lijkt me wel....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je als moeder zijnde hoe dan ook met je kind meewil .
Hoe heet zo'n persoon ook al weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef amaranta het volgende:
En het is een.................. ? onzijdig?
Hoe kan dat nou?
Ow, door het roken?
Door het roken?
Maar ik rook er maar 20 per dag...
androgyn meen ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n persoon ook al weer![]()
De lekkerste kool is al er een nachtvorst over heen is geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, de kool moet nog geoogst worden
Derde keer dat je dit vraagt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
Gaat ze dan gelijk het huis uit?
Hoelang is ze nou al bezig????
Dat is 9 maanden geleden al gebeurdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:11 schreef amaranta het volgende:
stom zeg, dat die streams het niet doen als puntje bij paaltje komt
rond 5:20 is het feest begonnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
En dacht Joost nu te zien dat diegene een baby in de handen hadquote:
Me 2 !! Bedankt !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Sassefras het volgende:
geeft toch een goede impressie hoor! ik ben blij met de caps!!
Geen tijd, geef gewoon antwoord..is net zo makkelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Derde keer dat je dit vraagt.
Lees dan gewoon de streamverslagen.
Ik denk dat ze over 8 dagen het huis uitgaat, dan mag het kind namelijk niet meer op TV en dan zegt iemand wel iets waardoor Tanja het huis uit wil....en dan gaat ze...denk ik.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef amaranta het volgende:
Die komt donderdag het huis inquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef teckeltje het volgende:
zou die Shurendy nog op de hoogte gebracht zijn dat zijn kind nu geboren gaat worden
of zou ie nu gewoon nog liggen te ronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |