Waarom niet , ik hoef geen camera op de doos.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ze de bevalling op de streams zouden laten zien?
Natuurlijk kunnen ze dat niet doen. Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken.
Want?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:04 schreef style het volgende:
Joost mocht niet in zijn onderbroek lopen van de verloskundige![]()
Misschien een extra uitzending vanavond, zou leuk zijn. Of niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Waarom niet , ik hoef geen camera op de boos.
Maar zou het best leuk vinden om te zien wat daar gebeurt.
Het is ons gewoon beloofd en dat wordt ons alweer ontnoemen.
heeft het kind meteen een trauma.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:04 schreef style het volgende:
Ga er maar vanuit dat ze vandaag gaat bevallen, ze had al 6 cm ontsluitingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:05 schreef Sassefras het volgende:
Is het de moeite waard om te streamen? zou iemand alsjeblieft af en toe een update in het streamverslagen topic willen gooien?
Ik moet werken...![]()
dus, ze gaat vandaag, of morgen bevallen.. Blijft die verloskundige de hele tijd in eht huis?
Als ze al 6 cm heeft neem ik aan dat verloskundige blijft ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:05 schreef Sassefras het volgende:
Is het de moeite waard om te streamen? zou iemand alsjeblieft af en toe een update in het streamverslagen topic willen gooien?
Ik moet werken...![]()
dus, ze gaat vandaag, of morgen bevallen.. Blijft die verloskundige de hele tijd in eht huis?
ken jij Joostquote:
Waar en door wie is dat beloofd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is ons gewoon beloofd en dat wordt ons alweer ontnoemen.
Denk dat die allang in gevlogen is met de heli of dat ze in een hotel zat vlakbijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:08 schreef Sassefras het volgende:
is haar moeder er al?
Verstandig......quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:06 schreef jessie het volgende:
Ingrid en Lieske en Naat slapen dus gewoon nog/weer.
Niemand mag bij de bevalling aanwezig zijn, dan zou ik ook gaan slapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:06 schreef jessie het volgende:
Ingrid en Lieske en Naat slapen dus gewoon nog/weer.
waarschijnlijk mag roel wel in zijn onderbroek lopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:04 schreef style het volgende:
Nooit bij stil gestaan dat er ook iets mis kan gaan, zal dat tot drie dagen nadat de baby is geboren maar ook niet doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Waar en door wie is dat beloofd?
Op TV krijg je beelden te zien, livestreams zullen ze om begrijpelijke redenen echt niet doen (stel dat er iets mis gaat bv.). Er is ook nergens iets anders gezegd.
Ja logisch toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
De weekopdracht is goed aan het mislukken zo
om begrijpelijke redenen, hoewel het ms juist rustgevend is om een stukje te gaan breien...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
De weekopdracht is goed aan het mislukken zo
extra breinaalden om de tijd in te halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef Ashy het volgende:
Neem aan dat die opdracht nu van de baan is en ze er ook geen sanctie voor krijgen als ze stoppen?
jaja....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kijk geen BB,
maar het was maar een grapje hoor![]()
Breien rustgevend?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:11 schreef CGJung het volgende:
[..]
om begrijpelijke redenen, hoewel het ms juist rustgevend is om een stukje te gaan breien...
Nee, maar ik denk er liever niet aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:12 schreef GI het volgende:
Ben ik de enige die de combinatie baby en breinaalden altijd een nare bijsmaak vind hebben ?
Ach je kan ook baby - soort van breinaald - daarmee vliezen breken door verloskundige - geboorte - geluk bei die combi denkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:13 schreef CGJung het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk er liever niet aan
Dan is het een vrij snelle bevalling toch???quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:13 schreef Anitra het volgende:
Het komt er nu aan volgens de verloskundige
Je kan best van tijd tot tijd even overschakelen naar tanja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Nooit bij stil gestaan dat er ook iets mis kan gaan, zal dat tot drie dagen nadat de baby is geboren maar ook niet doen.![]()
BTW het is volgens mij leuker om naar de bewoners tijdens te bevalling te kijken dan naar de bevalling zelf...![]()
Bijzonder vlot voor een eerstequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:14 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Dan is het een vrij snelle bevalling toch???
Het gaat redelijk vlot ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:14 schreef Sassefras het volgende:
[..]
O ik had ook wel livebeelden van de bevalling willen zien hoor. Helemaal van het begin tot het eind.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
BTW het is volgens mij leuker om naar de bewoners tijdens te bevalling te kijken dan naar de bevalling zelf...![]()
Heel snel, zeker voor een eerste!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:14 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja dat heeft ze ook even gevraagd aan talpa: "een snelle bevalling of ik ga naar huis!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:14 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:15 schreef Rica het volgende:
[..]
O ik had ook wel livebeelden van de bevalling willen zien hoor. Helemaal van het begin tot het eind.
Ben best nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat heeft ze ook even gevraagd aan talpa: "een snelle bevalling of ik ga naar huis!"
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat heeft ze ook even gevraagd aan talpa: "een snelle bevalling of ik ga naar huis!"
Maar ja, ze is er nog niet... spannend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |