dat was ook mijn eerste reactie toen ik de topictitel zagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die eer verdient die vadsige cokesnuivende hoerenloper eigenlijk niet.
er zijn idd best veel kutmarokkanen, daar kun je je ogen nu echt niet meer voor sluiten hoor, de meesten zullen best ok zijn maar het woordt komt in de dagelijkse gesprekken gewoon heel veel voor dus hoort het in het woordenboek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet?
hmm, apart.
Nederlanders staan erom bekend dat ze veel kaas eten... oftewel "kaaskoppen".
Als je die redenering doortrekt naar "kut-marokkanen"... wat zegt jou dat dan ? Dat er veel marokkanen "kut" zijn?
nee dan vind jij mij een vuige racist ... en wat jij vind kan me dan weer niet zo heel veel schelenquote:Dan ben je niets anders dan een vuige racist.
Ah, nou, dan zijn we helemaal klaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:11 schreef sp3c het volgende:
kutwijf iig wel
Dat is natuurlijk niet het criterium.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:08 schreef Gia het volgende:
Staat 'kutweer' er eigenlijk in? Wordt volgens mij vaker gebruikt dan Kut-Marokkaan.
Oftewel een begrip erkend door de gehele nl'se bevolking idd oa nav Robbie.Oquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Goed, daar gaan we.
kut-Marokkaan (de (m.); kut-Marokkanen) (vulg., scheldw.) typering van een jonge Marokkaanse Nederlander wiens al dan niet vermeende criminele gedrag als problematisch wordt ervaren - bekend geworden door de Amsterdamse gemeentepoliticus Rob Oudkerk, die het in ironische zin gebruikte
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:51 schreef salutem het volgende:
[..]
Oftewel een begrip erkend door de gehele nl'se bevolking idd oa nav Robbie.O
Bla, bla, bla.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:59 schreef natte-flamoes het volgende:
Dus niet alleen wil meki de marokkanen de kans ontnemen erachter te komen wat het begrip 'kut-marokkanen' betekent door het begrip te laten schrappen uit de vandale, maar ook schaart hij de hele marokkaanse bevolkingsgroep onder een groep die als problematisch wordt ervaren. Hij zegt namelijk dat hij niet wil dat de marokkaanse bevolkingsgroep gekwetst wordt! Hij vind de marokkaanse bevolkingsgroep problematisch!! Meki, je bent in en in slecht! Je zult uitgehoond worden door de marokkanen!!
Ja nu heb je niks meer te zeggen he? hij heeft gewoon gelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bla, bla, bla.
Maar verder alles goed?
Heb je het over de inhoud van dat gebrabbel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja nu heb je niks meer te zeggen he? hij heeft gewoon gelijk![]()
Niet helemaal.quote:
ik vond het een aardige kant belichten. verder denk ik dat meki namens velen (helaas veel te veel) spreekt. wel de lusten, maar niet de lasten. bring it on.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je het over de inhoud van dat gebrabbel?![]()
Ja, maar geen verwijzing naar Van Gogh:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:10 schreef zoalshetis het volgende:
zit geiteneuker er ook in? zou wel een leuke hommage aan van gogh zijn. ik denk dat de marokkaanse gemeenschap een beetje onderschat wat hun stempel op dit land is.
Dat bedoel ik dus: alleen al de moeite doen een hele lap tekst hier neer te pleuren over Meki. Ik bedoel; boeiend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond het een aardige kant belichten. verder denk ik dat meki namens velen (helaas veel te veel) spreekt. wel de lusten, maar niet de lasten. bring it on.![]()
jammer dat er geen verwijzing naar van gogh is, had ie wel verdient na vermoord te zijn. maar gelukkig staat oudkerk voortaan te boek als de man die kut-marokkaan in het dagelijkse leven heeft gebracht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar geen verwijzing naar Van Gogh:
geitenneuker (de (m.); -s) (vulg. scheldw.) moslim
Dat zei Benzakour net ook in het radio 1 journaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef more het volgende:
Wat een gedoe, het gaat alleen om de KUT-MAROKKANEN dus niet om de gewone "goede" Marokkanen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |