Dat lijkt me apart.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:26 schreef pkwarts het volgende:
En over een paar jaar zijn we tegen mini dino aan het spelen op Live en staat zijn vader achter hem te zeuren dat hij aan zijn huiswerk moet.
EN DAN! Kan je weer gamen Dinopk
Black voor de eerste keerquote:
Daar zat ik ook aan te denken. Ik heb zelf nu 2 kids.... gamen gaat prima hoor... maar zoals ik het vroeger deed niet meer. Overdag en tot diep in de nacht is over idd.... ik game meestal s' avonds en dat gaat prima.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:30 schreef DinoPK het volgende:
Tijd voor een revolution, beste baby rammelaar die ik mij maar kan bedenken.
Dat is echt van het padquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
zo, een kleine 3 uur gegamed nu en aangekomen in chapter 8
21.40 uur, ik ga nu beginnen aan blackquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:40 schreef Gamedemon het volgende:
wel fokking zonde van die spuuglelijke classic hoes bij ninja gaiden black...
ik ga nu beginnen aan black, eerst even op normal alles unlocken en dan master ninja proberen
22:38, zo, een kleine 3 uur gegamedquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:38 schreef Gamedemon het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
yeEESSESESS!!
ONTHOOFDINGEN ZIJN MOGELIJK IN NINJA GAIDEN BLACK
zo, een kleine 3 uur gegamed nu en aangekomen in chapter 8
Mn vader zei altijd "Als je oud genoeg bent om een controller vast te houden, ben je oud genoeg om te gamen"quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:40 schreef DinoPK het volgende:
En samen een co-op potje Doom3 natuurlijk, daar is hij nu net te jong voor.
Bericht 18% gewijzigd door Gamedemon op 22-10-2005 01:41quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
21.40 uur, ik ga nu beginnen aan black
[..]
22:38, zo, een kleine 3 uur gegamed
Zo, da`s best knap 3 uur gamen in een uur tijd![]()
ik dacht laat ik maar niet spammen en gewoon me laatste bericht edittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:22 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Bericht 18% gewijzigd door Gamedemon op 22-10-2005 01:41
Jade Empire is realtime, net zoals Fable. KOTOR is turned base qua vechten. Qua gameplay lijkt het meer op KOTOR, is natuurlijk ook van dezelfde makersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:55 schreef damian25 het volgende:
Ik heb even een vraag. Lijkt jade empire qua gameplay meer op KOTOR of meer op fable? En is hij even goed als deze twee?
Het heeft het meeste weg van Kotor..... Zelfde menu interface, dark light systeem, story achtige gesprekken etc. etc.... Leuk spel maar Kotor vond ik vele vele vele malen beter. Fable is ook cool ! Eigenlijk beiden must-haves als je van RPG/adventures houd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:55 schreef damian25 het volgende:
Ik heb even een vraag. Lijkt jade empire qua gameplay meer op KOTOR of meer op fable? En is hij even goed als deze twee?
Ja dat zag ik ook..... 2 Far Cry gamers van me zijn dit nu chronisch aan het gamenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:56 schreef HomerJ het volgende:
Damn Live! heeft een enorme impuls gekregen door de release van PES 5 gisteren. 80 % van me friendslist zit hem te spelen
Niet echt gekeken nog eerlijk gezegd. We moesten eerst met zijn 2-en een tutorial doen. Was erg cool en daarna hebben wij als 2 idiote spionnen net level 1 gehaald. We moeten nog 3 levels maar we zuigen enorm.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:32 schreef HomerJ het volgende:
Doen die nieuwe downable maps 't al van SC3?
Idd,.... levels zijn geniaal en groot. Heb de training gedaan en level 1 panama. Erg cool ! Wel wat slowdown af en toe.quote:Op maandag 24 oktober 2005 07:15 schreef Skull-splitter het volgende:
SC3 is in coop idd erg briljant te noemen, ik heb er onlangs een uur terras-kleven door laten schieten (was een uur te laat omdat ik met mijn broertje aant spelen was, in tijden niet zo'n bondingsession gedaan)
Dat zijn dan ook mensen zonder social life hequote:Op zondag 23 oktober 2005 14:36 schreef Gamedemon het volgende:
NG:Black uitgespeeld in 6 uur en 30 minuten, ga nu naar mission mode
ik sta 1004 van de 2255 online, redelijk netjes met 7301378
nr1 zal ik nooit worden die heeft 39775999 punten, te ziek gewoon
Dat is een aardige beschrijving van GameDemonquote:Op maandag 24 oktober 2005 08:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook mensen zonder social life he
Heel cool spel.... vind het zelf de beste van de reeks !quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:31 schreef H.Flick het volgende:
Oh, wacht SC3! Die heb ik ook nog! En ik heb hem nog nooit gespeeld.
ik kan het vanavond wel even testen als ik uit me werk kom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet het doen om mij te overtuigen
shit dat is niet duurquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
NG: Black kost 22,50 bij de MakroGDemon, hoe is de easy mode in vergelijking met de normal mode bij de gewone NG?
Of je haalt m en speelt m in 6 uur uit. GD kan het ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam tot Alma, toen geen zin meerMaar ik wil wel bevestiging dat NG:Black op de 360 te spelen is, incl bron van een grote site.
Dan haal ik m deze week nog
Feit dat die op 360 te spelen is. Vraag is wanneer maar ik neem aan snel. Grote releases van het afgelopen jaar sowieso nog voor het einde van het jaar las op op IGN.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam tot Alma, toen geen zin meerMaar ik wil wel bevestiging dat NG:Black op de 360 te spelen is, incl bron van een grote site.
Dan haal ik m deze week nog
kheb ook ooit gelezen dat alle xbox-games die uitgebracht zijn na de aankondiging van de 360 al een emulatie-file bevatten voor de 360...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Feit dat die op 360 te spelen is. Vraag is wanneer maar ik neem aan snel. Grote releases van het afgelopen jaar sowieso nog voor het einde van het jaar las op op IGN.
Dat zalquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:38 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb ook ooit gelezen dat alle xbox-games die uitgebracht zijn na de aankondiging van de 360 al een emulatie-file bevatten voor de 360...
volgens mij zit dat ook bij NG, hij ondersteunt HD in 480p ofzo, zat bij het orgineel nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:38 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb ook ooit gelezen dat alle xbox-games die uitgebracht zijn na de aankondiging van de 360 al een emulatie-file bevatten voor de 360...
en het spel is al zo mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
volgens mij zit dat ook bij NG, hij ondersteunt HD in 480p ofzo, zat bij het orgineel niet
leuk, een vaste emulatie-file op de disc terwijl de hardware nog niet 100% zeker is...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:38 schreef kepler het volgende:
[..]
dan vanaf het moment dat de hardware vast stondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
leuk, een vaste emulatie-file op de disc terwijl de hardware nog niet 100% zeker is...
Het is exact hetzelfde als de gewone NG neem ik aan? Of is er toch een verschil?quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:36 schreef Gamedemon het volgende:
NG:Black uitgespeeld in 6 uur en 30 minuten, ga nu naar mission mode
er is een groot verschilquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:56 schreef Kiff het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde als de gewone NG neem ik aan? Of is er toch een verschil?
Ik begrijp nog niet hou het zit met die downloads die er in verwerkt zitten; die heb ik nog nooit gedaan.
6 uur en 30 minuten is een behoorlijk strakke tijd. Ik zal hem eens proberen te breken (ooit).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |