Ah, ander beeld en geluid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:49 schreef CobusNet het volgende:
Joost z'n bed hebben we nou wel gezien.
KOM OP regie.
De baby nomineren omdat ze vaak huiltquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:54 schreef jessie het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe de bewoners "worden"met een baby in huis.
Pff met het geluid wat dat kereltje zelf kan produceren had ie al lang doof moeten zijn als zijn trommelvliesjes zo gevoelig warenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef Spewey het volgende:
[..]
Aw en waterpokken en een gescheurd trommelvliesje
In het begin zullen ze het leuk vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:54 schreef jessie het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe de bewoners "worden"met een baby in huis.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef Rica het volgende:
[..]
O mên!
Ja het is helemaal niet zo vanzelfsprekend dat het lekker vlot gaat.
Meldt je ziek, de waterpokken heersenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:54 schreef MissX het volgende:
shit ik moet naar me werk
ik denk dat ik maar heel hard ga fietsen, lol
Chantal gaat dat zeker doen en begint gelijk over en met de baby roddelen over alle bewoners.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De baby nomineren omdat ze vaak huilt![]()
rantsoenshag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:57 schreef jessie het volgende:
Zit Chantal dr shag nu in een plastic zakje
Ik mis Lieske.
Mis tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:57 schreef jessie het volgende:
Zit Chantal dr shag nu in een plastic zakje
Ik mis Lieske.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:58 schreef CGJung het volgende:
Is Ingrid zich aan het verstoppen? Is ze jaloers dat ze straks niet de enige in het huis is die duimt ????
[afbeelding]
het komt eerst langs een pakje shagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het eerste wat het kindje tegenkomt in de woon kamer is een grote walm sigarettenrook op deze manier![]()
dat zou ik niet vervelend vindenquote:
geen flauw idee,maar het wordt wel heel erg slecht in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:59 schreef jessie het volgende:
Zouden Ingrid en Lieske erbij zijn?
Daar is ze al een maand of 9 aan gewend hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het eerste wat het kindje tegenkomt in de woon kamer is een grote walm sigarettenrook op deze manier![]()
Wat dacht jij dan? Dat ze de bevalling op de streams zouden laten zien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:55 schreef regenworm het volgende:
Als het zo door gaat wordt de baby door de moeder de kamer ingebracht.
En dan hebben we helemaal niks gezien.
Wachten op de babyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:00 schreef NG het volgende:
Ej! waarom breien ze eigenlijk niet? :p
Even een kleine trailer zou toch wel kunnen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ze de bevalling op de streams zouden laten zien?
Natuurlijk kunnen ze dat niet doen. Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zou ik niet vervelend vindenkan ik het tenminste ook volgen
Veel plezier.. ik lees het later wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |