Nou nee, want ik heb om 16:00 uur toch een afspraak in Leeuwarden (intake gesprek over een cursus 'Uitstelgedrag', typischquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:57 schreef TR_Roadkill het volgende:
Kun je beter nu gaan rijden, en strx huiswerk maken
Ben net klaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je goed voor elkaarDat was ook mijn plan, maar ben iets te laat wakker geworden
![]()
Heeft iemand je al eens op die grammaticale fout in je signature gewezen?quote:
Ik heb het wel heel vaak in gedachten gehad, maar wou toch maar niet mierenneuken.. gelukkig doe jij dat nu alquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Heeft iemand je al eens op die grammaticale fout in je signature gewezen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:29 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Heeft iemand je al eens op die grammaticale fout in je signature gewezen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nee
is uit instructieboekje overgeschrevendus zal wel door een schele chinees getiept zijn
![]()
Ik zou persoonlijk nog een T (hoeft niet per sé een hoofdletter te zijnquote:U rijd
die T dat wist ik alquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:34 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
[..]
Ik zou persoonlijk nog een T (hoeft niet per sé een hoofdletter te zijn) achter rijd plakken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou nee, want ik heb om 16:00 uur toch een afspraak in Leeuwarden (intake gesprek over een cursus 'Uitstelgedrag', typisch) dus dan ga ik op de motor
![]()
Zeg dat dan, flapdrol!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die T dat wist ik al![]()
maar in het boekje stond ie ook zo dus vandaar zo maar gelaten![]()
jij ben de 1e die er iets over zegtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:41 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Zeg dat dan, flapdrol! [afbeelding]
Als we dan toch gaan ligge zeike, zelfstandige naamwoorden schrijf je niet met een hoofdletter in het nederlands (het is geen duits)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij ben de 1e die er iets over zegt
Nee ikzelf, goed hèquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Heeft iemand je daarvoor opgegeven ofzo? Anders zou ik nooit naar dat soort onzin gaan
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
tjeezus stelletje mierenneukers/ fulcrummers![]()
Motorfiets is toch juist een uitzondering?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan ligge zeike, zelfstandige naamwoorden schrijf je niet met een hoofdletter in het nederlands (het is geen duits)
Motorfiets
Seggiklekkurniequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:16 schreef worldpimber het volgende:
Mogguh
[..]
KennisWiieeeeee (waah)
Hup, aan het werk jijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:00 schreef Patrick281 het volgende:
Haal gelijk dat HBO maar uit je profiel Martie, of kan je diploma's overleggen?![]()
![]()
Lekker belangrijk ook.![]()
zit er op diploma's een expiration date ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:00 schreef Patrick281 het volgende:
Haal gelijk dat HBO maar uit je profiel Martie, of kan je diploma's overleggen?![]()
![]()
Lekker belangrijk ook.![]()
Minder...quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:21 schreef tom tailor het volgende:
Ik wel...leuk verhaal. Vroeger kreeg je een proefrijbewijs waarmee je in je eigen buurt mocht oefenen. Een vriend en ik hadden er 1, maar het was nogal saai dus besloten we in de vakantie het er toch maar op te wagen. Wij op de motor naar Frankrijk...3 dagen rijden...Alles goed gegaan en op de terugweg aangehouden. Zo,n 300 meter voor huis...;) door een motoragent. Wij, vol bepakt, met stoffige motoren, geheel bezweet in pak. wij maar volhouden dat we aan het oefenen waren voor de vakantie....ja, ja, 300 rondjes in de buurt. Ik zag dat ie ons niet geloofde, maar hij kon ons niets maken....En we hebben gelache....8-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |