Toen ie nog een blonde snor had en een geel hoofding droeg met smileys eropquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:33 schreef BobRooney het volgende:
The Hulkster ...mijn jeugdheld!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef LostFormat het volgende:
Welke is de ma en welke is de dochter?
dezelfde 'vitamines' die zijn pa jaren gebruiktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:56 schreef Sahko het volgende:
die gast is toch geen 14 man , wat hebben ze die te eten gegeven![]()
Het wordt nog twee keer herhaald deze week. Vrijdag en zondag uit mijn blote hoofd.quote:
Ik vond die date van zijn dochter behoorlijk bijdehand tegen Hulk. Zou ik niet gedaan hebben als ik hem was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
De moeite waard, IMO. Ik vond het erg grappig. Vooral die intimiderende stem en houding van Hulk.
Helemaal geweldig ook toen de zoon des huizes liet vallen dat die date tepelpiercings had en hem ooit had meegenomen naar een naaktstrandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:22 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond die date van zijn dochter behoorlijk bijdehand tegen Hulk. Zou ik niet gedaan hebben als ik hem was.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
...
Maar wat moet je inderdaad in hemelsnaam als 22-jarige knul met een meisje van 16???
Ja okay... maar dan kies je er minimaal eentje uit van wie de vader geen overbeschermende klerenkast isquote:
Of je kiest er eentje uit die 16 is en een papa heeft met 130 miljoen in de bank.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay... maar dan kies je er minimaal eentje uit van wie de vader geen overbeschermende klerenkast is.
Of je neemt een extra levens verzekering.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay... maar dan kies je er minimaal eentje uit van wie de vader geen overbeschermende klerenkast is.
Idd..we kennen hem van die zaterdagavond specials op SKY TV. .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 om 14:33 uur schreef 'BobRooney' het volgende:
Sowieso!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:33 schreef BobRooney het volgende:
Iets met thunder.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sowieso!
hoe heette dat programma met die speedboat nog maar weer?![]()
Ik ben wel benieuwd naar dit programma, vind hh altijd wel grappig![]()
Haar gezicht. Maar dat komt door het fotoshoppen want zo ziet ze er in de serie helemaal niet uit. Haar kont ziet er ook echt heel vreemd uit op foto drie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef ScarletXx het volgende:
Wat is mannelijk aan haar? Ze is gewoon gebruind zoals al die LA mensen daar, goed figuur en rondingen, en vooral geen mannelijke kleren en lange haren. Snap dat verband niet helemaal..![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:35 schreef ScarletXx het volgende:
Ze is gewoon gebruind zoals al die LA mensen daar, goed figuur en rondingen, en vooral geen mannelijke kleren en lange haren.
Dat moet wel de meest amateurische photoshopper ter wereld zijn geweest die dit geshopt heeftquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:25 schreef ScarletXx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja af en toe echt TE lachwekkend daar!quote:Op maandag 19 november 2007 11:26 schreef Miam het volgende:
gistermiddag weer wat afleveringen gezien, vermakelijk hoor
quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:35 schreef ScarletXx het volgende:
[..]
Ja af en toe echt TE lachwekkend daar!
quote:[b]Op zondag 25 november 2007 20:04 schreef
Het is niet bekend waarom Linda wil scheiden.
Jawel hoor:quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:20 schreef DANILXL het volgende:
idd, ze zijn waarschijnlijk niet onder huwelijkse voorwaarden getrouwd, omdat Hogan toen nog niet bekend was.
quote:Hij werd pas echt bekend nadat hij de rol van Thunderlips vertolkte in de film Rocky III in 1982. Het volgende jaar trad hij toe tot de World Wrestling Federation (WWF). Het was op hetzelfde moment dat de WWF overging van lokale televisie naar nationale televisie in Amerika. Met de toetreding van Hulk Hogan en een goed uitgekiende PR campagne groeide niet alleen de WWF, maar ook het hele Amerikaanse showworstelen uit tot wat het nu is.
We hebben het hier over de worstelaar hulk hogan? De man die zijn kinderen alles verbied, ervoor zorgt dat zijn kinderen elkaar verraden en hij op elke manier de touwtjes in handen wilt hebben en vooral niks wilt laten ontgaan?quote:Op woensdag 21 november 2007 17:57 schreef static het volgende:
Hoezo dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |