Stuur maar opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef Even het volgende:
Ik heb mn Spiderman 2 UMD binnen, alleen is die PSP al 2 weken verkocht![]()
Helemaal mee eens. Via een advertentie op Fok heb ik net 6 UMD films binnen en de kwaliteit heeft me aangenaam verrastquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:05 schreef P-Style het volgende:
Ik moet zeggen dat die UMD-films echt een extreem scherp plaatje geven!Ziet er mooi uit, alleen dat "ghosting" effect van de LCD is een beetje jammer, maar veel last heb je hier niet echt van. Wat wel "grappig" is, is dat de resolutie van de PSP eigenlijk net te laag is om de aftiteling (niet òndertiteling) fatsoenlijk weer te geven. Je kan er haast niks van lezen... maar dat boeit niet!
Ik ben in ieder geval erg blij met de Spider-man UMD. UMD-films kijken is niet alleen leuk voor in de trein, maar ook als je in bed ligt (met goeie koptelefoon uiteraard)!
Upgraden naar 2.00 met de bijgeleverde demo-disc. Dan in het optie menu je PSP laten scannen naar nieuwe verbindingen en de verbinding opslaan (eventueel WEP-key invoeren), that's all. Dan kun je browsen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef Dribbel_robin het volgende:
Ik heb mn psp net gekocht, en wil weten hoe ik internet erop kan krijgen. Is er ergens een duidelijke handleiding hiervoor.
En de psp is echt geweldig, ben helemaal verslaafd
Wrom? Wat is het nut? En waarom steeds WEER diezelfde punten herhalen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hap maar, want ik voel me aangesproken
Ik kraak de PSP helemaal niet tot op het bot af, ik ben alleen kritisch op een aantal punten.
Wat is er matig aan dan? Ken je uberhaupt iemand met problemen met het vierkantje? In mijn direkte omgeving zie ik 5 PSP's, waaronder twee van de allereerste Japanse lichting... ja die met het vierkantjes probleem... welke dus geen van beide ook maar 1 probleem hebben.quote:Zo vind ik het vierkantje dus matig
Agree, maar op elke handheld is de plaatsing van knoppen kut. Ik heb nog nooit een handheld gehad waar ik NIET na een uurtje pijn van in mijn klauwen kreeg.quote:de plaatsing van de analoge stick kut
Daar kan ik me nu ECHT niet aan storen. Hiervoor had ik een GBA SP en moest ik me door allerlei vage tyfus reclames van publishers heen worstelen. Per saldo was ik weinig sneller aan het gamen dan nu met de PSP. In de regel vind ik de laadtijden ook enorm meevallen. Ik heb dan ook MNC DUB nietquote:en de laadtijden verschrikkelijk.
Dat zelfde riedeltje minpuntjes aandragen, waarvan een deel nog ongefundeerd om maar reacties uit te lokken is zo enorm kinderachtig/quote:Daarentegen zeg ik ook vaak genoeg dat het scherm fantastisch is en de games die ik heb (Lumines en Burnout) geweldig zijn. Maar dat vergeet men gemakshalve maar even.
Verder is het zo dat ik ook alle huidige consoles heb en ik me met alle drie vermaakt heb. Maar ja, Nintendo vind ik wel het leukst ja, is dat nou zo ergDat janken altijd als iemand iets negatiefs zegt is enorm kinderachtig.
quote:Harvest Moon komt naar de PSP:
There is a small island floating on the southern hemisphere, full of natural threats. The story takes place in the near future.
In the center of the island, there is a crater and its cordillera. The crate often throws fire at the northeast, thus preventing people and animals from entering.
On the southwest, there lies Volcano Harbor and Volcano Town, where everyone lives in.
On the east side of the cordillera, there lies the Easter Relic.
There was a war broke out between the people who lives in Easter and Volcano. The Volcano people, who live beside a harbor, wanted to possess the fecund farmland in Easter, while the Easter people wanted to get their hands on the Volcano harbor, to develop oversea commerce. At the end, Easter lost the war.
The elves who hated the war had been enraged by this foolish war. They sealed the path to the east, preventing the people of Volcano from stepping into the fecund land of Easter…
(is vertaald van Japans>Engels)
Development: Arte Piazza, known for "Dragon Quest" series.
Genre: Simulation RPG
Platform: PSP
Release Date: Year 2006
Price: Unknown
bron
Ik heb hem nog steeds nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef Even het volgende:
Ik heb mn Spiderman 2 UMD binnen, alleen is die PSP al 2 weken verkocht![]()
Kaskraker...whaha.quote:Bijgesloten bij deze welkomstbrief vind je Spider-Man 2 op UMD. Hij is van jou. Omdat je je PSP hebt geregistreerd en je een van de eersten was, krijg je de tweede kaskraker met deze web-wevende superheld gratis.
Te laat? Ik heb heb hem op 1 sept geregistreerd en zelfs mensen die hem eind september hebben geregistreerd hebben hem al..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:43 schreef nlboy het volgende:
Ik heb 'm ook al bijna een week binnen...alleen de PSP speelt 'm niet af.![]()
Misschien waren jullie te laat met de inschrijving, omdat in die brief staat:
[..]
Kaskraker...whaha.Ze maken zeker een geintje...?
Spider-Man 2 was in de bioscoop een groot succes ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:43 schreef nlboy het volgende:
Kaskraker...whaha.Ze maken zeker een geintje...?
Ik heb dat Lua-player ook geprobeerd. Op 2.00 is ie nog maar beperkt ondersteund, alleen zo'n stom minesweeper spelletje werkt. Vooralsnog niet erg interessant dus.quote:Ik zat dus net eventjes met die lua player te kloten met wat programma'tjes. Loopt de lua player vast.
Wat zo nu en dan werkt is om je UMD er even uit te halen.. zolang die nog ronddraait kan je je PSP niet opnieuw opstarten, dan is je beeld zwart maar dan spint je UMD nog ..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:46 schreef gamecube_master het volgende:
Omg
Ik zat dus net eventjes met die lua player te kloten met wat programma'tjes. Loopt de lua player vast. Naja denk ik, dat gebeurd wel vaker. Ik had dat namelijk al is gehad. Ik dacht dus, laat ik maar proberen om terug naar het menu te gaan. Ik dus op de home toets gedrukt. Maar toen hij een tijdje op het "even wachten" scherm bleef hangen dacht ik dat m'n psp gewoon 100% vast zat. Ik doe dus m'n PSP met de uit knop uit en probeer hem weer aan te doen.
Ik hou die knop omhoog... gebeurd er niets. Doe ik het nog is, weer niks. Dan maar is de knop langer inhouden, 30 sec gewacht en weer niks. Ik schrok me echt de pleuris en had m'n hart in m'n keel zitten.
Toen maar is geprobeerd met stroom aansluiting en gelukkig deed hij het weer
Die lua player heb ik er maar meteen afgeflikkerd
Nee, ik heb alles goed ingetikt. PSP is Nederlands, Burn Out is Nederlands, Fifa 06 is Engels. Maar verder wel een leuk spel, alleen die besturingquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Of je hebt je vertikt ( dat je Nederlands, Engels moet zijn ) of je leest niet goed.
Als je je PSP taal op Engels zet, dan is je Burnouttaal ook Engels.
Maar als je je psp nu instelt op engels, dan wordt burnout ook engels.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:47 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, ik heb alles goed ingetikt. PSP is Nederlands, Burn Out is Nederlands, Fifa 06 is Engels. Maar verder wel een leuk spel, alleen die besturing![]()
Ach, is gamen over het algemeen niet kiddie ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:37 schreef ARKON het volgende:
Ape escape is da bombals je kiddie bent 0+
ik zit nu op 65% van de gamequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:57 schreef err het volgende:
mercury is cool. Vind de physics van de mercury echt geweldig
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
spinneman..
dan gebruik je die L en R knoppen dus toch niet zo goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:38 schreef renz0r het volgende:
Heb wite out pure (voorlopig) in de wilgen gehangen, wat een tyfus (eentonig) spel. Ik krijg die kut besturing maar niet onder controle. Heb het nu een week volop geprobeerd/ geoefend.
Ondanks dat ik 3 klasses heb geunlocked lukt het me maar niet.
Ik botst nog steeds van hot naar her ondanks dat ik goed die L en R knoppen gebruik met sturen en gassen. Naja....
Geduld wordt beloond. Je hebt nu wel een gratis UMD-filmquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:44 schreef _moder8or_ het volgende:Na we-ken wachten! Werd wel is tijd.
Mac protection hoogstwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Een vriend van mij heeft ook een PSP en we probeerden dus met een onbeveiligde draadloze internet verbinding te verbinden, maar we kregen een verbindingsfout.Weet iemand waar het aan kan liggen?
Import blijft een goed alternatiefquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:56 schreef devv05 het volgende:
Damn na 2 weken nog geen PSP, staan honderden mensen op de wachtlijst en er is nog niet eens een eerste lichting binnen.. Ik verwacht pas bij de tweede te zitten
Hoe kunnen mensen zeggen dat ie slecht verkoopt als dat ding echt nergens te krijgen is?
Yup. En blij dat ik er mee bent. Heb de PSP aangesloten op de 7.1 speakerset.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geduld wordt beloond. Je hebt nu wel een gratis UMD-film
dat heb je op het Saxion (enschede) ook maar daar kun je zo omheen door een custom IP-adrres in te stellen. ik ben er zo ook opgekomen (ip-adres van mn laptop genomen en laatste 2 cijfers veranderdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mac protection hoogstwaarschijnlijk
Denk nu niet meer. Alleen de eerste 10.000quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:44 schreef Roi het volgende:
Ben benieuwd tot waneer je Spiderman kan aanvragen
Gewoon sturen, en anticiperen op het feit dat het ding wat door schiet doordat hij vliegt en niet rijdt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:19 schreef renz0r het volgende:
Oké, kan iemand mij uitleggen hoe ik nou GOED kan rijden...
Hoe moet ik bochten benaderen enzo....
Onzin, zo lang de voorraad strekt. Gezien de logistieke problemen van Sony, heb je zat kans omdat niemand z'n niet-verkregen PSP kan registerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht ook geen Spider-Man meer hier, heb m pas in oktober geregistreerd
Ik duim i.i.g voor jou en Notorious_Roy.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:31 schreef JK het volgende:
[..]
Onzin, zo lang de voorraad strekt. Gezien de logistieke problemen van Sony, heb je zat kans omdat niemand z'n niet-verkregen PSP kan registeren. Ik heb 'm ook pas op 10 oktober geregistreerd en ben er zeker van dat ik er een krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |