Gewoon lekker je wijf in elkaar schoppen, heerlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:26 schreef Clementiet. het volgende:
Dit zonder diepere reden, enkel voor het plezier.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:22 schreef PrewT het volgende:
Nu had ik even snel aan een ex van haar gevraagd maar hij had daar bij haar nooit last van...
Juist eerder omgekeerd.. maar was meer in het beginquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:51 schreef GF het volgende:
Heb ik ook soms, maar dan alleen als het er wat wilder aan toegaat
of ouders waar je t aan kunt vragen. zusje, broer , tante, weet ik veel , aan dat meisje.......quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:05 schreef Nickthedick het volgende:
Heeft ze een 'centebakkie'?
Waarom nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:14 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
of ouders waar je t aan kunt vragen. zusje, broer , tante, weet ik veel , aan dat meisje.......
toch niet op internet. aan wildvreemden,
Heb je een goeie beurt nodig?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:14 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
of ouders waar je t aan kunt vragen. zusje, broer , tante, weet ik veel , aan dat meisje.......
toch niet op internet. aan wildvreemden,
of t bij jezelf zoeken, de andere kant, is er ook, lomp, onbezonnen, en te geil ,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je een goeie beurt nodig?![]()
Zie je: zo makkelijk is het om directe vragen te stellen op internet.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:31 schreef ForumGek het volgende:
Vraag het aan d'r ex !
Misschien eerst je lippen op mekaar en dan je mond wat wijder doen. En niet met openstaande mond naar de hare toe gaan...ja voor de grap 1 keer, maar niet altijd !
*ziet nijlpaard gevechten voorzich
[afbeelding]
Geeft niets, is ook een kunst.quote:Je kan gewoon niet zoenen
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:31 schreef ForumGek het volgende:
Vraag het aan d'r ex !
Misschien eerst je lippen op mekaar en dan je mond wat wijder doen. En niet met openstaande mond naar de hare toe gaan...ja voor de grap 1 keer, maar niet altijd !
*ziet nijlpaard gevechten voorzich
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:22 schreef PrewT het volgende:
Nu had ik even snel aan een ex van haar gevraagd maar hij had daar bij haar nooit last van...
Oh my fucking God!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:22 schreef PrewT het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
Niet meer kussen, is toch al een smerige gewoonte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |