abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31841473
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:24 schreef MoChe het volgende:

dit is een mening... geen feit...

[..]

dit is ten eerste niet waar en ten tweede noem ik twee landen niet veel... mocht je voorbeeld uberhaubt al waar zijn dan vind ik tweelanden eerder een uitzondering op de regel...
dus je bent van mening dat over het algemeen in Moslim-landen geen verkrachtingen plaatsvinden en dat dat komt door hun goede omgang met zulke zedendelicten, voornamelijk het idee om vrouwen in Burkha's te laten rondlopen ....

Of ligt het aan een zekere superioriteit van moslims tov. de ontaarde en normloze westerse mensen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31842486
Topless verbieden is onzin. Alleen als ze zo lopen, moeten ze ook niet janken dat de hele wereld ze vaak zit aan te gappen. In het geval van de meiden waar je wel naar zou kunnen kijken, niet de door jou gedefinieerde oude wijven van 50+ met hangtieten en vetkwabben maar Cas Spijkers jaloers op zou worden.
JOHNNY HEITINGA
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:11:58 #103
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_31845401
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dus je bent van mening dat over het algemeen in Moslim-landen geen verkrachtingen plaatsvinde
heb ik dat gezegd dan? NEE! goed lezen is ook een vak apart he dombo..
Ze noemt bovendien maar 2 landen die dan de hele islamitische wereld moeten vertegenwoordigen terwijl India niet eens een islamitisch land is...
quote:
en dat dat komt door hun goede omgang met zulke zedendelicten, voornamelijk het idee om vrouwen in Burkha's te laten rondlopen ....
wederom moet ik je vragen of ik dat gezegd heb? NEE!!
quote:
Of ligt het aan een zekere superioriteit van moslims tov. de ontaarde en normloze westerse mensen?
oeh scherp hoor... sarcasme gebruiken als je geen argumenten hebt...
пусть всегда будет солнце
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:49:36 #104
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31846572
MoChe wat doe je boosaardig... je doet alsof je de wijsheid in pacht hebt..... kom op... relax... het is maar een topic op fok.. niet een wereldprobleem...
  maandag 31 oktober 2005 @ 19:53:04 #105
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_31846678
sorry... i got carried away maar vind het gewoon vervelend dat mensen RM-rf dingen zeggen die ik totaal niet gezegd heb
пусть всегда будет солнце
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')