Oh, gewoon lezen en verder niks mee doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, milagro!
Vreselijke reacties van sommigen hier. Maar blijkbaar is dat 'normaal'.
Ze hadden wel 1 minuutje de eerste reacties van de bewoners kunnen laten zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Leuk in beeld gebracht, maar er had wat mij betreft wel zeker een kwartier uit gekunt. Beetje te lang duurde het allemaal.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Dat bedoel ik. Rustig, beheerst en ingetogen.
Stoer dus.
Waar zie jij al die vreselijke reacties danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Jane het volgende:
Vreselijke reacties van sommigen hier. Maar blijkbaar is dat 'normaal'.
ben ik ook wel eens..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
Leuk in beeld gebracht, maar er had wat mij betreft wel zeker een kwartier uit gekunt. Beetje te lang duurde het allemaal.
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef APK het volgende:
[..]
Waar zie jij al die vreselijke reacties dan
Of zijn alle doodsverwensingen al ge-edit ofzo
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef riri het volgende:
[..]
Met je hart kijken betekent dat je ECHT wat voor mensen doet en niet alleen maar beelden gebruikt om daar zelf beter van te worden
Eeeh, nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:39 schreef reserve_reserve_luciano het volgende:
Nog maar 144.000 seconden , en dan ben ik weer back in town .... ( hoop ik .... )
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef cpcpb het volgende:
real life ik zou niet weten waarom dat niet in bb thuis hoort..
Ik dacht dat jij twee weken terug al uitgebreid had verkondigd dat BB stom was en je zou stoppen met kijken en posten hier?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:59 schreef riri het volgende:
[..]
Met je hart kijken betekent dat je ECHT wat voor mensen doet en niet alleen maar beelden gebruikt om daar zelf beter van te worden
*Aansluit*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar bevallingen interesseren mij geen ene moer.
Dit hoort niet in BB. Dikke vette punt.
Dat is de uitzending van morgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:01 schreef cpcpb het volgende:
[..]
ben ik ook wel eens..
en dan in dat kwartier de reacties van de medebewoners enzo..
Dat miste ik wel een beetje..
HIer heb je natuurlijk gelijk in, maar ik denk dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat de anderen nu na de bevalling weer volop in beeld komen. Het nieuwtje is er zo af.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.
Sgopje naar PUB.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.
klopt en dat is jammer..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is de uitzending van morgen.
En de live van overmorgen staat eveneens voor 90% in het teken van de bevalling, dat beloof ik je.
Zodra jij dat kàn bepalen, kun je dat zeggen. Niet eerder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dit hoort niet in BB. Dikke vette punt.
Tja, als die baby maar 8 dagen 2 uur in beeld mag moeten ze de boel natuurlijk een beetje spreiden....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
En de live van overmorgen staat eveneens voor 90% in het teken van de bevalling, dat beloof ik je.
Als het goed is, komen er ook nominatiesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Gert het volgende:
Tanja, je krijgt 30 seconden, opzouten en neem je mama en je koter mee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo, deze onzin hebben we ook weer gehad. Wegwezen nu met die dreutel en hop verder met BB
Ik vrees dat ze dit (letterlijk) uit gaan melken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:05 schreef Michelle-74 het volgende:
ik denk dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat de anderen nu na de bevalling weer volop in beeld komen. Het nieuwtje is er zo af.
Heb wat posts verwijderd, ik was er even niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Vreselijk als in 'kinderachtig' en 'puberaal'.
ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef APK het volgende:
[..]
Er schijnen nog andere mensen in dat huis rond te lopen, hoewel, ze zijn al twee weken nauwelijks in beeld geweest.
Klopt, maar dat mag ik dus wel jammer vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Zodra jij dat kàn bepalen, kun je dat zeggen. Niet eerder.
En voor zover ik weet is het nog steeds Sjonnies show. Klaar.
Authorities have told the "Big Brother" producers that Joscelyn may be on air for no more than eight hours for the duration of the showquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, als die baby maar 8 dagen 2 uur in beeld mag moeten ze de boel natuurlijk een beetje spreiden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |