om begrijpelijke redenen, hoewel het ms juist rustgevend is om een stukje te gaan breien...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
De weekopdracht is goed aan het mislukken zo
extra breinaalden om de tijd in te halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef Ashy het volgende:
Neem aan dat die opdracht nu van de baan is en ze er ook geen sanctie voor krijgen als ze stoppen?
jaja....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kijk geen BB,
maar het was maar een grapje hoor![]()
Breien rustgevend?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:11 schreef CGJung het volgende:
[..]
om begrijpelijke redenen, hoewel het ms juist rustgevend is om een stukje te gaan breien...
Nee, maar ik denk er liever niet aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:12 schreef GI het volgende:
Ben ik de enige die de combinatie baby en breinaalden altijd een nare bijsmaak vind hebben ?
Ach je kan ook baby - soort van breinaald - daarmee vliezen breken door verloskundige - geboorte - geluk bei die combi denkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:13 schreef CGJung het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk er liever niet aan
Dan is het een vrij snelle bevalling toch???quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:13 schreef Anitra het volgende:
Het komt er nu aan volgens de verloskundige
Je kan best van tijd tot tijd even overschakelen naar tanja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
Nooit bij stil gestaan dat er ook iets mis kan gaan, zal dat tot drie dagen nadat de baby is geboren maar ook niet doen.![]()
BTW het is volgens mij leuker om naar de bewoners tijdens te bevalling te kijken dan naar de bevalling zelf...![]()
Bijzonder vlot voor een eerstequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:14 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Dan is het een vrij snelle bevalling toch???
Het gaat redelijk vlot ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:14 schreef Sassefras het volgende:
[..]
O ik had ook wel livebeelden van de bevalling willen zien hoor. Helemaal van het begin tot het eind.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef CGJung het volgende:
[..]
BTW het is volgens mij leuker om naar de bewoners tijdens te bevalling te kijken dan naar de bevalling zelf...![]()
Heel snel, zeker voor een eerste!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:14 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja dat heeft ze ook even gevraagd aan talpa: "een snelle bevalling of ik ga naar huis!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:14 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:15 schreef Rica het volgende:
[..]
O ik had ook wel livebeelden van de bevalling willen zien hoor. Helemaal van het begin tot het eind.
Ben best nieuwsgierig
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat heeft ze ook even gevraagd aan talpa: "een snelle bevalling of ik ga naar huis!"
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat heeft ze ook even gevraagd aan talpa: "een snelle bevalling of ik ga naar huis!"
Maar ja, ze is er nog niet... spannend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |