quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ga wel... slaapverwekkend daar zeg! Truste...![]()
![]()
Dat kan. Ik niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik word echt moe van die onnozele feitjes, die ze elke dag oprakelt, omdat ze anders niks te melden heeft.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:27 schreef Jane het volgende:
Ik ga lekker naar bed. En morgen lekker extra dik mascara op!
Je zult zien, ik ben binnen no time directeur!
Mazzelaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
CW![]()
Op vakantie, gelukkig net te laat terug voor de bevalling![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:27 schreef Jane het volgende:
Ik ga lekker naar bed. En morgen lekker extra dik mascara op!
Je zult zien, ik ben binnen no time directeur!
Ik was vanavond ook blij, toen ik zat te zappen en op Talpa beschuit met muisjes en "Talpa feliciteerd de baby van Tanja" zag.quote:
hahaha.. daar zal ik maar niet zo zeker van zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog nooit mascara gebruikt, maar Lieske krijgt nooit zo'n baan als ik
Geweldig. Ik weet zo een job waar je direct kunt beginnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:31 schreef Jane het volgende:
Heb alvast wat uitgeprobeerd voor morgen.
[afbeelding]
En, is het wat?
Truste mensen. Nu ben ik echt weg.
Hoop mascara!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:31 schreef Jane het volgende:
Heb alvast wat uitgeprobeerd voor morgen.
[afbeelding]
En, is het wat?
Truste mensen. Nu ben ik echt weg.
Bij de officiele waarschuwing die Menno kreeg op 25 sept, werd hem ook duidelijk gemaakt dat het niet gewenst was dat ze constant over BB (dus ook eerdere jaargangen) zaten te praten. Zien dit als teveel bezig zijn met het spel.quote:
Nana Love's rechterhand zusjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig. Ik weet zo een job waar je direct kunt beginnen.
Ik had eigenlijk iets heftigers in gedachten.quote:
ow oke, bedanktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
Bij de officiele waarschuwing die Menno kreeg op 25 sept, werd hem ook duidelijk gemaakt dat het niet gewenst was dat ze constant over BB (dus ook eerdere jaargangen) zaten te praten. Zien dit als teveel bezig zijn met het spel.
Ik nietquote:
Die gekke Caliquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog nooit mascara gebruikt, maar Lieske krijgt nooit zo'n baan als ik
M'n BB enthousiasme is nu helemaal tot -20 gekelderd, sinds die baby eruit is gekomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Nu de baby in huis is, zal er dan nog zo'n avondje komen met muziek? Zal wel niet
Ze is nu ff bij aan het komen van de bevalling en de heftige emoties die daarna bij haar loskwamen. Komt halverwege de nacht tot de conclusie dat ze alleen maar met die emoties omkan gaan als ze bij haar ouders in de buurt kan zijn, zodat haar moeder als steunpilaar kan fungeren. Gaat spullen pakken en morgenochtend om een uurtje of 10 zwaaien ze allemaal Tanja en de kleine uit....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
M'n BB enthousiasme is nu helemaal tot -20 gekelderd, sinds die baby eruit is gekomen
Please, laat Tanja snel naar huis gaan![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:37 schreef style het volgende:
Liekse zegt net dat ze uit moet kijken dat als ze haar hormoonzalf heeft gebruikt ze niet aan de frigide baby moet zitten.
Ze bedoelt waarschijnlijk fragiele![]()
Verder gaat alles wel goed Peetquote:
Ik probeer een positieve flow te veroorzakenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verder gaat alles wel goed PeetVolgens mij ben je een beetje koortsig
Voor Tanja is het toch ook gewoon leuker om thuis te zijn, lekker in haar eigen babykamer, eigen huis, eigen stek, eigen omgeving, rust, geen irritaties meer aan bewoners, haar hondje lekker om d'r heen, etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
Ze is nu ff bij aan het komen van de bevalling en de heftige emoties die daarna bij haar loskwamen. Komt halverwege de nacht tot de conclusie dat ze alleen maar met die emoties omkan gaan als ze bij haar ouders in de buurt kan zijn, zodat haar moeder als steunpilaar kan fungeren. Gaat spullen pakken en morgenochtend om een uurtje of 10 zwaaien ze allemaal Tanja en de kleine uit....![]()
beetje een Lieske opmerking was dat:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal: Zijn die zenders eigelijk niet schadelijk voor die baby? Radioactieve straling
Vind je het leuk, dat de baby er nu is Peter?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeer een positieve flow te veroorzaken
Chantal: zender checken![]()
(heeft Ingrid haar eerste 250 euro boete eigenlijk al binnen)
Ja het is echt super gezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeer een positieve flow te veroorzaken
Chantal: zender checken![]()
(heeft Ingrid haar eerste 250 euro boete eigenlijk al binnen)
Kan je zien dat de bewoners naar elkaar toegroeien... ze nemen al dingen over van elkaarquote:
En na die 8 dagen begint het Chantal verhaalquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:40 schreef Snaptnix het volgende:
Maar ja, van BB zullen ze er nog wel minstens een week in moeten zitten. Hebben niet voor niets toestemming voor 8 dagen![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:37 schreef style het volgende:
Liekse zegt net dat ze uit moet kijken dat als ze haar hormoonzalf heeft gebruikt ze niet aan de frigide baby moet zitten.
Precies en al die gedachtenen emoties worden nu na de bevalling extra versterkt... O nee, foutje kraamtranen meestal pas na een dag of 2.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Voor Tanja is het toch ook gewoon leuker om thuis te zijn, lekker in haar eigen babykamer, eigen huis, eigen stek, eigen omgeving, rust, geen irritaties meer aan bewoners, haar hondje lekker om d'r heen, etc.
Maar goed we zullen zien wanneer ze gaat of mag gaan...![]()
Zet '' m ook even in het quotes-topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:37 schreef style het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |