Daar zullen ze op de Antillen blij mee zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:33 schreef riri het volgende:
't heeft de neus van Tanja
Waar heb je die onzin nou weer vandaan ?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef noekje het volgende:
Dat is het oefenen van de reflexen, dat hoort nu eenmaal bij de agpar.
Nou he wel 6 uur .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Falco het volgende:
Wat duuurde het lang!
algemene ontwikkeling misschien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Scope het volgende:
[..]
Waar heb je die onzin nou weer vandaan ?!
En dat zou vreemd zijn??? Iedere pasgeboren kind heeft loop en opstap reflexen hoor. Tenminste als alles goed is wel. Die worden dus getest voor de APGAR-test.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef ChantalC het volgende:
Verloskundige: Kijk eens even of je wilt lopen...
Is dat mens gestoord ofzo? Gut gut gut niveau is wel bedroevend laag!
Is geen onzin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Scope het volgende:
Tja grappig is dat hè. Ik heb best wel een aantal bevallingen gezien en een paar zelf gedaan. Die kleine pasgeboren kindertjes onderzoek ik dagelijks... maar toch, hoe vaak je het ook ziet, dit blijft gewoon mooi. En al die lui die hier stoere opmerkingen zitten te maken... ik wil ze wel eens zien wanneer ze zelf aan het bed van hun vrouw staan terwijl hun kind geboren wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Bep het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat was dat mooi zeg , Tanja heeft het bijzonder mooi en rustig gedaan , jee wat is dat toch mooi om te zien
Bij mijn twee bevallingen geleerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Scope het volgende:
[..]
ze moeten altijd een beetje uitdeuken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:35 schreef BB-King het volgende:
Ik vond het een beetje op een gesmolten E.T. lijken maar dat trekt vast wel bij...![]()
Heb jij de laatste seconden van de uitzending dan soms niet gezien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:33 schreef riri het volgende:
't heeft de neus van Tanja
Ik vond Joscelyn helemaal niet heel erg verkreukeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef cpcpb het volgende:
[..]
ze moeten altijd een beetje uitdeuken..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb jij de laatste seconden van de uitzending dan soms niet gezien?
Kind heeft alles behalve een Europees neusje hoor, echt van de vader.
Ik vind niks stoer aan hun opmerkingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:36 schreef Scope het volgende:
[..]
Tja grappig is dat hè. Ik heb best wel een aantal bevallingen gezien en een paar zelf gedaan. Die kleine pasgeboren kindertjes onderzoek ik dagelijks... maar toch, hoe vaak je het ook ziet, dit blijft gewoon mooi. En al die lui die hier stoere opmerkingen zitten te maken... ik wil ze wel eens zien wanneer ze zelf aan het bed van hun vrouw staan terwijl hun kind geboren wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |