reviewquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:44 schreef jimjim1983 het volgende:
Heeft iemand Total Overdose al gespeeld? en is het wat?
quote:Here’s a fun thing.
Microsoft Word’s the most popular and commonly used word processing software on earth, but is it biased? Of course! The program will underline things that are not “real words”.
Type the following words into Microsoft word.
Microsoft
Nintendo
Sony
No problems so far.
OK, now the systems
Xbox
Gamecube
Playstation
Both “Gamecube” and “Playstation” become underlined in red indicating that they are not real words. Same story with “GameCube” and PlayStation”.
But Xbox is a real word? I guess so. Try typing
Ybox
Zbox
Both are errors. Interesting…
Now try typing Xbox with a capital “X” and a capital “B”, thus “XBox”. MS Word will automatically correct your word to the company approved “Xbox” (with a small “b”).
Ok, I have too much time on my hands…
EDITORS NOTE: This was simply an amusing observation. It wasn’t meant to ruffle fanboy feathers on either side. Therefore commenting will be disabled on this post.
Dit gaat wel heel ver hequote:
best te doen? hij is vet simpelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:29 schreef kepler het volgende:Far Cry uitgespeeld
zonder cheats, die Crowe is uiteindelijk best te doen
ik vond hem precies goed, niet te makkelijk niet te moeilijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
best te doen? hij is vet simpel![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
sjo word er vanavond nog gefarcryt? kheb een snipermap gebouwt
hijs vrij simpel. gewoon 2 kampen tegenoverelkaar met een brug ertussen met bomen er overheen en iets van 8 sniper plekken per kampquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]Avonddienst hier !
Volgende week gaan we allemaal weer....... Nero en Soos zitten nu aan de voetbal. Heb je een map gemaakt? Is die cool? Kan je lang mee bezig zijn he !
ik ben bezig met het nabouwen van Alcatraz, best moeilijk nogquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]Avonddienst hier !
Volgende week gaan we allemaal weer....... Nero en Soos zitten nu aan de voetbal. Heb je een map gemaakt? Is die cool? Kan je lang mee bezig zijn he !
Ziet er cool uitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hijs vrij simpel. gewoon 2 kampen tegenoverelkaar met een brug ertussen met bomen er overheen en iets van 8 sniper plekken per kamp
[[url=http://img489.imageshack.us/img489/5938/dsc001752fl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img489.imageshack.us/img489/772/dsc001769ee.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img436.imageshack.us/img436/8949/dsc001779re.th.jpg]afbeelding][/URL]
Leuk gedaan zo met die bomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hijs vrij simpel. gewoon 2 kampen tegenoverelkaar met een brug ertussen met bomen er overheen en iets van 8 sniper plekken per kamp
[[url=http://img489.imageshack.us/img489/5938/dsc001752fl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img489.imageshack.us/img489/772/dsc001769ee.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img436.imageshack.us/img436/8949/dsc001779re.th.jpg]afbeelding][/URL]
ziet er ook wel vet uit als je er met zon ATV doorheen rijd, zie je al die bomen voorbij flitsenquote:
Op den duur zullen ze rond de 100 worden denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:40 schreef Dos37 het volgende:
Wat verwachten de kenners gaan de laatste xboxen straks voor stuntprijzen weg op blijven ze op 150/180 euro zitten en worden ze uit de schappen gehaald.
Update shadow terrain ook gebruikt na het plaatsen van nieuwe bomen of huizen.... werkt erg coolquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ziet er ook wel vet uit als je er met zon ATV doorheen rijd, zie je al die bomen voorbij flitsen
heb ik geloof ik wel gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Update shadow terrain ook gebruikt na het plaatsen van nieuwe bomen of huizen.... werkt erg cool
De meeste games zijn al erg goedkoop via play bv maar het klinkt als een coole aktie !quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:13 schreef Gamedemon het volgende:
Donderdag is er een aktie bij eplaza utecht (hoog catharijne naast de mediamarkt, 's avonds van 18 tot 21:00 15% korting op alles, dus mocht je nog een xbox of game willen kopen moet je het dan doen
weet niet of het bij andere eplazas ook zo is, ik hoorde het iig van die gamesboer daar
klopt toch? Twee spellen van 15 pond per stuk = 30 pondquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef Gamedemon het volgende:
idd, play is goedkoper maar er zijn zat mensen die nooit bestellen via internet of simpelweg geen CC hebben.
Ben trouwens wel genaait bij play , vorige maand 2 keer een spel van 15 pond bestelt, das zo'n 23 euro.
krijg ik me CC rekening, hebben die klootzakken 30 pond gerekent voor die spellen.
Ik zoek naar een email adres, hebben ze de hele site aangepast en kan ik geen email adres meer vinden, kheb het maar vaar technical support aangegeven , moet nog steeds mail krijgen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Half Life 2 is ook Gold gegaan las ik ergens..... niet dat ik hem haal maar die lijkt me ook nog cool voor degene die voorlopig Xbox willen blijven spelen.
Official Xbox Magazine gaf het spel een 9.8 , maar het is natuurlijk wel een officieel blad.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Half Life 2 is ook Gold gegaan las ik ergens..... niet dat ik hem haal maar die lijkt me ook nog cool voor degene die voorlopig Xbox willen blijven spelen.
ik ben niet compleet achterlijk hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:58 schreef kepler het volgende:
[..]
klopt toch? Twee spellen van 15 pond per stuk = 30 pond
of bedoel je 30 pond per spel?
dan moet je het goed neerzetten hierquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ben niet compleet achterlijk hoor
lezen is ook een vakquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:27 schreef kepler het volgende:
[..]
dan moet je het goed neerzetten hier
Normal vond ik vreselijk moeilijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:32 schreef pkwarts het volgende:
NORMAL?! Wat voor een kutn00b ben je eigenlijk wel niet?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat die erg cool is. Maken ze deze nou ook voor 360? Nee he!quote:
ik zou wachten als ik jou was, het spel is vreselijk kort en niet echt boeiend genoeg om er 60 euro aan uit te geven, ik heb em ook gekocht voor de pc maar counterstrike source en garrys mod hebben dat het geld waard gemaakt.quote:
Liever een korte game waarbij ik van elke minuut geniet dan een saaie uitgerekt spel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
ik zou wachten als ik jou was, het spel is vreselijk kort en niet echt boeiend genoeg om er 60 euro aan uit te geven, ik heb em ook gekocht voor de pc maar counterstrike source en garrys mod hebben dat het geld waard gemaakt.
Mja, liever een lange boeiend spel dan een kort uitgerekt saai kutspel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Liever een korte game waarbij ik van elke minuut geniet dan een saaie uitgerekt spel.
Cho: hij komt niet op de 360 nee.![]()
Half life 2 was een soort van psychics Gimmick zoals je nu de games speelt op de DS.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Liever een korte game waarbij ik van elke minuut geniet dan een saaie uitgerekt spel.
Cho: hij komt niet op de 360 nee.![]()
Deel 1 heb ik al lang gespeeld!quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:18 schreef peristilius het volgende:
Mja, liever een lange boeiend spel dan een kort uitgerekt saai kutspel.
Ga dan Half-Life 1 spelen, die is beter.
Die vond ik ook saaiquote:
jezus wat een afgrijselijke mensenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk, zo'n LAN-Party
http://photobucket.com/al(...)alo%20Party/?start=0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |