Ik ben toch benieuwd wat haar oorlogstrauma met haar borstvergroting te maken heeft.quote:Grotere borsten voor Katarina
Katarina Justic is gisteren onder het spreekwoordelijke mes gegaan in de kliniek van Robert Schoemacher. De actrice wilde een grotere cupmaat en besloot dus haar borsten te laten vergroten. De kliniek was maar al te bereid om haar in dit verzoek te honoreren. Ook voor de verhaallijn van Shirina heeft dit gevolgen, zij zal in de serie ook een borstvergroting ondergaan. Waarom? Daarvoor kijk je de komende weken naar ONM. Zo zie je maar weer dat werkelijkheid en fictie elkaar soms weinig ontlopen.
En dan nog een laatste ontzenuwd feitje, Katarina doet dit niet onder dwang van ONM of BNN, ze wil dit zelf en BNN of ONM betalen dus absoluut niet voor haar operatie.
bron
BB is totaal geen bedreiging voor ONM (of voor welk programma dan ook:)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef -Marlii- het volgende:
ONM heeft gister niet veel kijkers verloren aan de bevalling in BB op Talpa
672.000 met een madl van 11.7
Zeker niet slecht dacht ik zo
Tot zover gaat het nog goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:22 schreef Rodney1988 het volgende:
Babette mag van mij wel terug hoor
Let op met wat je zegt hier.quote:Dan word het vast leuker kan ze misschien met Daan aanpappen.. En dan donderen we Kyra en Shirina ONM uit.
Als ned 2 nou gewoon die rechten krijgt voor het Nederlands eftal, kijken er misschien ook wel meer naar ONMquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:09 schreef Iwan1976 het volgende:
BB is totaal geen bedreiging voor ONM (of voor welk programma dan ook:)
Het Nederlands elftal is een heel ander verhaal.![]()
Zo, jij kan die foto's nu dus ook wel op je buik schrijven he....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:22 schreef Rodney1988 het volgende:
Dan word het vast leuker kan ze misschien met Daan aanpappen..
In dat geval scheurde hij écht met gevaar voor eigen leven [en 30 km/u] door de Ulfter stratenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Rijbewijs voor Jop
Heb net het stukje op Shownieuws gezien oke was aan het begin van de uitzending stelde niet eens veel voor wat ze dr van lieten zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd wat haar oorlogstrauma met haar borstvergroting te maken heeft.![]()
Hij had een Amerikaans rijbewijs, die hij wrs voor zijn 18de heeft gehaaldquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:54 schreef DeTolk het volgende:
Hij had toen een gebroken nek eraan over gehouden. TOEN had ie nog geen rijbewijs.
rijlessen zeker. (denkend aan de kooiconstructie om z'n hoofd)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hij had een Amerikaans rijbewijs, die hij wrs voor zijn 18de heeft gehaald
Volgens mij heeft hij later examen gedaan, rijlessen waren tenslotte niet meer nodig [hoewel?!]
quote:
Pimp my Carloquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wie is die gangster hierboven?
En zo hoort het ook. Opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Renée is nog geen dag overleden of ze is al uit de leader verdwenen.![]()
Junior, Esmee en Annemarie behoren vanaf vandaag tot de vaste cast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |