Komt hij niet eens terug voor de begrafenis / crematie???quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:00 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als Niels terugkomt gaat hij zeker uit frustratie weer een gat in de deur van de behandelkamer slaan? Deed hij ook toen Claire de geest gaf.
Nee, jonge dame, hij is een idealist en zet zijn privébelangen daarvoor aan de kant.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:01 schreef soapie het volgende:
Komt hij niet eens terug voor de begrafenis / crematie???
Daar zit wat in ja....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:05 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Nee, jonge dame, hij is een idealist en zet zijn privébelangen daarvoor aan de kant.
Dan had je beter moeten opletten, want ik heb het dinsdag nog gezegd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:34 schreef DeTolk het volgende:
leuk dat ONM om 19:05 begon![]()
Klerezooi
En waarom wordt er geen aandacht besteed aan Victor?!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:36 schreef Rodney1988 het volgende:
Ze mochten wel wat meer aan de begrafenis van Renee besteden bij BNN. Want waar was Aafke,Margot, Niels, Babette
Eentje die aandachtsgeil is.....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
Btw.: wat voor een tienerhoer is die Esmee?
Dat zat ik me ook al af te vragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En waarom wordt er geen aandacht besteed aan Victor?!![]()
Ik vind haar wel leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
Eentje die aandachtsgeil is.....Ik walg nu al van haar!!!
Ja 16, maar ze geeft zich uit voor 19.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar ze is natuurlijk wel te jong...
Vanaf 16 is het wettig toegestaan...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:12 schreef soapie het volgende:
Ja 16, maar ze geeft zich uit voor 19.![]()
Leef je uit zou ik zeggen....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:13 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Vanaf 16 is het wettig toegestaan...![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
En waarom wordt er geen aandacht besteed aan Victor?!![]()
Ik bedoel meer de begrafenis van Victor, daar zie je niks van.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik weet niet of jullie schone oren hebben, maar er werd wel aandacht aan Victor besteed. Joyce had het nog over Victor "Johnny Weissmüller" Couwenberg.
Dat bedoel ik, er werd geen aandacht aan hem besteed. Er kon zelfs geen foto vanaf.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:55 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik weet niet of jullie schone oren hebben, maar er werd wel aandacht aan Victor besteed. Joyce had het nog over Victor "Johnny Weissmüller" Couwenberg.
Dan zie je maar weer eens hoe graag men van Renée afwilde. Victor is n.l. niet dood, want die komt gewoon terug.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:05 schreef soapie het volgende:
Ik bedoel meer de begrafenis van Victor, daar zie je niks van.
Ik niet, ik vind haarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:00 schreef soapie het volgende:
[..]
Eentje die aandachtsgeil is.....Ik walg nu al van haar!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |