beiden zich voordoen als bi-meisje en op zoek zijn naar een ander "bi-meisje".quote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:37 schreef fallenangel666 het volgende:
het wordt pas echt droevig als twee camfakers tegen elkaar bezig zijn zonder dat ze het zelf doorhebben.

ach, ze zijn van de straat.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:45 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
beiden zich voordoen als bi-meisje en op zoek zijn naar een ander "bi-meisje".![]()

.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:37 schreef fallenangel666 het volgende:
het wordt pas echt droevig als twee camfakers tegen elkaar bezig zijn zonder dat ze het zelf doorhebben.

je hebt email.quote:op maandag 24 oktober 2005 15:32 schreef darkdancer het volgende:
hahaha razor21 je bent mijn held!
hey, waar haal ik filmpjes weg om te streamen met dat progje ?

ik ken een jongen die regelmatig cybersex had (zonder cam), als meisje met meisje (waarvan hij wel vermoedde dat het een jongen was) en als meisje met jongen (hoewel ie niet bi is).quote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:45 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
beiden zich voordoen als bi-meisje en op zoek zijn naar een ander "bi-meisje".![]()

huhquote:op woensdag 26 oktober 2005 12:44 schreef anyanka het volgende:
[..]
ik ken een jongen die regelmatig cybersex had (zonder cam), als meisje met meisje (waarvan hij wel vermoedde dat het een jongen was) en als meisje met jongen (hoewel ie niet bi is).

nee homoquote:op woensdag 26 oktober 2005 12:44 schreef anyanka het volgende:
[..]
ik ken een jongen die regelmatig cybersex had (zonder cam), als meisje met meisje (waarvan hij wel vermoedde dat het een jongen was) en als meisje met jongen (hoewel ie niet bi is).

quote:op woensdag 26 oktober 2005 14:47 schreef razor21 het volgende:
omg omg![]()
![]()
![]()
deed net op chatplaza oproep wie er 5 euro stort op mijn rek. daarvoor ga ik mezelf vingeren voor de cam. heb er nu 2 ze gaan zo elk 5 euro overmaken.
heb me even laten zien op de cam zodat hen zeker wisten dat ik geen fake ben![]()
als dit lukt en ze maken het idd over dan post ik uiteraard een screenshot haha.
laat er bij omschrijving wel bijzetten. "chatgirl'![]()
![]()
![]()

wij streamen de webcamfilmpjes doen ons dus voor als vrouw met een paar gasten op fok.quote:

je hebt toch niet echt je rekeningnummer gegeven he?quote:op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef razor21 het volgende:
[[url=http://img490.imageshack.us/img490/5981/lol0pu.th.jpg]afbeelding][/url]

is een hele oude rek. nummer staat nog 3 euro op ofzo gebruik die al jaren niet meerquote:op woensdag 26 oktober 2005 15:31 schreef baleog het volgende:
[..]
je hebt toch niet echt je rekeningnummer gegeven he?

nee niet tijdens de cybersexquote:op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef pieterck het volgende:
[..]
huh![]()
moet hem ff 2 keer lezen of zo..
maar zei hij dat tegen je dan

ja, als diegen bij dezelfde bank zit en het via internet overmaakt, is het er meteen.quote:op woensdag 26 oktober 2005 15:49 schreef nastybtch het volgende:
hangt ervanaf, als je van de bank met de blauwe leeuw naar de bank met de blauwe leeuw overmaakt dan is het er meteen geloof ik.
maar als je van de bank met de blauwe leeuw naar de bank met de boeren overmaakt, dan duurt het een paar dagen

ah okee, altijd handig bij dit soort dingenquote:op woensdag 26 oktober 2005 19:11 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
ja, als diegen bij dezelfde bank zit en het via internet overmaakt, is het er meteen.

hmm kijk net op mijn rekening is (nog) niets overgemaakt. het zal wel een stunt zijn als het gaat lukkenquote:op woensdag 26 oktober 2005 19:48 schreef zwartemagika het volgende:
[..]
ah okee, altijd handig bij dit soort dingenhoe is het afgelopen razor21?

jezelf staan aftrekken voor de webcam en ook genaaid door een gozer?quote:op vrijdag 28 oktober 2005 19:50 schreef oncrea het volgende:
echt triest om rukkers tew gaan faken.
als je dat doet dan moet je zelf wel op een pik geilen

quote:op woensdag 26 oktober 2005 16:20 schreef skv het volgende:
hier was eerst al een reeks over, ik heb met woutey nog veel vettere shit.
andere gast van fok! had er een zo ver om zn pik in de cdromdrive te rammen.

quote:leviathan: hoi, wil je een slaaf of een meester?

mm, hoe heb je jezelf dan genoemd en omschreven?quote:op zaterdag 29 oktober 2005 17:35 schreef neak het volgende:
gisteren binnen 10 seconden 20 privégesprekken in de tmf chat, zo rond 23.30 was datecht prachtig om te zien hoe kansloos sommigen zijn
![]()
vb:
leviathan: hoi, wil je een slaaf of een meester?
quote:![]()
![]()
ik had er op een gegeven moment 50 op negeren staan, die wilden alleen maar cammen, ik heb met 10 lui een wat langer gesprek gehad denk ik, daarvan ging er eentje niet over "mij" maar over koetjes en kalfjes![]()

op 2day.nl heb je alleen van dat soort rukkers...quote:op dinsdag 18 oktober 2005 01:43 schreef darkdancer het volgende:
hey allemaal,
zonet terug van een gezellig avondje bieren bij roadronne.
in eerste instantie was het weer lekker geil chatten met een paar leuke dames. aagezien het bier lekker smaakt en bnn's "try before u die" erop was beneden gaan bieren in de huiskamer. bij terugkomst betreffende dames weg en wij verveelden ons.
dus wat moet je dan? ff tmf chat om te kijken hoe kansloos dat is.
je meld je aan met desiree of marlie (of een andere willekeurige vrouwennaam) en je krijgt binnen 1 munuut 30 hitsige kansloze rukkers.
"ben je geil"
"zullen we op msn verder gaan"
"heb je een webcam?"
naja, ff een minuutje registreren op hotmail en je hebt een veelbelovend hotmailadres.
hup kansloze rukkers melden zich aan en bij diverse sukkels ging de cam aan!
sommigen hadden hun lid al in de hand.
na de eerste walging en de lachbui van een wannabe playertje met zijn 10 cm lul doe je je voor als een geil onschuldig meisje van 15 jaar. je wrijft wat over je mannelijke tepel (uiteraard ingezoomd zodat ze verder niks zien) en schreeuwt dat je nat en geil bent.
de rukkers gaan compleet los en rukken zich een ongeluk, na een beetje zeuren komen ze ook met hun kop in beeld.
dan na lange tijd zeuren om je heleaal te zien doe je de cam ff uit en ga je met drie man inclusief flesje bier in beeld staan lachen en schakelt de cam weer in...
zien ze drie kerels, lachend in beeld met bier. zie je haastige bewegingen en opeens is de cam uit!
een uitroep van "kut-homo" volgt alvorens je gebanned word.
heerlijk, heb me nog nooit zo kostelijk vermaakt!
wie o wie vermaakt zich ook zo wel eens en wat is jullie mening over die gasten die zich op potentiele 15 jarige meisjes rukken?
(groeten aan sergio uit rotterdam)
roadronner moet maar eens de avi's uppen van de rukkers!
hier nog wat foto's van de loosers die hun geslachtsdel opstuurden. kan ook met pics van gezicht en gsm nummers maar dan eerst een modje die dat toestaat
(de links zijn wel opnames van geslachtsdelen! dus klikken bij 18+)
http://putfile.com/pic.php?pic=10/28918424212.jpg&s=x10
http://putfile.com/pic.php?pic=10/28918420316.jpg&s=x10

ik heb een willekeurige meisjesnaam genomen, niet iets met camgirl ofzo, alleen een naam. en al pratende wat verzonnen natuurlijk: niet al te groot, blauwe ogen, grote borstenquote:mm, hoe heb je jezelf dan genoemd en omschreven?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |