Hij moet netjes op z'n beurt wachten, want er zijn nog een paar wachtende doden voor hem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:52 schreef Svensational het volgende:
Dat hoop ik niet, dat zou betekenen dat ie elk moment weer kan terugkeren..
Blijkbaar, maar het is wel toevalligquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
Kasper speelt Kasper??
Da's een nieuwe trend. Dennis speelt ook Dennis in Samen, maar dan wel weer Hugo in Bitches.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:59 schreef babette21 het volgende:
Kasper speelt Kasper??
Ze heeft nu geloof ik 2 keer meegespeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:20 schreef babette21 het volgende:
zit Kim Pieters nog steeds in Samen???
valt me wel van d'r tegen hoor.....
hoe wéét jij dat trouwens? je kijkt toch niet echt he.....
Als de dag van gisteren...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
over Bram & Claire gesproken [idd: brrrrr]...
weet je nog die scene waarin Claire & Niels met Ellen & Bram uit eten waren geweest.
Niels achteraf tegen Claire: wat was je aardig tegen Bram.
Claire: Bram is een zeikerd........
Niels: blablabla
Claire: Bram is een gewoon een zeikerd.........
oh, those were the days![]()
heb je daar nou ook therapie voor, voor die dwangneuroses?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze heeft nu geloof ik 2 keer meegespeeld.
Ik kijk alleen de aftiteling voor het archief. Vanaf volgende week begint Samen trouwens al rond een uur of 7.
"nu" is alweer voorbij....quote:Hé Pamela Teves nu bij RTL Boulevard.
Wat had ze????quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Hé Pamela Teves nu bij RTL Boulevard.
Pamela heeft een zweepslag opgelopen tijdens de repetities voor het toneelstuk 'Een Rits Te Ver'. Hierdoor kan ze haar rol in het stuk tijdelijk niet vertolken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:47 schreef babette21 het volgende:
"nu" is alweer voorbij....waar ging het over?
oeh 'n zweepslag is niet zo tof......quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Pamela heeft een zweepslag opgelopen tijdens de repetities voor het toneelstuk 'Een Rits Te Ver'. Hierdoor kan ze haar rol in het stuk tijdelijk niet vertolken.
Dat is wel vaker de laatste tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:57 schreef -Marlii- het volgende:
Vond het voorstukje van morgen bijna nog leuker dan de hele aflevering vandaag![]()
Bettina wordt helemaal uit de serie geschreven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:18 schreef soapie het volgende:
Das erg pijnlijk!!!!! Hoop toch wel dat ze in ONM blijft en niet vervangen hoeft te worden door dat drama figuur. Die Guuske Kotte
Ze mag wel blijven, doe dan Shirina dr uit ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:36 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Bettina wordt helemaal uit de serie geschreven.
Idd, dan hoef ik niet naar die plastic tieten te kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:01 schreef -Marlii- het volgende:
Ze mag wel blijven, doe dan Shirina dr uit ofzo![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:55 schreef pberends het volgende:
de invloed van NMO is nu echt zichtbaar.
Zou Esmee in de loverboyhanden van die mocro komen?quote:
Vandaag zei JP nog dat iedereen zo zijn geheimen heeft. Dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Zou Esmee in de loverboyhanden van die mocro komen?
Esmee heeft het helemaal gehad met Rotterdam en in het bijzonder haar bemoeizuchtige moeder.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef Svensational het volgende:
Ik heb trouwens even gemist waarom Esmee en ma ineens in Ulft blijven wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |