Ik heb wel uurprijzen hoor, maar die klanten willen per woord betalen. Gek he?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ga eens werken jybeetje forummen, gelukkig voor de klanten krijg je per woord betaald en niet per uur!
![]()
![]()
Ik kan heel subtiel remmen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
Ik mis optie 3, korte handel, grote rempomp, zo ziet het er met die grote pomp iig niet uit(je hebt wel veel moment denk ik met zo'n lange handel, maar lijkt me ook moeilijker te doseren)
Is dit een editquote:Die 5/8 is betekend waarscxhijnlijk 5/8 van een inch, zou me niets verbazen als dat heeeeeel dicht bij die 11mm komt (dan is alleen het reservoir groter)
Ik stond al de hele tijd op invoeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:57 schreef TR_Roadkill het volgende:
@SM type Patrcik281
5/8 inch is 15.9, zeg 16mm, die zwarte pomp is dus toch iets 'groter'
Ik lees slijmbal inplaats van klant.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:49 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb wel uurprijzen hoor, maar die klanten willen per woord betalen. Gek he?
Doorgaans wordt idd per woord berekend en uurtarieven kunnen in bepaalde gevallen berekend worden. Zo heb ik ooit eens met de opmaak van manuals zitten knoeien in opdracht van een klant omdat die vond dat ik er zo goed in was () en toen heb ik mooi 4 uurtjes aan uurtarief kunnen berekenen.
In dit geval vind ik het nog wel leuk om te doen, maar zij vindt het absoluut een rotklus.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik lees slijmbal inplaats van klant.![]()
Meestal als ze zeggen dat ik ergens goed in ben op het werk dan is het een rotklus.![]()
![]()
Was een edit jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan heel subtiel remmen.![]()
Maar je moet niet de fout maken ineens vol je rem te pakken denk ik.![]()
[..]
Is dit een editvolgens mij las ik dit net niet.
![]()
![]()
Maar zou het dan 15 mm zijnwant dat is namelijk bij rempompen wel een groot verschil.
![]()
![]()
[..]
Ik stond al de hele tijd op invoeren.
Niet normaal wat de afgelopen 10 minuten zakelijk weer voorbij is gekomen.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
Was een edit ja
Er geld volgens mij wel een soort boringxslag principe, dus stel dat de cilinder van die 11mm diameter pomp langer is, kan het goed zijn dat beide pompen hetzelfde volume verstouwen, dus zaak om een en ander gewoon te gaan testen, het vervangen van die pomp duurt met ontluchten een half uurtje of zo?
overwerk jezelf maar nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:49 schreef Rausdouwer het volgende:
En ik heb al 5 zinnen vertaald zo op de vroege ochtend.![]()
2 slijmende dames, gezellig.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:04 schreef Rausdouwer het volgende:
en inderdaad kan ze goed slijmen, maar dat neem ik graag voor lief aangezien zij altijd bij me terugkomt voor vertaalopdrachten.![]()
Compenseren met het denkvermogen waar je een wollen sok voor nodig hebtquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat duurt in principe maar een half uur, behalve op Popeins manier, dan ben je 2 uur bezig.
![]()
Maar ik denk dat ik het eerst maar origineel terugmonteer als de wielen terug zijn, en dan rustig onderdelen verzamelen zoals stalen remleidingen en nieuwe remblokken en dan de hele zooi monteer en als het werkt, dan werkt het.![]()
Die lange remhandle vond ik irl juist wel stoer staan, maar misschien moet ik wat compenseren.![]()
Nee hoor, ik ga niet terugslijmen. Ik houd juist alle eer alleen voor mezelf.quote:
Zie ook 'bekende bugs' op deze pagina: http://www.interactivestudios.nl/foto/mffok.aspquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Herfstvakantieeeewas er al om 740 uur vanochtend
dan maar ff tanken…manager was er ook al dus geen kans om te fokken
@ TR: ligt het aan mij of kun je niet copieen in de MF-Fok appl.?? Zou ik een handige aanvulling vinden
Een mens wil altijd meer toch.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Compenseren met het denkvermogen waar je een wollen sok voor nodig hebt![]()
![]()
Hoe gretig en blij je een order aanpakt is ook al een vorm van.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Nee hoor, ik ga niet terugslijmen. Ik houd juist alle eer alleen voor mezelf.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
Voor alle fokkers (roderick) die deel 2 nog niet hadden: http://interactive00.demon.nl/fok/toktok.rar
Gisteren had msn geen zin meer, dus heb ik hem maar af gezet
Dan leer je nu al de verkeerde dingen aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:47 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
ik zal hem vanavond ff downloaden... zit nu op m'n stage
vanmiddag weer meer tijdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:00 schreef bwt het volgende:
druk op het werk bij iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |