Rotjoch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Kutjong
whehe.. dus ik dacht.. die pak ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rotjoch.Ik wilde de nieuwe TT als laatste reactie neerplempen alleen toen had jij de laatste reply.
![]()
Inderdaad. Du sneaky.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. dus ik dacht.. die pak ik.![]()
jammer.. nou moet ik me trauma zelf verwerkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. dus ik dacht.. die pak ik.![]()
Zeker!quote:
ja, sorry nogmaals, maar Rotterdam is écht te ver.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef spenky het volgende:
[..]
jammer.. nou moet ik me trauma zelf verwerken
jaaa maarjaaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, sorry nogmaals, maar Rotterdam is écht te ver.
jah, gaan we gezellig samen blazenquote:
het gaat, kwil naar huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker!Met jou?
Ik moet eens gaan zoeken naar mijn OV aangezien ik die sinds gisterochtend al niet heb kunnen vinden. En dan wordt het een duur geintje om in de stad te komen. Gister weer 7,50 euro verspilt.
Hey Palau
Was je er al dan?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah, gaan we gezellig samen blazen
[..]
het gaat, kwil naar huis
je mag mijn ov wel lenen ;p
in de trein kost het meer knaken nu als je zwartrijdt..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Ik heb nog overwogen om die van vorig jaar te gebruiken aangezien die ook een beetje paars is....alleen staat er met dikke letters 2004 op. Er was vorige week een sukkel die met zijn collegekaart het wilde proberen
Pinpasje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef snopprinses het volgende:
in de trein is het altijd wat moeilijker, in de bus ben ik al met ov van een vriend binnen gekomen en met mn pinpasje
yes is bij ons ook vaker..kheb gelukkig een ovquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pinpasje.Hier zijn ze echt streng daarin maar het gebeurt vaak genoeg dat je bij een volle bus achterin kan instappen en derhalve gratis meerijdt.
![]()
In de bus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes is bij ons ook vaker..kheb gelukkig een ov
want ze controleren nu vaker halfverwege de rit..dan komen zo'n twee mannetjes de bus in :/
Whehe, dat had ik in Arnhem altijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes is bij ons ook vaker..kheb gelukkig een ov
want ze controleren nu vaker halfverwege de rit..dan komen zo'n twee mannetjes de bus in :/
Jezus wat treurig zeg. Ik heb het ook eens meegemaakt op het traject Groningen - Lelystad. Was een meisje dat in Groningen opstapte en ze zei dat ze naar Heerenveen moest, 13 strippen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef snopprinses het volgende:
yea omdat zoveel mensen "illegaal" in de bus zaten, kwamen er 1 keer per week ofzo twee mannetjes opeens de bus in om iedereens kaartje te controleren
Yoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
Hey TS, hoest op de zaak? Alweer dikke vrienden met de baas of gaat dat niet meer goedkomen?
Ik had het even vlotjes doorgelezen. Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
YoJa tis goed gekomen,zaterdag gewoon gewerkt... Hij had t uitgelegd enzo, lees ook in t TPG topic,staat t uitgebreid gepost
Ik zat vast in Duitsland en was pas om 21:00 thuis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En? Waarom was je er gisteren niet?.
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:11 schreef snopprinses het volgende:
zo niet cool als dreamweaver zomaar afsluit zonder een melding te geven![]()
ctrl s ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef snopprinses het volgende:
gelukkig heb ik een kutlaptop gehad die om de haverklap uitviel en ben nu dus gewend om super vaak op ctrl+s te duwen
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:13 schreef spenky het volgende:
http://www.abum.com/show/8696/bike_prank.wmv
whaha hoe doettie dat
Checkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef snopprinses het volgende:
http://www.moonzine.tk
zou iemand willen kijken of het menu zichtbaar is?
Nee.. overal kruisjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef snopprinses het volgende:
Hier in Safari niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef snopprinses het volgende:
Dat is er iig 1quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen probleem.1 klik was voldoende
Hoi M3rcury
jaa maar niet iedereen leest het.. en wou het eventjes met jullie delenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Net gezien op de weblog
Naar zulk soort links verwijzen je plaatjes. dus je moet ze ff op internet zettenquote:
ja dat weet ik, draaide me nu alleen maar ff om het menuquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:30 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Naar zulk soort links verwijzen je plaatjes. dus je moet ze ff op internet zetten
file:///G|/portfolio/root_mbergers/images/rest/home_foto_over.jpg
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:37 schreef C2C het volgende:
ja en in dreamwaver alleen home_foto_over.jpg zetten
of als je het in een map images zet images/foto_over enz
je heb de plaatjes in dreamwaver nu naar je hardeschijf gelinkt, maar dat werkt dus niet, je moet alleen de naam van de plaatjes linken, dus alle plaatjes en de html bestanden in de zelfde map zetten en dan alleen linken naar de maan van het plaatje (c:\blabla\home.jpg word dan home.jpg als je het in de zelfde map zet)quote:
Ik heb er geen problemen vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:30 schreef spenky het volgende:
[..]
jaa maar niet iedereen leest het.. en wou het eventjes met jullie delen
mijn plaatjes staat indezelfde root als de html files waar ze ook naar gelinkt staan, dus dan moet het wel werken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:46 schreef C2C het volgende:
[..]
je heb de plaatjes in dreamwaver nu naar je hardeschijf gelinkt, maar dat werkt dus niet, je moet alleen de naam van de plaatjes linken, dus alle plaatjes en de html bestanden in de zelfde map zetten en dan alleen linken naar de maan van het plaatje (c:\blabla\home.jpg word dan home.jpg als je het in de zelfde map zet)
dan upload je die hele map en dan doet alles het
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mijn plaatjes staat indezelfde root als de html files waar ze ook naar gelinkt staan, dus dan moet het wel werken. Dan doe ik het toch goed?
Toenet zullen de plaatjes nog niet gewerkt hebben omdat ze gewoon nog niet geupload waren.
Maar dan zie je ze waarschijnlijk nog niet omdat je links niet kloppen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mijn plaatjes staat indezelfde root als de html files waar ze ook naar gelinkt staan, dus dan moet het wel werken.
Toenet zullen de plaatjes nog niet gewerkt hebben omdat ze gewoon nog niet geupload waren.
ik zit net ff in je index te kijken, het is handiger als je images in de html map zet, dan kan je het makkelijker linkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef snopprinses het volgende:
yea, ik ga dat gedoe van die plaatjes zo veranderen
ik probeer het liever eerst allemaal ff zelf, dan leer ik er ook wat vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:07 schreef C2C het volgende:
[..]
ik zit net ff in je index te kijken, het is handiger als je images in de html map zet, dan kan je het makkelijker linken
als je ff een .zipje stuurt met je site wil ik het ook wel ffkes voor je doen hoor
das waar alst niet lukt hoor ik het welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik probeer het liever eerst allemaal ff zelf, dan leer ik er ook wat van![]()
ik ga zo naar utrecht.. EA WORLDquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog een half uur en dan richting Amsterdam
Ojaquote:
haha whoeiiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
OjaSucces daar
En het wordt nu dus een uurtje dat ik wegga. Mijn vader is een half uur later. Maargoed. Ajax! Here we come
Moet je opletten. Kan Ajax weer niet scorenquote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
het lijkt hier wel een nerdsc te worden
zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je opletten. Kan Ajax weer niet scoren
[..]
Hoe bedoel je?
ok, dankjewel ^^ kben nu ff pauze houden en dan ga ik het proberen te fixenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:12 schreef C2C het volgende:
[..]
das waar alst niet lukt hoor ik het wel![]()
al dat gehtmlquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je opletten. Kan Ajax weer niet scoren
[..]
Hoe bedoel je?
okeeequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:19 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ok, dankjewel ^^ kben nu ff pauze houden en dan ga ik het proberen te fixen
totzo![]()
zólang ben je toch niet bezig met je kamer opruimequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:40 schreef Palau het volgende:
Ik ga ff pauze houden van opruimen en verder met GTA: SA
Bye!
meldttquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
wie heeft er trouwens allemaal vakantie deze week?
whehe ziek filmpjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.fat-pie.com/milkman.htm Hij is en blijft ziek
Trouwens weten jullie wat pas sjiek is ? Als je met de brommer bent aant rijden, de standaard omlaag duwenkomen vet veel vonken, binnenkort maar eens opnemen
is me hendig sjiek gek als je dat doet
Jah het beste lijkt me dat degene die het vorige filmpje had gemaakt, zo achter me komt rijden in het donker, en ik dan me standaard omlaag duw zodat je de vonken goed zietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:21 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe ziek filmpje
maar um dan moe jej weer een nieuwe avatar maken![]()
nog niet kunnen proberen, was een opdracht binnen gekomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:18 schreef C2C het volgende:
HET IS RUSTIG HIER
he snopp is het al gelukt?
ik heb het in de index en profiel geprobeerd, en als ik het goed heb, doet ie hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:18 schreef C2C het volgende:
HET IS RUSTIG HIER
he snopp is het al gelukt?
Yeaquote:
die werken vanavond of morgen ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:54 schreef Palau het volgende:
Goedemiddag...
Bij home doen de knoppen het , maar bij profiel en rest nog niet (Opera)
quote:
no problemquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Yeadankjewel he!
[..]
die werken vanavond of morgen ook
* Leeftquote:
Ik ben gisteren avond nadat ik hier stopte ook nog een uurtje bezig geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:15 schreef Palau het volgende:
Haha, ik heb trouwens toenstrax nog ge SA'ed. Ik ben dus verder dan jij
Ow.. ik heb iig een paar missies weer gedaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben gisteren avond nadat ik hier stopte ook nog een uurtje bezig geweest![]()
Hoezo da? Owjah: vakantiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:40 schreef indahnesia.com het volgende:
d'r zijn wel erg veel mensen afwezig
quote:
dat is tof man die popquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Iemand ervaring met lycos webhosting? (betaald uiteraard, 7 euro voor 1gig, 20 gig datalimiet, incl 1 jaar domeinnaam)
review oid, ervaringen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:50 schreef Palau het volgende:
Niet met betaald... wat is er mee dan? wil je alleen een review horen of andere hulp?
Garpig topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Doe *hier* Samson en Gert na
Hoi, trouwens.
Jeanine is dood, dus die kan weinig zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef Bupatih het volgende:
Doe *hier* Samson en Gert na
Hoi, trouwens.
Stoer... was er verder nog iets boeiends bij dat zilverrail dinges?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb vanmiddag Brainpower nog gezien. Dat zilverrailding was in Leiden, was leuk
Ja ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Stoer... was er verder nog iets boeiends bij dat zilverrail dinges?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:10 schreef EvilWasp het volgende:
Zag gister trouwens een grappig plaatje.
Waar gaat het toch heen met de wereld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben 2.5 uur weggeweest en er is net een pagina volgepost
Eenschquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Waar gaat het toch heen met de wereld?
IIG niet richting PUB SC![]()
Zover ik weet is deze post zijn 400e. Gefeliciteerd jongen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:58 schreef Life het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel posts Life nog moet tot 400 posts?
Hoi Imberr, sorry ik heb 2 persoonlijkheden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef Imberr het volgende:
Life, wil je ajb ophouden met tegen jezelf te posten?dankje
Ga dan naar n psychiater ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef Life het volgende:
[..]
Hoi Imberr, sorry ik heb 2 persoonlijkheden.
Ik open vooral topics, waardoor ik meer opval, daarom zou je verwachten dat ik meer posts had.quote:
*krass..* nvmquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:00 schreef Life het volgende:
[..]
Daar heb ik het geld niet voor als student zijnde, nog andere oplossingen?
En gothic?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:04 schreef Life het volgende:
[..]
Nou laat mij dan iig de dekens vanacht hebben.
Dat gekras, of ben je gokverslaafd?quote:
Nee, en nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat gekras, of ben je gokverslaafd?
ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:13 schreef Life het volgende:
Ik vind nog steeds dat die Preview en Invoeren knop omgewisselt moeten worden
alt+squote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:13 schreef Life het volgende:
Ik vind nog steeds dat die Preview en Invoeren knop omgewisselt moeten worden
Waarom lees ik hier 'Alto'squote:
Handig, die wist ik nietquote:
Net als windows-teken + e?quote:
Windows-D gebruik ik wel vaak.quote:
ohnee: cerror!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:26 schreef cerror het volgende:
Imberr!
Hoi n00bquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
HoiIk ben nieuw hier, wie zijn jullie?
Niets, laat maar.quote:
Welkomquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
HoiIk ben nieuw hier, wie zijn jullie?
Nieuw lierdje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi Imberr!
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Ooit ende.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh.. hm, die moet je dan maar sturen zodra ik op de andere pc zit..![]()
juhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:35 schreef freiss het volgende:
[..]
ook vakantie in het zuiden des lands?
quote:Miss Djax - Raw
01: Time 2 Play
02: Twisted
03: Sick of U (feat. DJ Rush)
04: Crack House
05: My Mind (feat. DJ Rush)
06: Neurosis
07: Techniek Stad
08: Club-Hammer (feat. DJ Rush)
09: Detained
10: Choke 666
11: Brain Candy
12: Sick of U (DJ Rush Remix)
13: The End
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:51 schreef cerror het volgende:
Nog een slokje wijn.
Vertel mij watquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
Dooie boel hier.
Niet mokken, Lekker wokken!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:22 schreef Imberr het volgende:
oke.. mensen.. dit is niet meer leukkom nou maar tevoorschijn
ofzo..
Truste Imberrtjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
Ik ga trouwens ook maar slapenGoedenacht iedreen
![]()
Ey, dat is mooiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb zoiets van : goede avond mensen, kheb net skeleton key zitten te kijken en het was wel een leuke film
Mag dat wel voor mijn moeder ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ey, dat is mooiIk heb zoiets van dat ik dalijk Bad Boys 2 ga kijken
Ik weet niet of dat voor je moeder magquote:
Wtf is FC Thun ?quote:
Hoi devquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |