Ja ikzelf nog wel, maar niet vaak meer eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:11 schreef Black-Hole het volgende:
Spelen er hier nog een aantal PGR2 via Live? Kom zo weinig Nederlanders tegen![]()
bedankt, al een tijd niet zo gelachenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk, zo'n LAN-Party
http://photobucket.com/al(...)alo%20Party/?start=0
Zeg maar gerust geen singleplayerquote:Op donderdag 3 november 2005 16:05 schreef DinoPK het volgende:
Alleen die heeft weer een minder leuke Singleplayer
Gister toevallig paar rondjes gereden, best geinig spel nogquote:Op donderdag 3 november 2005 17:11 schreef Black-Hole het volgende:
Spelen er hier nog een aantal PGR2 via Live? Kom zo weinig Nederlanders tegen![]()
Des te meer reden dat Modern Combat een succes gaat worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:17 schreef Gamedemon het volgende:
Zeg maar gerust geen singleplayer
Ik vond deel 3 erg goed. Misschien wel de beste. Ik heb alleen 2 niet uitgespeeld, maar verder boeien de games me wel. Verhaal wordt echter altijd slecht gebracht zeg maar. Snap er geen kont van.quote:Op donderdag 3 november 2005 17:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met Chaos Theory. Die had ik al een aantal weken ongespeeld liggen. Op het eerste gezicht een leuk spel. Grafisch ziet het er allemaal prachtig uit!
Helaas trek ik die SC games meesatl niet. Ik heb elke SC gespeeld, maar geen enkele uitgespeeld. Misschien komt er nu verandering in.
Inderdaad...verhaal begreep ik na missie 2 al niet meer.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik vond deel 3 erg goed. Misschien wel de beste. Ik heb alleen 2 niet uitgespeeld, maar verder boeien de games me wel. Verhaal wordt echter altijd slecht gebracht zeg maar. Snap er geen kont van.
Omdat je geduld en planning nodig hebt in een stealthgame isset saai? Get yourself checked, elke hoek een kloppend hart in je keel omdat je niet betrapt wil worden...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind SC altijd zo saaaaaai. MGS weet stealth in ieder geval nog op een leuke spannende manier te brengen, ookal is het geen stealth meer als je met een rocket launcher een grote lopende robot neerschiet.
Maar tot nu toe valt het me in ieder geval niet tegen. Gisteren het eerste level uitgespeeld (de surround effecten tijdens die martel-scene zijn geweldig), vandaag verder met level 2.
Eens.... goede spanning.... ik ben dol op stealth en sluipen. Maar het verhaal snap ik nooit van SCquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat je geduld en planning nodig hebt in een stealthgame isset saai? Get yourself checked, elke hoek een kloppend hart in je keel omdat je niet betrapt wil worden...
Ik vond het meer saai omdat er helemaal geen boeiend verhaal in zit. Die Sam Fischer vind ik maar een saai figuur, totaal geen persoonlijkheid of 'likability'.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat je geduld en planning nodig hebt in een stealthgame isset saai? Get yourself checked, elke hoek een kloppend hart in je keel omdat je niet betrapt wil worden...
Dan heb je echt je reet om je hoofd zitten... Tis opzich prima te volgen, alleen moet je zelf de eindjes aan elkaar knopen omdat je tijdens de missie slechts een paar punten van het verhaal leert kennen... Misschien dat het 4e deel daar verbetering in gaat brengen, is daar al bekend over of het een 360 only wordt of een cross-platform? (grafisch kan het dan nog een kluif krijgen aan MGS op de PS3 denk ik, als ze dat besluiten)quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens.... goede spanning.... ik ben dol op stealth en sluipen. Maar het verhaal snap ik nooit van SC
Die quicksave bespaard je wel de drievoudige stress die ik bij de eerste delen dan weer wel had, omdat je steeds net voor je savegame de lul was, waardoor je soms beter gewoon het hele level opnieuw kon gaan doen...quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:04 schreef H.Flick het volgende:
Maar goed, deel 3 valt me best wel mee tot nu toe. Behalve dan dat het wel erg makkelijk is dankzij de quicksave functie.
Da's knap, dat kreeg ik niet voor elkaar omdat ik tot dat ik de game voor de 3e keer speelde niet wist dat er verschil zat tussen het gebruiken van m'n wireless ding op een scherm of op de computerkast zelf. Ik richtte m'n vizier altijd op de schermen, en die kan je niet hackenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:16 schreef H.Flick het volgende:
Dat banklevel is wel heel erg mooi! Ik heb hem ook net 100% gehaald, zonder ook maar 1 keer opgemerkt te worden.
Play.com heeft kerstaanbiedingen, Far cry is aan te raden voor livequote:Far Cry: Instincts
EUR 28.99 Delivered
Alles waarvan ik ook maar een vermoeden van heb dat het me in de weg KAN staan gaat om, Jack "bodycount" bauer style. Sorry, maar ik heb niet altijd alle eeuwigheidquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:24 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb geen enkel lvl op 100% gehaald omdat ik alle terroristen dood wil zien DOOD ZEG IK JE!!!
mijn average ratio na het uitspelen was 43%
Daarom: soms best handig om snel op plaats van bestemming te komen, al isset sneaken wel leuk om ze daarna gewoon te grazen te nemenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:06 schreef H.Flick het volgende:
Jack Bauer is niet zo sneaky... die is meer van de 'shock and awe'.
Misschien kunnen we hem dan toch een keer samen gaan gamen.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Play.com heeft kerstaanbiedingen, Far cry is aan te raden voor live
MGS,... DAT is pas story tellingquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan heb je echt je reet om je hoofd zitten... Tis opzich prima te volgen, alleen moet je zelf de eindjes aan elkaar knopen omdat je tijdens de missie slechts een paar punten van het verhaal leert kennen...
Ziet er wel erg cool uit moet ik zeggen, filmpje ook.. lekker veel vrijheid toch in het spel dat je zelf je moves kan bepalen tijdens "focus" .quote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef gijsje79 het volgende:
The Matrix: Path of Neo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een preview filmpje.
http://www.gametrailers.com/player.php?id=8357&type=mov
Nou ja ieder zn smaak natuurlijk, maar vond zelf de films wel top hoor.. tweede deel was wat minder vond ik, maar de eerste film is toch de echte Matrix film. Daarna was de magier er een beetje van af.quote:Op zondag 6 november 2005 17:32 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Waar is dit spel voor? De Atari ST?
Heb het na die twee waardeloze vervolgen wel beetje gehad met The Matrix.
Oei,.... die screens zijn niet echt denderendquote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een preview filmpje.
Dat zeg ik...gamma.quote:Op zondag 6 november 2005 17:36 schreef Bastard het volgende:
tweede deel was wat minder vond ik, maar de eerste film is toch de echte Matrix film. Daarna was de magier er een beetje van af.
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 6 november 2005 20:58 schreef Bastard het volgende:
Jullie zijn al verwend met 360 screens hoor
Nou dat valt wel mee,..... graphics zijn nu eenmaal een belangrijk onderdeel van een spel en de huidige consoles kunnen dat in sommige games echt prima, maar die bovenstaande screens zijn wel ergquote:
Oke het kan beter.quote:Op maandag 7 november 2005 08:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee,..... graphics zijn nu eenmaal een belangrijk onderdeel van een spel en de huidige consoles kunnen dat in sommige games echt prima, maar die bovenstaande screens zijn wel erg![]()
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:43 schreef Bastard het volgende:
Vele battlefield 2 movies van voertuigen etc:
http://www.xboxworld.nl/news/7473/
I'll take the blue pill pleasequote:Op zondag 6 november 2005 14:52 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een preview filmpje.
Het was hilarisch om te zienquote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef Gamedemon het volgende:
net live op TMF gespeeld far cry,
hebben we alle potjes super dikke lag gehad, behalve bij TMF uiteraard want die waren de host, in pc termen minimaal 500+
Alsof je Battlefield 2 met een 56k modem speelt.
gaan ze vervolgens patsen dat die gozert al zijn potjes gewonnen had, Ja zo kan ik het ook he stelletje paupers
Leuk detail ook :
De server knalde tijdens iedere videoclip
Aha, dus zo winnen de TMFers altijdquote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef Gamedemon het volgende:
hebben we alle potjes super dikke lag gehad, behalve bij TMF uiteraard want die waren de host, in pc termen minimaal 500+
gaan ze vervolgens patsen dat die gozert al zijn potjes gewonnen had, Ja zo kan ik het ook he stelletje paupers
Leuk detail ook :
Welke spellen gaan er nog gespeeld worden?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
nope dat was 2 weken terug.
volgende week : Tony hawks american wasteland
Ik heb je gezien toen ik langs zapte. Toen stond er opeens iets van G Demon was killed ofzoquote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef Gamedemon het volgende:
Leuk detail ook :
Je moet je Xbox opstarten en dan iets van B,B,B,^,^,^,A,A,A dan ben je bij je harde schijf en kan je alles wissen.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:34 schreef pkwarts het volgende:
Is er iets van een toetsencombinatie zodat je de hele harde schijf van je Xbox leeg kan gooien? Inclusief Live account data.
Ik wacht tot ik 2 uitgeleende spellen terug heb en dan gaat hij marktplaats en V&A op jaquote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef DinoPK het volgende:
Handig heh Pkwarts dat je alle savegames in 1x weg kan halen. Je wil niet weten hoeveel ik er op heb staan (~180 ofzo), en dan maar zoeken en zoeken. En niet alles heeft de meest logische naam
Xbox verkocht dus?
niet altijd hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 10:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Aha, dus zo winnen de TMFers altijd
Eindelijk kan ik TMF gaan ownen. Toen met Halo 2 jaar geleden was ook leuk, al die schreeuwende pubers die absoluut niet kunnen spelen.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
http://media.tmf.nl/akties/gameshoppro/
ook PGR3 in december
Spel scoort redelijk op de meeste gamesites nu. Niet echt noemenswaardig, maar een die hard Matrix fan vind het wel cool denk ik.quote:Op maandag 7 november 2005 18:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Oke het kan beter.
Maar het gaat natuurlijk ook om de gameplay.
GTA ziet er ook wat houterig uit, maar wel een super gameplay.
Kan natuurlijk deze 2 games niet met elkaar vergelijken.![]()
Ik kan me alleen vinden in de 7.3 van gamespot.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel scoort redelijk op de meeste gamesites nu. Niet echt noemenswaardig, maar een die hard Matrix fan vind het wel cool denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |