Rotjoch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Kutjong
whehe.. dus ik dacht.. die pak ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rotjoch.Ik wilde de nieuwe TT als laatste reactie neerplempen alleen toen had jij de laatste reply.
![]()
Inderdaad. Du sneaky.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. dus ik dacht.. die pak ik.![]()
jammer.. nou moet ik me trauma zelf verwerkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. dus ik dacht.. die pak ik.![]()
Zeker!quote:
ja, sorry nogmaals, maar Rotterdam is écht te ver.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef spenky het volgende:
[..]
jammer.. nou moet ik me trauma zelf verwerken
jaaa maarjaaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, sorry nogmaals, maar Rotterdam is écht te ver.
jah, gaan we gezellig samen blazenquote:
het gaat, kwil naar huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker!Met jou?
Ik moet eens gaan zoeken naar mijn OV aangezien ik die sinds gisterochtend al niet heb kunnen vinden. En dan wordt het een duur geintje om in de stad te komen. Gister weer 7,50 euro verspilt.
Hey Palau
Was je er al dan?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jah, gaan we gezellig samen blazen
[..]
het gaat, kwil naar huis
je mag mijn ov wel lenen ;p
in de trein kost het meer knaken nu als je zwartrijdt..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Ik heb nog overwogen om die van vorig jaar te gebruiken aangezien die ook een beetje paars is....alleen staat er met dikke letters 2004 op. Er was vorige week een sukkel die met zijn collegekaart het wilde proberen
Pinpasje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef snopprinses het volgende:
in de trein is het altijd wat moeilijker, in de bus ben ik al met ov van een vriend binnen gekomen en met mn pinpasje
yes is bij ons ook vaker..kheb gelukkig een ovquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pinpasje.Hier zijn ze echt streng daarin maar het gebeurt vaak genoeg dat je bij een volle bus achterin kan instappen en derhalve gratis meerijdt.
![]()
In de bus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes is bij ons ook vaker..kheb gelukkig een ov
want ze controleren nu vaker halfverwege de rit..dan komen zo'n twee mannetjes de bus in :/
Whehe, dat had ik in Arnhem altijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes is bij ons ook vaker..kheb gelukkig een ov
want ze controleren nu vaker halfverwege de rit..dan komen zo'n twee mannetjes de bus in :/
Jezus wat treurig zeg. Ik heb het ook eens meegemaakt op het traject Groningen - Lelystad. Was een meisje dat in Groningen opstapte en ze zei dat ze naar Heerenveen moest, 13 strippen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef snopprinses het volgende:
yea omdat zoveel mensen "illegaal" in de bus zaten, kwamen er 1 keer per week ofzo twee mannetjes opeens de bus in om iedereens kaartje te controleren
Yoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
Hey TS, hoest op de zaak? Alweer dikke vrienden met de baas of gaat dat niet meer goedkomen?
Ik had het even vlotjes doorgelezen. Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
YoJa tis goed gekomen,zaterdag gewoon gewerkt... Hij had t uitgelegd enzo, lees ook in t TPG topic,staat t uitgebreid gepost
Ik zat vast in Duitsland en was pas om 21:00 thuis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En? Waarom was je er gisteren niet?.
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:11 schreef snopprinses het volgende:
zo niet cool als dreamweaver zomaar afsluit zonder een melding te geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |