Natte-flamoes jij lijkt mij nu net zo'n typisch gevalletje van een nooit geen risico nemend oververzekerd tegen van alles en nog wat,drie dubbele pensioen regeling hebbend saai lulletje.Mannetjes zo als jij zitten in hun auto alsof het een verlengstuk van hun huiskamer is.Met als gevolg dat je een oplettendheids factor van 0,0 hebt.Jij bent er zo 1 die een kruising oversteekt zonder te kijken omdat jou lichtje groen is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:21 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Aaaaaw, jongens, laten we allemaal even een liedje zingen voor onze grote lieve erwinrommel. Want erwinrommel denkt zo goed aan mij als hij met 200+ over de snelweg raast. Wat een lieve schat is het toch ook. Zo'n lieve jongen.
*kots*
Ehh... wat noem jij "snelle auto's"?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:49 schreef Cro_magnon het volgende:
Ik rij al 15 jaar in wat je noemt snelle auto's ...
Dat heb je werkelijk hilarisch verwoord, alleen je zit er ontzettend naast. Hiermee laat je niet echt zien dat je uitblinkt in het inschatten, denk dat je dat op de weg nog wel eens zal opbreken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:49 schreef Cro_magnon het volgende:
[..]
Natte-flamoes jij lijkt mij nu net zo'n typisch gevalletje van een nooit geen risico nemend oververzekerd tegen van alles en nog wat,drie dubbele pensioen regeling hebbend saai lulletje.
Gezien zijn stijl zal het wel een Opel Manta zijn met een Kenwood sticker en een Vossestaart aan de antenne.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:55 schreef kasper het volgende:
[..]
Ehh... wat noem jij "snelle auto's"?
We hebben het hier toch niet over een Seat Leon of een Golf Tdi he?
Dank je, dat vond ik zelf ook al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:57 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dat heb je werkelijk hilarisch verwoord
Minus de kenwood sticker en vossestaart blijft het toch wel een klassieker hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gezien zijn stijl zal het wel een Opel Manta zijn met een Kenwood sticker en een Vossestaart aan de antenne.
Ik weet niet precies waar de beste man is aangehouden, maar de A35 loopt niet alleen bij het stuk waar toen dat ongeluk heeft plaatsgevonden. Het kan maar zo dat de man bij borne/hengelo is aangehouden. Is dat bekend?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:27 schreef dVTB het volgende:
De A35 bij de Almelo... da's de plek waar vorig jaar nog vijf jongeren uit Zeewolde bij een verkeersongeluk omkwamen... Ik ken dat traject goed, rijd er zelf ook regelmatig. Het is haast onvoorstelbaar dat je op dat korte stukje snelweg zo'n vaart weet te creeëren. Iemand die zoiets levensgevaarlijks doet, moet niet alleen levenslang zijn rijbewijs kwijtraken, maar zou ook een tijdje achter slot en grendel mogen. Als je namelijk de veiligheid van andere mensen op een dusdanige manier in gevaar brengt, is zelfs TBS nog een te milde behandeling voor je.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:27 schreef dVTB het volgende:
Het is haast onvoorstelbaar dat je op dat korte stukje snelweg zo'n vaart weet te creeëren.
In het nieuwsbericht stond 'bij Almelo', dus ga ik er vanuit dat de man is aangehouden op het wegdeel vanaf de kruising met de A1 tot aan de inmiddels beruchte bocht bij Almelo-Zuid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:56 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik weet niet precies waar de beste man is aangehouden, maar de A35 loopt niet alleen bij het stuk waar toen dat ongeluk heeft plaatsgevonden. Het kan maar zo dat de man bij borne/hengelo is aangehouden. Is dat bekend?
Dus? Als hij van Enschede kwam kon hij die hoge snelheid al lang hebben.........quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:17 schreef dVTB het volgende:
[..]
In het nieuwsbericht stond 'bij Almelo', dus ga ik er vanuit dat de man is aangehouden op het wegdeel vanaf de kruising met de A1 tot aan de inmiddels beruchte bocht bij Almelo-Zuid.
Je bent er geloof ik nog trots op ook? - En sinds dat er twee ongelukken op rij zijn gebeurd (waarvan eentje met 5 doden), wordt daar in die bocht inderdaad vaak gecontroleerd. Je moet wel heel dom zijn om daar een bekeuring op te lopen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:17 schreef MartijnA3 het volgende:
De A35 loopt van Almelo naar Enschede hoor, toch minimaal 20km. Jij bedoelt wss het stukje A35 vanaf de A1 tot aan Almelo. Niet zo heel erg lang idd, maar met mijn vorige auto (130Pk TDI) kon ik op dat stukje de 200 toch aantikken (op de teller dan).
En daar helemaal aan het eind staan ze zoals ik gisteren merkte nog steeds vaak te controleren. *flits*![]()
Ik reed misschien 5km te hard, boeien, shit happens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:28 schreef dVTB het volgende:
[..]
Je bent er geloof ik nog trots op ook? - En sinds dat er twee ongelukken op rij zijn gebeurd (waarvan eentje met 5 doden), wordt daar in die bocht inderdaad vaak gecontroleerd. Je moet wel heel dom zijn om daar een bekeuring op te lopen...
Zo een domme conclusie zonder maar ook iets te weten trok je bij mij ook. Hypocriet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:57 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Dat heb je werkelijk hilarisch verwoord, alleen je zit er ontzettend naast. Hiermee laat je niet echt zien dat je uitblinkt in het inschatten, denk dat je dat op de weg nog wel eens zal opbreken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:27 schreef natte-flamoes het volgende:
*gaap*
Na het lezen van je posts in dat samson topic en posts hier kan ik voor mezelf uitstekend een conclusie trekken dat je totaal niet weet waar je mee bezig bent, 'dude'. Je zult zelf dat natuurlijk anders zien, maar zelfreflectie is je volgens mij dan ook totaal onbekend. Gegroet, kleuter.
Nee hoor, ik ben helemaal niet boos. Mijn 'bewondering' over het *halen* van 255 km/h was namelijk meer een cynische opmerking dan een argument.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:33 schreef MartijnA3 het volgende:
Ik reed misschien 5km te hard, boeien, shit happens.
Ben je boos ofzo omdat ik je argument onderuit haalde?![]()
Goh, dank voor het compliment. Ik rijd nl zo'n 8 jaar en 60.000km per jaar structureel te hard op de snelweg (niet zo hard dat mn rijbewijs in gevaar komt btw) en heb nog nooit bij iemand achterop gezeten. Bumperkleven ofzo doe ik ook niet. Ben ik dus een goede automobilist.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef dVTB het volgende:
Een goede automobilist heeft namelijk niet een dergelijke extreme remweg nodig. Die anticipeert namelijk en houdt rekening met andere weggebruikers.
De gemiddelde weggebruiker was toen in geen velden of wegen te bekennen want de enige keren dat ik het gedaan heb was het tegen middernacht op een mooi leeg stukkie A35.quote:En voor de goede orde: 80 kilometer harder rijden dan de gemiddelde weggebruiker is daarvan *geen* voorbeeld. Je legt alleen je eigen leven en dat van anderen in de waagschaal, al is dat waarschijnlijk tegen dovemansoren gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |