abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31532899
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:21 schreef Suphafly het volgende:
Oke zielige trieste mensjes die hier veel te serieus op in gaan.. Alles en iedereen die zich in een hoekje wil proppen en dan de plus en min punten van zijn hoekje gaat vergelijken met andere hoekjes zijn in mijn ogen K)*&@^ triest.. Een beetje zelfrespecterende got gaat hier niet eens op in.

Meer dan de gemiddelde mensen.. pleur toch op man je kent je buren waarschijnlijk niet eens sukkels
zo zo zo..............
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_31532946
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

zo zo zo..............
Deal with it; rock 'n roll
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:29:17 #28
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31532985
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Vroeger was dit een simpele hoofdstoot. later ook met de betekenis om iemand zijn kaak op de stoeprand te leggen en dan zijn achterhoofd in te trappen. Ook wel genoemd in de laatste vorm als Chelsea kiss, Boston kiss etc etc.
Hee, psst,

"Glaswegian kiss"
pi_31533020
De gothics die ik kende waren levensloze mensen. Ene moment normaal, als er even iets tegen zit, direct janken met de pet op, ze zijn eerder depressief gevoelig en ze zien de wereld via een irreele pose. Daarbij ken ik ook geen sociale gothics, als ze door de straat lopen moet je voor HUN aan de kant, ze zetten geen stap opzij. Dus dat gothics de meest sociale mensen zijn van de omgeving is zo objectief als dat dikke vatzige stront meurt. Hoezo wederzijds respect? Ze doen lekker waar ze zin in hebben en hebben schijt aan de rest. Ze zetten zich af tegen de samenleving als kleine kinders. Ze zijn snel boos, kunnen weinig hebben en zijn zo koppig als de neter. Om over egocentrisch nog maar te zwijgen.

Gothics de meest sociale groep .. MY ASS. Dan nog liever een 50+ steunkousen brigade

zij het dat ik wel respect voor ze heb, je moet er maar bij lopen in een zwarte soepjurk van maatje 50+. .

Zolang iedereen zich lekker voelt in z'n doen en laten en daardoor anderen niet schaad mogen ze doen wat ze willen van mij ja ook gothics en niggers etc.etc.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_31533083
Beetje flauw liedje, maar in de videoclip deden goths mee hoor...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_31533116
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hee, psst,

"Glaswegian kiss"
Heee, psssssst

I don't fecking care...............
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:36:11 #32
130955 Floripas
Blast from the past
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:38:10 #33
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31533176
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Heee, psssssst

I don't fecking care...............
Gast, ken je klassieken, of blijf van mijn Glaswegians af.
Is er niet een gezellig Bambiforumpje waar je een zeer gewaardeerde deelnemer ben?
pi_31533257
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Gast, ken je klassieken, of blijf van mijn Glaswegians af.
Is er niet een gezellig Bambiforumpje waar je een zeer gewaardeerde deelnemer ben?
Gast???
Stomme stoepsloeri ( om in studentikoze tyfus taal te blijven ) laten we even dimmen met de discussies over hoe een kopstoot moet heten in het engelse taalgebied.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:44:47 #35
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31533308
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:43 schreef maniack28 het volgende:
Whahahahahahahahaahhahahahahahahaahahahahahahahahaha

Whahahahaahahahahahhahahhahahahahahaahahahahahahahaha

Gothics zijn de meest sociale groep van alle groepen, dus hou je mond

Denk jij nu serieus, dat alle mensen die met zwarte kleding lopen suicidaal zijn ofzo? Man, dat is gewoon onzin... ik denk dat er net zoveel gewone mensen als gothics suicidaal zijn. En tsja... sommige bands zingen over de dood en over satan en over andere (in jouw ogen) enge gevaarlijke dingen.... mjah.... er is niks ergs aan hoor... 50 Cent zingt toch ook over het anaal nemen van dikke negerinnen

Kortom, Gothics zullen nooit een bedreiging vormen voor de maatschappij... al vind ik de reactie van hun een beetje overdreven (een aantal gothics dus, niet de hele groep.... zelfde als bij islamieten, het zijn er een paar maar de hele groep wordt er op aan gekeken)
hmm..dit komt toch wel behoorlijk verward en gevaarlijk over. kutgothic
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:44:56 #36
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_31533314
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:30 schreef sitting_elfling het volgende:
De gothics die ik kende waren levensloze mensen. Ene moment normaal, als er even iets tegen zit, direct janken met de pet op, ze zijn eerder depressief gevoelig en ze zien de wereld via een irreele pose. Daarbij ken ik ook geen sociale gothics, als ze door de straat lopen moet je voor HUN aan de kant, ze zetten geen stap opzij. Dus dat gothics de meest sociale mensen zijn van de omgeving is zo objectief als dat dikke vatzige stront meurt. Hoezo wederzijds respect? Ze doen lekker waar ze zin in hebben en hebben schijt aan de rest. Ze zetten zich af tegen de samenleving als kleine kinders. Ze zijn snel boos, kunnen weinig hebben en zijn zo koppig als de neter. Om over egocentrisch nog maar te zwijgen.

Gothics de meest sociale groep .. MY ASS. Dan nog liever een 50+ steunkousen brigade

zij het dat ik wel respect voor ze heb, je moet er maar bij lopen in een zwarte soepjurk van maatje 50+. .

Zolang iedereen zich lekker voelt in z'n doen en laten en daardoor anderen niet schaad mogen ze doen wat ze willen van mij ja ook gothics en niggers etc.etc.
Pubers

En over wederzeids respect (vooral in het verkeer) zie ik heel veel mensen asociaal doen, dus niet alleen 'Gothics' (tussen haakjes omdat ik de defenitie van Gothics nogal wazig vind), en nee ben zelf ook niet altijd de sociaalste in het verkeer .
phluphy for president!
pi_31533315
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef jimjim1983 het volgende:
Gothics zijn er belachelijk uit maar gevaarlijk zijn ze niet.
Mwoah, deze automutilerende, huilende rijkeluiswatjes zijn vooral gevaarlijk voor zichzelf.
pi_31533323
DoG nieuw gevaar voor de maatschappij.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:46:55 #39
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31533359
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Gast???
Stomme stoepsloeri ( om in studentikoze tyfus taal te blijven ) laten we even dimmen met de discussies over hoe een kopstoot moet heten in het engelse taalgebied.
Zeg, dan moet jij dat er ook niet bijhalen.
Ik bijt je kop eraf.

(Niet alsof dit topic een serieuze discussie kan opleveren, natuurlijk)
pi_31533389
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zeg, dan moet jij dat er ook niet bijhalen.
Ik bijt je kop eraf.

(Niet alsof dit topic een serieuze discussie kan opleveren, natuurlijk)
ff wachten totdat ik me bier heb gehaald!!

Me kop is wel verwaarloosbaar
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:47:54 #41
84926 WyriHaximus
pi_31533390
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Gast???
Headache
phluphy for president!
pi_31533410
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Headache
Niet zoveel zuipen dan, of minder loodhoudende producten om de ogen smeren
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:50:44 #43
84926 WyriHaximus
pi_31533469
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Niet zoveel zuipen dan, of minder loodhoudende producten om de ogen smeren
Misschien helpt minder met me hoofd op me buro slaan ook nog wel als iets weer eens niet lukt .
phluphy for president!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:51:07 #44
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31533478
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

ff wachten totdat ik me bier heb gehaald!!

Me kop is wel verwaarloosbaar
*plop*
Zo. Wij hebben uw sollicitatie naar een Glaswegian Kiss in goede orde ontvangen. Binnenkort nemen wij contact met u op over de verdere afhandelingen.
pi_31533483
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:50 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Misschien helpt minder met me hoofd op me buro slaan ook nog wel als iets weer eens niet lukt .
Uhhmmmmmmmmm ja..........
pi_31533492
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Mwoah, deze automutilerende, huilende rijkeluiswatjes zijn vooral gevaarlijk voor zichzelf.
neuh, wat ik ervan ken zijn het mensen die alleen maar wat aandacht nodig hebben.
pi_31533554
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

*plop*
Zo. Wij hebben uw sollicitatie naar een Glaswegian Kiss in goede orde ontvangen. Binnenkort nemen wij contact met u op over de verdere afhandelingen.
Ik zit in januari als het goed is in inverness dan kan ik hem misschien wel locaal gaan ophalen
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:54:57 #48
84926 WyriHaximus
pi_31533593
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Uhhmmmmmmmmm ja..........
Sorry ik ben een beetje melig op het moment .
phluphy for president!
pi_31533617
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Sorry ik ben een beetje melig op het moment .
Ik begin aardig aangeschoten te raken dus dat compenseert elkaar weer........
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:56:16 #50
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31533622
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 13:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik zit in januari als het goed is in inverness dan kan ik hem misschien wel locaal gaan ophalen
Hm. Ik ken intellectuelen die aan minder zijn gestorven.
*Krijgt protectionistische neigingen*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')