is het ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:55 schreef Cart_man het volgende:
Ik zal maar het aloude cliché eruitgooien: "Dit zijn wedstrijden die staan op zichzelf"
Hetzelfde geldt voor ons.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:08 schreef cultheld het volgende:
Ik voel eenzelfde spanning voor die wedstrijd als bij PSV - FC Utrecht.
Mwah de historie wijst uit dat Ajax meestal klop krijgt in het Philipsstadion.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:55 schreef Cart_man het volgende:
Ik zal maar het aloude cliché eruitgooien: "Dit zijn wedstrijden die staan op zichzelf"
Jullie staan op een goede 2e stek hoor CMquote:
Cruijff.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 06:47 schreef Kaap het volgende:
Als Feyenoord in de arena kan winnen dan zal p$v gewoon thuis winnen van ajax.
Dat zou gevierd moeten worden met een overwinning.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:23 schreef aldostuta het volgende:
Mijn eerste Ajax-uitwedstrijd, ben benieuwd
Met mij als mascotte moet dat wel lukken: 1-2quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou gevierd moeten worden met een overwinning.
Ik zal zwaaien. Hoe zie je eruit?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:23 schreef aldostuta het volgende:
je komt wel in een kutuitvak terecht heb k weleens gehoordquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:23 schreef aldostuta het volgende:
Waarschijnlijk volg je het spelletje alleen via de teletekst ofzo, aangezien PSV een aantal malen zeer dicht bij de tweede ronde was en het verleden jaar eindelijk eens wél lukte, ze zijn nooit kansloos ten onder gegaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:49 schreef Cart_man het volgende:
Laten we het erop houden dat zowel ajax als psv weinig te zoeken hebben in de C(?)L. psv acht seizoenen lang uitgeschakeld worden in de eerste ronde, met 1 incidentele uitschieter (het gaat namelijk niet nog eens gebeuren de komende jaren) naar boven toe vorig seizoen. ajax dat al 12 of was het 13 wedstrijden niet heeft weten te winnen in de C(?)L. Beide ploegen is gewoon niks, mag best gezegd worden...
En laat Feijenoord hierbuiten, daar heb ik het nu niet over
Keppeltje, vlechtjes, baardje..13 in een dozijn joh!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien. Hoe zie je eruit?
Vind ik altijd van die domme opmerkingen....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Cart_man het volgende:
Psv blijft het kleine broertje van ajax en Feijenoord, ongeacht de hoeveelheid prijzen behaald in het verleden...
Klassieker is ook maar een woord en dus erg interpretabel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoeveel prijzen psv ook pakt, hoe goed ze ook spelen..ER IS MAAR 1 KLASSIEKER!
Dat ben ik dan wel weer eens met CM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |