ik zou jou zo het callcenter uitflikkeren als ik je baas was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:38 schreef Kremers het volgende:
Ik ben zelf nog nooit uitgescholden, maar ik heb wel eens mensen een de telefoon gehad die gaan lopen schelden over te volgen procedure en dan tegen mij gaan lopen zeiken ik wil het nu opgelost hebben en dat met behoorlijk wat "kracht" zeggen. Dan zeg ik gewoon, ja dag meneer/mevrouw en dan hang ik op
Optyfen, alsof ik die procedures geschreven heb
Ik weet 't; waar ik werk hebben we er ook een stuk of 10 (op een populatie van ~2300), die alle forums op 't intranet volspammen. 'mostly harmless', maar je kunt er wel hele erge hoofdpijn van krijgen als je ze serieus neemt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:07 schreef Ciurlizza het volgende:
[beroepszeikerds]
Die mensen heb je echt. De zogenaamde beroepszeikerds. Vaak VUT-ers die reageren op werkelijk elke brief.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:26 schreef joshus_cat het volgende:
...en dat ze in de VUT of WAO zitten is omdat hun vroegere werkgever ze ook liever kwijt dan rijk was.
Terwijl ze kwa technische kennis vaak niks voorstellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:41 schreef Ciurlizza het volgende:
Als ik de helpdesk bel van bv Vodafone, Planet of Essent dan zijn het doorgaans jonge gasten die je te woord staan. Niets mis mee hoor, maar sommigen denken echt dat ze Einstein zijn.
Niet gaan overdrijven, ik heb misschien 3x opgehangen in de 1.5j dat ik er werk, en dat alleen bij mensen die echt tekeer blijven gaan, ik ga ze dan echt niet 3x waarschuwen hoor... Ik werk dan gelukkig ook niet voor een commericeël bedrijf, dat soort callcenters zijn meer gevangenkampen....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zou jou zo het callcenter uitflikkeren als ik je baas was.
je gooit niet zomaar de hoorn er op, na 3x waarschuwen uiterlijk.
maar aangeven dat je gaat ophangen doe je toch wel?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Niet gaan overdrijven, ik heb misschien 3x opgehangen in de 1.5j dat ik er werk, en dat alleen bij mensen die echt tekeer blijven gaan, ik ga ze dan echt niet 3x waarschuwen hoor... Ik werk dan gelukkig ook niet voor een commericeël bedrijf, dat soort callcenters zijn meer gevangenkampen....
Ach, als je je tijd neemt krijg je iedereen over de zeik, of ze druipen af. D'r zijn helpdesken die zich daarin specializeren, net zoals er pubers zijn die er trots op zijn dat ze 'n klant 't bloed onder de nagels vandaan jennen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:32 schreef Locusta het volgende:
Ik zou het niet eens durven eigenlijkMensen over de telefoon uitschelden.
Of ik moet eens een keer (voor het eerst) heeeeel onheus worden behandeld door zo'n helpdeskmedewerker
In de bovenstaande situatie heb ik net niet gescholden, maar ik ben wel behoorlijk uitgevallen tegen de mevrouw die ik op dat moment aan de lijn had. Hoofdthema was wat de zin was van telefonisch spreekuur als er toch niemand bereikbaar was.quote:Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo boos wordt dat je wilt gaan schelden, maar dat is een teken van onvermogen en daar schiet je eigenlijk niets mee op.
Ik snap waar je vandaan komt, maar leedvermaak hoort er toch wel een beetje bij als je dat soort werkt doetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:44 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik weet dat ik je nu uit context quote, maar ik vind dit een schofterige opmerking.
Wat helemaal een ramp is dat zijn de Gemeentelijke Kredietbanken en schuldhulpverenigingen. Die zijn altijd alleen 's ochtends open en terugbellen doen ze nauwelijks.quote:
Dat heb ik dus een keer gehad, die kerel schelde niet, maar had het over een advocaat sturen oid? Ik snapte er echt geen malle moer van, ik liet hem maar tekeer gaan tot ie uitgeraast wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:08 schreef Cappy het volgende:
[..]
"meneer ik begrijp dat u boos bent, maar ik kan uit uw verhaal niet opmaken wat er precies aan de hand is " "wel god%^$^%##$^&&*$&^^&$&^#&^# klik....piep piep piep ....."
Ik moet eerlijk bekennen dat ik op dit moment er wel eens last van heb.Ik ben bezig met de tweede week in "De Lijn" binnen het bedrijf en dan komen er natuurlijk wel eens vragen waar ik echt geen idee heb waar het over gaat.Klanten verwachten dan gewoon de natuurlijke responds van "aha" en "uhu" ( de wel bekende luister geluiden ) en die heb ik op dat moment niet omdat ik echt nog bezig ben het gehele geval te plaatsen.Je merkt dan gelijk dat klanten moeilijker worden omdat ze een onzekerheid vermoeden en niet willen dat hun tijd wordt verkwist....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
maargoed, een hd medewerker moet natuurlijk het gesprek zo leiden dat men niet kwaad wordt, een goede helpdeskmedewerker kan dit in de meeste gevallen ook voorkomen. De klant moet tevreden zijn zonder dat er wat wordt gedaan, puur door het gesprek op de juiste manier te voeren.
Ik doe/deed beidenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:21 schreef Cappy het volgende:
Maar ik heb persoonlijk liever klanten niet in de wacht, maar op mic uit.... iemand ?
In de wacht is minder schadelijk voor je gesprekstijden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:21 schreef Cappy het volgende:
oja nu ik toch bezig ben... Vraag:. Persoon in de wacht of Microfoon uit ?
Huh? Sinds wanneer/bij welk callcenter tellen wachttijden niet mee voor je AHTquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef Light het volgende:
In de wacht is minder schadelijk voor je gesprekstijden.
Ik had het over ATT, niet over AHTquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer/bij welk callcenter tellen wachttijden niet mee voor je AHT.
AHT maakt het idd zoals als Kasta zegt niet uit...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef Light het volgende:
[..]
In de wacht is minder schadelijk voor je gesprekstijden.
Overigens vind ik het erg irritant als mensen vragen of je een momentje hebt (omdat ze iets moeten uitzoeken ofzo) en je al in de wacht zetten voordat ze goed en wel zijn uitgesproken.
Naja, bij ons is de ATT + AWT de AHT en boeit het niet echt of je de klant nu wél of niet in de wacht zetquote:
het is toch nogsteeds verbondenquote:
Wtf? Een klant in de wacht zetten zonder het eerst te vragen (jaja, mededelen alleen is niet voldoende bij ons, je moet het daadwerkelijk vragen) staat bij ons bijna gelijk aan een fatal errorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Cappy het volgende:
AHT maakt het idd zoals als Kasta zegt niet uit...
Ik vraag het ook niet als ik je in de wacht gooi ik doe het gewoon ( ter voorkoming dat je van die clowns hebt die ja of nee zeggen bij een gesloten vraag) .... "moment dan ga ik het uitzoeken" dan gok ik dat ik 1 seconden heb om de knop om te zetten maar thats it en daar ga je ( dit is echt in gevallen dat ik weet dat ik geen minuut kan vol lullen zonder alles erbij te hebben). Maar ik geef toe dat het soms slecht over kan komen, maar klanten kennende vallen ze je toch in de rede als ze denken dat er iets fout zit of teminste niet begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |