Maakt het wat uit...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Wie is het stoerst? Hoe moet ik me kleden om niet voor schut te lopen?
Alvast hartstikke bedankt voor de reacties
Ik heb vaak een mutsje op of een bandana en een petjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:57 schreef S-Two het volgende:
Ik denk dat je door middel van de 2 te combineren een eigen stijl moet creëren. Zonder shirt dus, en dan met een bandana. De broek moet natuurlijk baggy zijn en laag hangen zodat je geruite boxershort goed te zien is. Daaronder zou ik dan teenslippers dragen.
Je loopt toch wel voor schut als je je daar druk om maakt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Wie is het stoerst? Hoe moet ik me kleden om niet voor schut te lopen?
Doe dat maar niet want daarom heb ik dit topic geopend. Inplaats bvan mij uit te lachen zou je met advies kunnen komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:59 schreef Kiedis het volgende:
ik lach je uit !
Welk andere topic bedoel jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
Schopje Onzin (mits je serieus bent kun je het in de andere topics over kleding posten)
Wat is het verschil dan? Behalve dat die tweede geen shirt aan heeft...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:10 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Welk andere topic bedoel jeJa natuurlijk ben ik serieus, uiterlijk is een zaak waar je geen grappen over moet maken.
In ieder geval niet zoals die bovenstaande mongolen.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:40 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
....
Hoe moet ik me kleden om niet voor schut te lopen?
Alvast hartstikke bedankt voor de reacties![]()
Nou ik heb toch een hele duidelijke beschrijving gegeven als zeg ik het zelf, waarschijnlijk zijn de fijne kneepjes van de stijling niet aan jou besteed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:12 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Behalve dat die tweede geen shirt aan heeft...
Ik had van jou als mede neger toch wel een serieuzere reactie verwachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:04 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Mijn lijkt de Frans Bauer stijl wel wat voor jou.
Lekker een fleurig kleurtje. Écht wat voor jou.
![]()
Jack Bauer is nou niet echt een representatief voorbeeld als niet negerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:01 schreef Life het volgende:
blablabla
Oke oke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik had van jou als mede neger toch wel een serieuzere reactie verwacht![]()
Ik ben het spuugbeu al die flauwe opmerkingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:15 schreef Life het volgende:
Ben je hier legaal of illegaal in Nederland?
Zo een pak is inderdaad mooi als ik formeel moet gaan, maar ik hecht meer aan de casuele stijl.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oke oke.![]()
Mijn beste advies is dan....ga strak in het pak. De David Palmer look.![]()
[afbeelding]
Hóe geil.![]()
Heb even je typefout verbeterd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:23 schreef Jett het volgende:
gewoon naakt onder de grond.
NELLSOOONquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:25 schreef -Mo- het volgende:
De 'Nelson Mandela muts' schijnt óók heel goed bij de chickies te werken.
[afbeelding]
Graag gedaan.![]()
![]()
alsof je daar urban vindquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:34 schreef beebje het volgende:
Geen van beide!
Het ziet er gewoon niet uit, tenzij je er als een asociaal bij wilt lopen is het misschien een goed idee om eens (bijv.) de WE binnen te gaan![]()
Ik ben geen brillerige nerd of zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:34 schreef beebje het volgende:
Geen van beide!
Het ziet er gewoon niet uit, tenzij je er als een asociaal bij wilt lopen is het misschien een goed idee om eens (bijv.) de WE binnen te gaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |