Ik heb ook een iSock, werkt idd heel goed!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:16 schreef nikk het volgende:
Mensen die geen zin hebben te wachten op tubes of skins kan ik de iSocks wel aanraden. Ik heb tot nu toe geen enkel last van krasjes, even afkloppen... En het voordeel is dat je je nano niet hoeft in te pakken en je ermee kan pimpen![]()
Idd, check ook ff je mail. Hoesjes zijn niet verkrijgbaar bij Dixons. Ik heb nu 2 doorzichtige besteld, 1 glow in the dark. Ik ben van plan om 1 doorzichtige door te verkopen. Ze zijn nog niet verzonden, maar zoals al gezegd: Ik houd jullie op de hoogte.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tijd hier niet geweest.
Schijnbaar zijn de hoesjes voorlopig nog niet verkrijgbaar in Nederland?!
En heb je een plaatje van zo'n doorzichtige Evilwasp?
Ik weet dat hij doorzichtig is, maar verder kan ik me er weinig bij voorstellen namelijk.
quote:Krassende iPod voor de rechter
Apple moet voor de rechter verschijnen om uit te leggen dat de nieuwe iPod Nano niet sneller stuk gaat dan andere versies van de muziekspeler. Een advocatenkantoor in Seatlle heeft namens een boze gebruiker een aanklacht in gediend, omdat de Nano snel zou krassen en daardoor onbruikbaar wordt. Apple was volgens de klagers op de hoogte van de problemen.
Apple ontkende eerder dat de dunne plasticlaag op de nieuwste mp3-speler sneller zou gaan krassen. Het ging volgens de fabrikant maar om een paar fabrieksfoutjes. De klachten over de iPod Nano stapelen zich echter op. Het schermpje van de speler wordt door de krassen slecht leesbaar.
ik hou me ernstig aanbevolenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:21 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Idd, check ook ff je mail. Hoesjes zijn niet verkrijgbaar bij Dixons. Ik heb nu 2 doorzichtige besteld, 1 glow in the dark. Ik ben van plan om 1 doorzichtige door te verkopen. Ze zijn nog niet verzonden, maar zoals al gezegd: Ik houd jullie op de hoogte.
Oja, plaatje:
[afbeelding]
Uiteindelijk zal het er op neerkomen wat jullie allebei er voor neer willen leggen.quote:
Ik vind het ook jammer, maar omdat ie zo klein is hebben ze de firewire controller eruit moeten halen, zeggen ze.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef Fokkedop het volgende:
Heb vandaag de Nano gekocht met een firewire kabel erbij. doet dat kreng het niet met firewire. tsssk tsssk, dan maar met usb 1.1
stelletje fuckers bij apple
Voor hoeveel heb jij ze ingekocht? En wat waren de overige kosten (verzenden enz.)?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het er op neerkomen wat jullie allebei er voor neer willen leggen.![]()
Ik probeer geen winst te maken ofzo, maar jullie snappen toch wel dat ik maar 1 zon ding heb om te vekopen en dat ik dan toch wel het meeste geld ervoor wil vangen![]()
![]()
edit: De hoesjes zijn Shipped![]()
Aha gelukkig was mijn post onder voorbehoudquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:34 schreef Geqxon het volgende:
Money wire = Overboeking via IBAN. Binnen europa is dit zelfs gratis, en het kan gewoon via internet-bankieren.
Voor data is dat met de oude generatie iPod geen probleem, dus dat zal het hier ook niet zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:58 schreef crackhead het volgende:
Even een vraagje:
Kun je ook gewone bestanden (documenten enzo) op de iPod nano zetten en ze er dan op een andere PC met alleen een USB-aansluiting en geen iTunes enzo er weer af halen? Of kan er alleen muziek op?
Thnx!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor data is dat met de oude generatie iPod geen probleem, dus dat zal het hier ook niet zijn
Nog niet. Ik heb eens een keer gemailt naar Mediamarkt Arena en de Mediamarkt krijgt ze pas over 2-3 weken binnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 08:14 schreef SilverStar het volgende:
we hebben hier in Ehv sinds kort ook een Mediamarkt.. zouden ze daar hoesjes voor de nano hebben?
Ik heb de hoesjes zondagavond (23:00) besteld en ze zijn nu dus out for delivery. Best snel dus!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:02 schreef tonks het volgende:
Laat ff weten hoe hij is als je hem hebt en hoe snel het ging!
Net gedaan. Ben benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:31 schreef tonks het volgende:
Dat is klote ja, ff mailen met de klanten service
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:38 schreef iDex het volgende:
kijk bij de handyman eens daar verkopen ze hoesjes voor de nano voor 10 euro
Ik vind het echt kleuterdingen. Het hele strakke van de Nano gaat zo verloren.quote:
Heel stoer.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:45 schreef Wepeel2 het volgende:
Dit is overigens mijn interim sok:
[[url=http://x10.putfile.com/10/29914430361-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x10.putfile.com/10/29914403716.jpg]afbeelding][/url]
Stelt niet veel voor, maar het voorkomt in ieder geval krassen.
Wel via de apple store op internet:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:58 schreef SilverStar het volgende:
die kan je hier toch nog niet krijgen?
Inderdaad, heb er eentje besteld en krijg een belletje zodra ze binnen zijn .. ben ik iig zeker dat ik er een heb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
Handyman had ze nog niet binnen voor de Nano. De rest wel, alleen de nano niet.
Zelfs de leverancier had ze nog niet.
Ja deze dus:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:23 schreef The-Sorcerer het volgende:
Weet niemand misschien of er ook maar ergens gewoon een kristalhelder hoesje te krijgen is? Gewoon eentje waar ik mijn zwarte voorkant nog helemaal zie en mijn glimmende achterkant.
Ieder hoesje is maar zo'n dikke gekleurde troep...
Nope, helaas niet..quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef Remzz het volgende:
Ik heb hem 1 dag mee genomen in de trein enzo en gewoon in mijn broekzak gehouden niet bij mij sleutels of andere dingen. En hij is echt helemaaal bekrast, is het nu zo dat ik hem zo kan opsturen(was toch een rechtzaak ofzo over)?
Wat vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat hij door stof gaat krassen. Maar misschien is spijkerstof daar wel ruw genoeg voor.quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:46 schreef Remzz het volgende:
Ik heb hem 1 dag mee genomen in de trein enzo en gewoon in mijn broekzak gehouden niet bij mij sleutels of andere dingen. En hij is echt helemaaal bekrast, is het nu zo dat ik hem zo kan opsturen(was toch een rechtzaak ofzo over)?
Ja in principe wel, maar je hebt tegenwoordig ook autoradio's met een line in. Daar kan sowieso je Nano dan in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:41 schreef SilverStar het volgende:
die van mij zit nog steeds in zn plasticje. ik heb m vanochtend alleen wel laten vallen op straat, nu zit er een klein butsje op de links bovenste hoek
.
wat ik me trouwens nog afvroeg: ik heb zitten kijken op de site van apple, naar die stekkers waarmee je je nano op je autoradio kan aansluiten. kan dat nou alleen als je een cassettespeler hebt, of kan dat ook bij een autoradio met cd-speler?
Dat heeft bijna elke iPod hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef SilverStar het volgende:
handig als opmaakspiegeltje trouwens, zo'n nano
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:11 schreef SilverStar het volgende:
handig als opmaakspiegeltje trouwens, zo'n nano
Deze mensen hebben hem online in de Apple store gekocht, maar hij word dan dus via ondermeer Hong Kong verzondenquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waar kopen jullie toch allemaal jullie Nano.. ik heb die topics doorgespit maar ik kan het gewoon NIET vinden! Dan komt ie uit Hong Kong ofzo... 1 of andere gekke plaatsnaam met een s..?
Kan iemand me helpen want ik vind 238 met studentenkorting nog steeds VET prijzig!
Je kan hem bij de Dixons kopen, die heeft ze vaak in voorraad. Maar als je bij www.apple.nl besteld, word hij direct vanaf de fabriek naar jou toe verzonden, en de fabriek staat in Shenzhen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Zweefvliegje het volgende:
Waar kopen jullie toch allemaal jullie Nano.. ik heb die topics doorgespit maar ik kan het gewoon NIET vinden! Dan komt ie uit Hong Kong ofzo... 1 of andere gekke plaatsnaam met een s..?
Kan iemand me helpen want ik vind 238 met studentenkorting nog steeds VET prijzig!
Nope, dit lijkt me dan ook onzin.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:40 schreef Zweefvliegje het volgende:
...En weet iemand iets erover dat er over een week of 3 een "nieuwere" versie van de Nano uitkomt die krasbestendiger is?
Vind je dat percentage niet een beetje laag?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik weet totaal niet waar jullie het over hebben, maar de kans dat het bullshit is is ongeveer 95%..
10¤ bij de Handyman is op dit moment het goedkoopste volgensmij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Ik kreeg op me werk hoesjes aangeboden voor de nano voor 1 dollar nog wat. Moet je er wel in 1X 200 afnemen en TT voor uit betalen.
dus die dingen zijn snel te koop in nederland let maar op.
Je kan ze in alle kleuren krijgen die je maar wilt. Ook voor je PSP Ipod mini, photo, nano.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
10¤ bij de Handyman is op dit moment het goedkoopste volgensmij.
Áls hij ze binnen krijgt.
Zoek!quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan ze in alle kleuren krijgen die je maar wilt. Ook voor je PSP Ipod mini, photo, nano.
Zal morgen dat mailtje eens opzoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |