Ik heb een paar keer verplicht De Bevalling moeten kijken (weet niet meer welke zender), dus ik kan me wel indenken wat daar gebeurd.....maar ik kan me voorstellen dat juist veel mensen die bevalling wel willen zien, (en de streams kan ik uitzetten....denk ik.....)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan best van tijd tot tijd even overschakelen naar tanja.
Is toch leuk om te weten wat daar gebeurt.
nee was onrustig ofzo als ze daar bezig gingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:18 schreef Sassefras het volgende:
[..]
is ze in de badkamer aan het bevallen?
Ze wordt uitgerookt.quote:
dunne wandjes....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:18 schreef Ashy het volgende:
[..]
nee was onrustig ofzo als ze daar bezig gingen
lijkt me beetje overdreven, als je in het ziekenhuis gaat bevallen is ook niet alles stil!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:18 schreef Ashy het volgende:
[..]
nee was onrustig ofzo als ze daar bezig gingen
Dit programma heet Big-brother.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:16 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer verplicht De Bevalling moeten kijken (weet niet meer welke zender), dus ik kan me wel indenken wat daar gebeurd.....maar ik kan me voorstellen dat juist veel mensen die bevalling wel willen zien, (en de streams kan ik uitzetten....denk ik.....)![]()
"Ik nomineer roooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhbbb!!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:19 schreef LangeTabbetje het volgende:
Misschien een leuk idee voor Hummie, om er even een nominatieronde doorheen te gooien![]()
Kan ik me eerlijk gezegd niet eens herinnerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
lijkt me beetje overdreven, als je in het ziekenhuis gaat bevallen is ook niet alles stil!
Leuk de baby een week op noodrantsoenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:20 schreef Knurkie het volgende:
de weekopdracht gaat zeker mislukken nu hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |