Dat heeft bijna elke iPod hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef SilverStar het volgende:
handig als opmaakspiegeltje trouwens, zo'n nano
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef SilverStar het volgende:
handig als opmaakspiegeltje trouwens, zo'n nano
Deze mensen hebben hem online in de Apple store gekocht, maar hij word dan dus via ondermeer Hong Kong verzondenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waar kopen jullie toch allemaal jullie Nano.. ik heb die topics doorgespit maar ik kan het gewoon NIET vinden! Dan komt ie uit Hong Kong ofzo... 1 of andere gekke plaatsnaam met een s..?
Kan iemand me helpen want ik vind 238 met studentenkorting nog steeds VET prijzig!
Je kan hem bij de Dixons kopen, die heeft ze vaak in voorraad. Maar als je bij www.apple.nl besteld, word hij direct vanaf de fabriek naar jou toe verzonden, en de fabriek staat in Shenzhen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waar kopen jullie toch allemaal jullie Nano.. ik heb die topics doorgespit maar ik kan het gewoon NIET vinden! Dan komt ie uit Hong Kong ofzo... 1 of andere gekke plaatsnaam met een s..?
Kan iemand me helpen want ik vind 238 met studentenkorting nog steeds VET prijzig!
Nope, dit lijkt me dan ook onzin.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:40 schreef Zweefvliegje het volgende:
...En weet iemand iets erover dat er over een week of 3 een "nieuwere" versie van de Nano uitkomt die krasbestendiger is?
Vind je dat percentage niet een beetje laag?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet totaal niet waar jullie het over hebben, maar de kans dat het bullshit is is ongeveer 95%..
10¤ bij de Handyman is op dit moment het goedkoopste volgensmij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Ik kreeg op me werk hoesjes aangeboden voor de nano voor 1 dollar nog wat. Moet je er wel in 1X 200 afnemen en TT voor uit betalen.
dus die dingen zijn snel te koop in nederland let maar op.
Je kan ze in alle kleuren krijgen die je maar wilt. Ook voor je PSP Ipod mini, photo, nano.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
10¤ bij de Handyman is op dit moment het goedkoopste volgensmij.
Áls hij ze binnen krijgt.
Zoek!quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan ze in alle kleuren krijgen die je maar wilt. Ook voor je PSP Ipod mini, photo, nano.
Zal morgen dat mailtje eens opzoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |