Toen ie nog een blonde snor had en een geel hoofding droeg met smileys eropquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:33 schreef BobRooney het volgende:
The Hulkster ...mijn jeugdheld!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:39 schreef LostFormat het volgende:
Welke is de ma en welke is de dochter?
dezelfde 'vitamines' die zijn pa jaren gebruiktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:56 schreef Sahko het volgende:
die gast is toch geen 14 man , wat hebben ze die te eten gegeven![]()
Het wordt nog twee keer herhaald deze week. Vrijdag en zondag uit mijn blote hoofd.quote:
Ik vond die date van zijn dochter behoorlijk bijdehand tegen Hulk. Zou ik niet gedaan hebben als ik hem was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
De moeite waard, IMO. Ik vond het erg grappig. Vooral die intimiderende stem en houding van Hulk.
Helemaal geweldig ook toen de zoon des huizes liet vallen dat die date tepelpiercings had en hem ooit had meegenomen naar een naaktstrandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:22 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond die date van zijn dochter behoorlijk bijdehand tegen Hulk. Zou ik niet gedaan hebben als ik hem was.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
...
Maar wat moet je inderdaad in hemelsnaam als 22-jarige knul met een meisje van 16???
Ja okay... maar dan kies je er minimaal eentje uit van wie de vader geen overbeschermende klerenkast isquote:
Of je kiest er eentje uit die 16 is en een papa heeft met 130 miljoen in de bank.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay... maar dan kies je er minimaal eentje uit van wie de vader geen overbeschermende klerenkast is.
Of je neemt een extra levens verzekering.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja okay... maar dan kies je er minimaal eentje uit van wie de vader geen overbeschermende klerenkast is.
Idd..we kennen hem van die zaterdagavond specials op SKY TV. .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 om 14:33 uur schreef 'BobRooney' het volgende:
Sowieso!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:33 schreef BobRooney het volgende:
Iets met thunder.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:17 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sowieso!
hoe heette dat programma met die speedboat nog maar weer?![]()
Ik ben wel benieuwd naar dit programma, vind hh altijd wel grappig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |