Mogelijk, maar dan niet omdat men het discriminerend vond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef Meki het volgende:
[..]
in de nieuwe versie is ie mogelijk weggehaald
Basseerde me op deze posting.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Christenhond staat er niet in hoor.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:54 schreef Nem0 het volgende:
Po(o)t, flikker, rugwerker, het staat erin. Andere niet te complimenteuze uitdrukkingen zoals gleufdier, toffelemoon, hannekemaaier, christenhond, pepermuntvreter, spathettivreter. De Van Dale vermeldt ze. Met kenmerk: Beledigend/vulgair.
Heb jij het niet over het Groene Boekje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:22 schreef Lienekien het volgende:
Zijn nog steeds 9000 woorden die er nieuw in zijn gekomen. Kijk maar eens bij de 'w' van 'wenden' ('hoe je het ook wendt of keert').
is Flikker kwestend voor Nederlandersquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je niet wilde dat bevolkingsgroepen gekwetst werden door het opnemen van woorden door vandale. Als dit zo is moet je ook ageren tegen woorden als flikker. Dat doe je niet, en dus ben je hyopcriet bezig want jij maakt een scheiding tussen het ene woord en het andere woord. Flikker vind je blijkbaar niet kwetsend en kut-marokkaan wel terwijl je zoals ik al zei aangeeft dat je niet wil dat vandale voor bevolkingsgroepen kwetsende woorden opneemt.
Je bent niet alleen slecht, je bent nog hypocriet ook.
Best triest dat iedereen het al zo doodnormaal vindt dat marokkanen als "kut" omschreven worden in woordenboeken... De media heeft zijn werk goed gedaan . En het zegt me dat de mens altijd het manipuleerbare schaap is, wat hij vroeger ook al was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Nee, je zei dat je niet wilde dat bevolkingsgroepen gekwetst werden door het opnemen van woorden door vandale. Als dit zo is moet je ook ageren tegen woorden als flikker. Dat doe je niet, en dus ben je hyopcriet bezig want jij maakt een scheiding tussen het ene woord en het andere woord. Flikker vind je blijkbaar niet kwetsend en kut-marokkaan wel terwijl je zoals ik al zei aangeeft dat je niet wil dat vandale voor bevolkingsgroepen kwetsende woorden opneemt.
Want er zijn geen flikkers onder Marokkanen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef Meki het volgende:
is Flikker kwestend voor Nederlanders
Nee, flikkers zou kwetsend kunnen zijn voor homoseksuelen. Homoseksuelen zijn ook een bevolkingsgroep. En dus wanneer jij zegt het niet ok te vinden dat vandale woorden opneemt die kwetsend zijn voor bevolkingsgroepen zou jij ook moeten ageren tegen een woord als flikker. Dat doe je dus niet. Je bent dus hypocriet en zoals ik al eerder zei ook slecht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef Meki het volgende:
is Flikker kwestend voor Nederlanders
hebben flikkers een eigen land nee niet dus
en als je die logica even doortrekt is meki dus degene die discrimineert door zijn eigen idee alleen te laten gelden voor "zijn" groep. Maar goed ik wens je succes Meki. Maar zoals hier al tot in den treure gemeldt is is het helemaal niet persoonlijk bedoelt. Zorg er dan voor dat al die nederlanders het woordt niet meer gebruiken, maak je meer kans.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:23 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Best triest dat iedereen het al zo doodnormaal vindt dat marokkanen als "kut" omschreven worden in woordenboeken... De media heeft zijn werk goed gedaan . En het zegt me dat de mens altijd het manipuleerbare schaap is, wat hij vroeger ook al was.
Ga maar lekker 2e wereldoorlogvergelijkingen afdoen als "uitgekauwd", zij die het verleden vergeten maken dezelfde fouten als hun voorvaders .
Meki is niet slecht, Meki let niet op op school.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef natte-flamoes het volgende:
slecht.
Dus kut-marokkanen is iets anders dan marokkanen die kut zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:29 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]Nee, in dat geval zou er in vandale staan:
marokkanen: kut
Dat staat er dus niet, dus je opmerking klopt niet.
Er staat : kut-marokkanen. Is iets anders dan marokkanen die kut zijn.
zeg ga jij maar ook klagen bij van Dale als jij flikkers niet wilt hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Nee, flikkers zou kwetsend kunnen zijn voor homoseksuelen. Homoseksuelen zijn ook een bevolkingsgroep. En dus wanneer jij zegt het niet ok te vinden dat vandale woorden opneemt die kwetsend zijn voor bevolkingsgroepen zou jij ook moeten ageren tegen een woord als flikker. Dat doe je dus niet. Je bent dus hypocriet en zoals ik al eerder zei ook slecht.
ik zat altijd voor in de klasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Meki is niet slecht, Meki let niet op op school.
Da's wat anders.
een mus is een vogel, maar niet alle vogels zijn mussenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus kut-marokkanen is iets anders dan marokkanen die kut zijn.
uhuh .
Nee, Van Dale.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Heb jij het niet over het Groene Boekje?
Bronquote:De nieuwe Van Dale zal 9000 nieuwe woorden bevatten.
Daarom zeg ik ook dat flikkers kwetsend zou kunnen zijn. Ik vind het niet kwetsend. Ik vind dat er ook helemaal niet toe doen bij het opnemen van een woord in vandale. Het opnemen van een woord in vandale geeft aan dat een woord veel gebruikt wordt. Wanneer een woord veel gebruikt wordt betekent dat dat de kans groot is dat mensen willen opzoeken wat het veel gebruikte woord betekent: ergo, het principe van een woordenboek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg ga jij maar ook klagen bij van Dale als jij flikkers niet wilt hebben
Ja. Zoals ik zei: Een Belgenmop is een mop waar Belgen in voorkomen, maar dat niet alleen. Ze moeten ook dom zijn en friet eten. Anders is het geen Belgenmop. Een kut-Marokkaan is kut, maar dat niet alleen. In het bijzonder zijn ze tussen de 10 en de 18 en veroorzaken ze overlast (althans, dat is mijn connotatie erbij). Dát is dus een zeer kleine groep van alle Marokkanen die in Nederland wonen, en die combinatie is pregnanter dan kut-Hollander. En het woord is in z'n geheel niet synoniem met het woord Marokkaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus kut-marokkanen is iets anders dan marokkanen die kut zijn.
uhuh .
Het is gewoon typerend .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:33 schreef Faceoff het volgende:
[..]
een mus is een vogel, maar niet alle vogels zijn mussen
Als A = B = true betekent niet automatisch dat B = A = true
Dus marrokanen kunnen idd kut zijn, maar hoeft niet altijd
en dat geld ook voor nederlanders, homo's, joden (en vele andere bevolkingsgroepen)
En hiermee toon je aan hoe hypocriet je bent. Je maakt een gigantische ophef omdat één woordje kwetsend is voor een bevolkingsgroep, maar andere woorden die óók kwetsend zijn voor bevolkingsgroepen interesseren je niks, waarschijnlijk omdat dat dat buiten je straatje valt. Wees dan consequent en ageer óf tegen alle kwetsende woorden óf tegen geeneen, maar niet tegen dat ene woordje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg ga jij maar ook klagen bij van Dale als jij flikkers niet wilt hebben
Niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:39 schreef sp3c het volgende:
kaas·kop (de ~ (m.))
1 [pej.] Nederlander
ik zie het punt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |