abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:50:47 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31576508
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:47 schreef pfaf het volgende:

[..]

Was een grote gok! Ik kan 110% begrijpen waarom ze Shota niet hebben gehaald. Achteraf lullen is wel erg makkelijk.
Ja, dat ben ik wel met je eens OPZICH. Maar het aantrekken van Charisteas en Rosenberg was een zekerheidje wil je zeggen?? EN Rosenberg kostte 8 Arverladzes .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31576518
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed. Als ze maar KJH kunnen aantrekken dan ben ik weer blij
Of hij het zal redden is ook bij lange niet zeker imo....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31576525
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:51 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Of hij het zal redden is ook bij lange niet zeker imo....
Maarja, je kan het altijd proberen. En Charisteas inpakken met een lintje erom heen richting Koeman.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 10:53:56 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31576552
Het is natuurlijk nooit 100% zeker. Maar het is zo opvallend dat ook niet iets mindere goden (tov bv Romario, Ronaldo etc) het bij PSV toch wel altijd goed doen...
Get woke, go broke!
pi_31576598
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Het is natuurlijk nooit 100% zeker. Maar het is zo opvallend dat ook niet iets mindere goden (tov bv Romario, Ronaldo etc) het bij PSV toch wel altijd goed doen...
PSV speelt toch ongeveer met hetzelfde tactiek waar Ajax ook mee speelt?
pi_31576647
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:56 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

PSV speelt toch ongeveer met hetzelfde tactiek waar Ajax ook mee speelt?
Bij PSV speelt de spits een hele andere rol. Het spel van hun is op de spits afgestemd, die moet het afronden. Bij Ajax is de spits zo'n beetje het begin van de aanval, en wordt vervolgens ook nog verwacht dat hij die aanval afrondt. Bijna onmogelijk dus.
pi_31576711
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:59 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Bij PSV speelt de spits een hele andere rol. Het spel van hun is op de spits afgestemd, die moet het afronden. Bij Ajax is de spits zo'n beetje het begin van de aanval, en wordt vervolgens ook nog verwacht dat hij die aanval afrondt. Bijna onmogelijk dus.
Wanneer begrijpen die mensen dan is een keer dat het niet lukt?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 11:07:02 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31576792
Tja, dan doen ze toch iets niet goed. Het systeem is leuk als het werkt, maar als het niet werkt moet je het aanpassen. Winnen is nummer 1 al het andere ondergeschikt...
Get woke, go broke!
pi_31577747
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:47 schreef pfaf het volgende:

[..]

Was een grote gok! Ik kan 110% begrijpen waarom ze Shota niet hebben gehaald. Achteraf lullen is wel erg makkelijk.
Ja, erg grote gok zo'n gratis speler
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:07:06 #185
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_31577927
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:55 schreef devv05 het volgende:

[..]

Mijn fout, ik dacht dat Shota geld verdiende.
pi_31577946
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:55 schreef devv05 het volgende:

[..]

Inderdaad. Je zal maar een waardeloos iemand aantrekken. Maargoed dat hij dan gratis was
pi_31577960
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Van Robert en Sibon ben ik eigenlijk niet onder de indruk.
pi_31578109
quote:
'Klaas Jan Huntelaar is prototype Ajax-spits'

Klaas Jan Huntelaar is een gewilde spits. Nu hij meer dan één op één loopt bij SC Heerenveen, staan de clubs voor hem in de rij. De 22-jarige spits weet zelf precies bij wat voor club hij het beste past.

'Ik wil in een aanvallende ploeg spelen, dicht bij de goal in een kleine ruimte vlakbij de zestien', legt Huntelaar uit in het AD. 'Ik rendeer al vanaf de jeugd het beste als centrumspits tussen twee vleugels. Veel beweging om me heen en een nummer 10 kort achter me. Bij voorzetten duiken we afwisselend op bij de eerste en tweede paal.'

Het lijkt erop dat Huntelaar een exacte kopie geeft van de functieomschrijving van het prototype Ajax-spits. En laten de Amsterdammers zo'n spits nog steeds niet hebben gevonden en hem toevallig met argusogen volgen. Toch ontkent Huntelaar specifiek bij Ajax te solliciteren.

'Bij AZ spelen ze ook zo en bij Feyenoord dit seizoen in grote lijnen ook. Stuk voor stuk mooie clubs. Voor de erfenis van Kuijt ben ik niet bang, het is zinloos daar bij stil te staan. Bij Ajax wordt iedere spits vergeleken met Ibrahimovic. Als je daar wakker van ligt, kun je bij Ajax eigenlijk nooit meer spelen. Daar heeft Johan Cruijff rondgelopen.'

Huntelaar staat nog tot de zomer van 2007 onder contract in Friesland. Vorig seizoen maakte hij zeventien doelpunten in 31 wedstrijden in zijn eerste gehele eredivisieseizoen. Zijn gemiddelde rapportcijfer was een 5,90. Deze jaargang heeft hij er na zes duels zeven goals in liggen. Met een 6,33 op zijn voorlopige rapport scoort hij aanzienlijk beter.
www.vi.nl
pi_31578192
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Tja, dan doen ze toch iets niet goed. Het systeem is leuk als het werkt, maar als het niet werkt moet je het aanpassen. Winnen is nummer 1 al het andere ondergeschikt...
Inderdaad, je zou moeten kiezen voor een van beide kwaliteiten. Mocht je dan eens in de zoveel tijd een spits treffen die beide kan, heb je mazzel gehad.
pi_31578239
Trouwens, hoe zit het zondag met de controles? Ik kan toch wel gewoon mijn schoudertas meenemen?
pi_31578240
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:19 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

www.vi.nl
Waar wacht Ajax dan nog op? Kopen die gast!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:55:36 #192
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31578526
quote:
'Ook Ajax volgt Duitser Nando Rafael'

Niet alleen AZ zit achter het talent Nando Rafael aan, ook zijn oude ploeg Ajax volgt de verrichtingen van de geboren Angolees op de voet. Dit meldt voetbalblad VI. Rafael doorliep de hele jeugdopleiding van Ajax, maar vertrok in 2002 naar het Duitse Hertha BSC, waar zijn contract komende zomer afloopt.

De 21-jarige Rafael vluchtte al op jonge leeftijd naar Nederland, waar hij snel werd opgemerkt door Ajax. Hij kreeg echter geen tewerkstellingsvergunning, omdat hij volgens het CWI niet aan de criteria voldeed.

Op het besluit van het CWI volgend vertrok Rafael naar Duitsland, waar hij inmiddels regelmatig een basisplaats weet te veroveren bij Hertha BSC. Rafael kreeg bovendien de Duitse nationaliteit en speelt voor Jong Duitsland.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31578529
Ik voel weer een blunder aankomen van het bestuur
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:59:01 #194
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31578561
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:55 schreef 2Drix het volgende:
Ik voel weer een blunder aankomen van het bestuur
Arie is als goed is toch al weg. Rafael moet je gewoon niet meer terug halen, dat is verleden tijd. Charisteas verkopen, Yannis verhuren of verkopen en Huntelaar halen. Door middel van zijn interviews solliciteert hij gewoon bij Ajax. Kan niet anders
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31578665
Huntelaar moet je inderdaad halen. Het is een 4-4-3 spits, en naar dat systeem blijft Ajax streven. Maar er moet dan een spits vertrekken. Anastasiou zal ik voorlopig achter de hand houden, Rosenberg kun je nu nog niet wegsturen. Dus blijft Charisteas over. Al heb ik het idee dat Charisteas steeds meer groeide in zijn rol als spits, maar ja we staan nu op een tweesprong en de tijd dringt.

Maar wat eigenlijk ook een grote factor in het problemen scoren bij Ajax is, is het gebrek aan goede buitenspelers.
Aan de rechterkant hebben we Rosales, hij maakt altijd wel een argressieve indruk, maar op een goede voorzet heb ik hem nog nooit kunnen betrappen.
En door de afwezigheid van Mitea, hebben we bij gebrek aan beter gelegenheids-buitenspeler Babel rondlopen. Ook hij weet de bal niet goed voor te geven, wat ook logisch is als je een centrale spits bent.
Als je dit weet op te lossen, is een groot deel van het gebrek aan scorend vermogen al opgelost.
pi_31578693
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:55 schreef Houniet het volgende:

[..]
Krijgt hij dan nu wel een vergunning, mocht Ajax het aantrekken.
pi_31578764
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:05 schreef ThomasBerge het volgende:
Huntelaar moet je inderdaad halen. Het is een 4-4-3 spits, en naar dat systeem blijft Ajax streven. Maar er moet dan een spits vertrekken. Anastasiou zal ik voorlopig achter de hand houden, Rosenberg kun je nu nog niet wegsturen. Dus blijft Charisteas over. Al heb ik het idee dat Charisteas steeds meer groeide in zijn rol als spits, maar ja we staan nu op een tweesprong en de tijd dringt.

Maar wat eigenlijk ook een grote factor in het problemen scoren bij Ajax is, is het gebrek aan goede buitenspelers.
Aan de rechterkant hebben we Rosales, hij maakt altijd wel een argressieve indruk, maar op een goede voorzet heb ik hem nog nooit kunnen betrappen.
En door de afwezigheid van Mitea, hebben we bij gebrek aan beter gelegenheids-buitenspeler Babel rondlopen. Ook hij weet de bal niet goed voor te geven, wat ook logisch is als je een centrale spits bent.
Als je dit weet op te lossen, is een groot deel van het gebrek aan scorend vermogen al opgelost.
Koeman wilde Charisteas toch van Ajax overnemen voor 5.000.000? Nou, probleem opgelost
pi_31578778
quote:
Huntelaar klaar voor Ajax of Feyenoord

In een interview met het Algemeen Dagblad zegt Klaas Jan Huntelaar niet bang te zijn om de erfenis van Zlatan Ibrahimovic of Dirk Kuyt op te moeten vullen. Hij verwacht deze zomer SC Heerenveen te verlaten en zich bij de Nederlandse top te scharen. Huntelaar weet nog niet welke club zijn voorkeur heeft; Ajax, AZ of Feyenoord.

Hij is op moment de meest gewilde spits in Nederland, maar de geboren Drempt blijft rustig onder alle commotie. ”Wanneer die stap komt, zie ik vanzelf wel. Het is vrij simpel: ik heb een contract tot 2007, dus wordt het dit of volgend seizoen. Maar straks ga ik wel de club kiezen die bij me past, het moet kloppen.”

“Ik weet wat ik belangrijk vind. Ik wil in een aanvallende ploeg spelen, dicht bij de goal in een kleine ruimte vlakbij de zestien. Ik rendeer al vanaf de jeugd het best als centrumspits met twee vleugels. Veel beweging om me heen en een nummer 10 kort achter me.”

Ajax lijkt geknipt voor Huntelaar. "Maar niet alleen bij Ajax spelen ze zo, ook bij AZ en Feyenoord spelen ze dit seizoen in grote lijnen op deze manier. Stuk voor stuk mooie clubs. Voor de erfenis van Kuyt ben ik niet bang, het is zinloos daar bij stil te blijven staan. Bij Ajax wordt iedere spits vergeleken met Ibrahimovic . Als je daarvan wakker ligt, kun je bij Ajax eigenlijk nooit meer spelen. Daar heeft Johan Cruijff rondgelopen”, aldus een openhartige Huntelaar.
www.voetbalzone.nl
pi_31578859
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:13 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Koeman wilde Charisteas toch van Ajax overnemen voor 5.000.000? Nou, probleem opgelost
Als dat zo is, graag
Maar ik heb na dat ene berichts niks concreets meer vernomen.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 13:28:29 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31578934
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 13:07 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Krijgt hij dan nu wel een vergunning, mocht Ajax het aantrekken.
Nando Rafael is een mof en heeft dus geen vergunning nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')