een vrijwillige exit geeft ze haar geld op, dus dat verwacht ik ook niet echt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:01 schreef Wup het volgende:
opdat ze maar een beetje mensen mogen nomineren die er niet goed tegen kunnen
Roel, Menno, Ingrid, Chantal, Nathalie, Dido
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Echt, het kan toch niet anders, de groep wordt steeds kleiner en als er elke week weer mensen op de bank zitten krijg je niet zo'n sfeer "oh, het is gezellig, want de exit is nog lang niet" als deze week.
je vergeet Rob. Die was nou niet bepaald de vrolijkste/vriendelijkste na z'n nominatie vorige keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:01 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel, Menno, Ingrid, Chantal
Ja die 4 is eik wel goed jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:01 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel, Menno, Ingrid, Chantal
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik vond Tanja een bikkel tijdens de bevalling!![]()
ja die hele bank vol lijkt me ook wel grappig een keertjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
je vergeet Rob. Die was nou niet bepaald de vrolijkste/vriendelijkste na z'n nominatie vorige keer.
Ook hij mag op de bank en Naat mag ook wel een keer eik.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
je vergeet Rob. Die was nou niet bepaald de vrolijkste/vriendelijkste na z'n nominatie vorige keer.
Wordt drukke bank danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ook hij mag op de bank en Naat mag ook wel een keer eik.
Ach na een jaartje boerderie voel je niet meer zo diepquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal.
Was bijna angstaanjagend
Als LIeske niks zegt valt de hele boel daar doodstil.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:19 schreef Wup het volgende:
Lieske af nou
ze is wel erg vervelend aan het zwetsen, en ik had gisteravond nog zoveel plezier om haarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Als LIeske niks zegt valt de hele boel daar doodstil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |