Tis toch een beetje een feestdag voor zequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Om ze rustig te houden want ze konden geen kant op.
Of in de huiskamer of buiten zitten.
Gewoon selectief lezenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
gewoon lekker niet op reageren, is de lol er snel af
ik ga mijn best voor je doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:45 schreef luciano het volgende:
STERF JUST ME .......... ZO SNEL MOGELIJK ............
Flikker toch op nare zuurpruim.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:38 schreef luciano het volgende:
met wederom alle respect voor vrouwen , want dat heb ik meer dan alle andere mannen , maar de vrouw(en ) moet(en ) het WEL verdienen . en een " vrouw " die rookt als een ketter / de hoer heeft gespeeld / nog wil gaan spelen op een sex boerderij / die een baby maakt met een persoon die ze slechts anderhalve maand kende / die veel drugs shit heeft gebruikt ........... moet ik daar blij mee zijn als zo iemand een baby ter wereld brengt . terwijl er duizenden GOEDE vrouwen zijn die dolgraag een baby willen baren , maar dat gewoonweg niet kunnen ?? OH wat ben IKKKKKKK blij ..........
Wegwezen nu, luciano. Laatste waarschuwing.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:46 schreef luciano het volgende:
prima site .. allemaal hypocrieten , en als er 1 de waarheid zegt dan mag je optiefen , GOED ZO FOKkers , ..................
Volgens mij hebben ze het weggehaald?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:47 schreef amaranta het volgende:
de titel op talpa overigens is:
Het is geboren!
ze zijn er dusook nog niet uit wat het nou precies is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |