Blijkbaar worden ze bedreigd door echte gothicsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zag die gasten van Nou En! Gisteren op tv. Wat een ballen zeg,.
Waarom is er over dat liedje eigenlijk zoveel te doen?
Moet je de tekst eens voor de grap gaan lezenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zag die gasten van Nou En! Gisteren op tv. Wat een ballen zeg,.
Waarom is er over dat liedje eigenlijk zoveel te doen?
Ze zingen dat ze gothic-meisjes een beetje eng vinden. Da's toch niet zo spraakmakend?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:09 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Moet je de tekst eens voor de grap gaan lezen
Ik zou me (als ik een goth was) wel negatief aangesproken voelen..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ze zingen dat ze gothic-meisjes een beetje eng vinden. Da's toch niet zo spraakmakend?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:42 schreef Jimmy het volgende:
Ik waag maar een gok, heb echt geen idee.
Aangezien het engelsen zijn, zijn ze vast veel te vroeg, dus:
Bloc Party
Kaiser Chiefs
Franz Ferdinand
Ach, het is een liedje van een paar zielige knakkers. Door alle ophef krijgen ze veel meer aandacht dan ze eigenlijk verdienen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:57 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik zou me (als ik een goth was) wel negatief aangesproken voelen..
Dat komt dichter in de buurt, maar nog steeds fout.quote:
En dat is de derdequote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:40 schreef Neleos het volgende:
D'n Joy Division?
Ja, maar DD ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:48 schreef Neleos het volgende:
Je kunt alweer plaatjes zien toch, peaceman?
[afbeelding]
Wie?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:00 schreef Neleos het volgende:
Paul, John, George, Ringo
Lord Suggs voor u.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:51 schreef bartrid het volgende:
Suggs van Madness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |