abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31633683
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 18:25 schreef ciurlizza het volgende:

[..]

kennelijk willen al die jochies hier zich maar al te graag als vrouw voor doen en een pik zien op de webcam. stel latente afbakhomo's.
als ze homo's zouden zijn kunnen ze gewoon in zo'n chat-darkroom gaan, daar zijn homo's zat, die vast en zeker ook nog willen afspreken. dus wat je zegt is bs.

het is gewoon leuk om eens te zien hoe triest het is gesteld met een heleboel mannen in de wereld (wereld kan je wel zeggen tegenwoordig) je meld je aan op een willekeurige chatbox, je gebruikt een normale meisjesnaam, en kijk een waar al die sekslustige parasieten vandaan komen, het is alsof je een uithangbord om je nek hebt met daarop zoiets als "neuk me, ik ben gratis" en "val me lastig, ik houd daarvan"

ja mensen, sometimes it's better to be a male

ik begrijp niet hoe je nou zo triest kan worden dat je hele avonden besteed aan chatten met onbekenden in de hoop dat er op een dag iemand zal zijn die graag kijkt hoe jij je aftrekt. wil je vrouwen ontmoeten, ga dan naar de discotheek of een cafe, spreek ze aan raak aan de babbel en kijk eens of je op die manier een leuke meid kan krijgen. gelukkig zijn er wel veel kneuzen, dan blijven er meer leuke vrouwen over voor mij
Jij en ik weten het
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:26:15 #52
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31633766
het is niet helemaal bs. kennelijk willen ze niet afspreken, maar willen ze zich wel voordoen als vrouw, in die hoedanigheid een man verlieden en een plassertje zien.
Hup, aan het werk!
pi_31633788
god god wat een kansloze figuren heb je erbij zeg. ze beginnen direct over sex of afspreken.
1 begon zelfs als inleidende zin: zin in een date
nee daar scoor je punten mee zeg damn
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:33:36 #54
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31633893
ik ben het er zeker mee eens dat dat kansloos figuren zijn. echter via de cam naar zo'n kansloos figuur zijn plassertje staren is minimaal even kansloos.
Hup, aan het werk!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:49:36 #55
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_31634241
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef de_godlasteraar het volgende:

ja mensen, sometimes it's better to be a male
dat blijkt .
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_31634442
wtf
ik heb nu in een half uur tijd zeker al 25 verschillende mannen gesproken en ze zijn bijna allemaal rond de 35

ik had me aangemeld als een meisje van 24 tjeez
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31634502

ik heb geen letter getypt
pi_31634716
heb het toennet ook ff gedaan
vind het niet zo heel leuk al die aandacht
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_31635254
resultaat een uur later:

rond de 30 keer aangesproken
gemiddelde leeftijd 35

2 figuren op de msn gehad

2 figuren op de msn die zich begonnen te rukken op de cam
heb msn maar snel afgesloten hoe kansloos.

ik had meisje moeten worden
pi_31635690
ik had ook zo'n capture staan en de ruqqer verwezen naar fok.. niet opgeslagen ivm. harddisk ruimte
pi_31636774
quote:
op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef xlerate het volgende:
ik heb ook eens een paar van zulk soort filmpjes gemaakt, het is gewoon te makkelijk.
deze heeft ook (samen met nog een andere) op volkomenkut.com gestaan:
http://members.chello.nl/~a.douwes1/ohara_commercial.avi
geweldig, ik heb wel veel meer van dat soort filmpjes gezien, geweldig, wat een kanslose mensen heb je toch rond internet rondhangen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_31636850
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 19:12 schreef metro2005 het volgende:
[[url=http://img436.imageshack.us/img436/4655/untitled8av.th.jpg]afbeelding][/url]

resultaat van 15 seconden ingelogd staan als vrouw

damn dit is echt te grappige gewoon

zometeen heb je een dikke snikkel op je bureaublad liggen van die 'gozer'.
Ik post om het posten.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:35:55 #63
114682 DoorBell
Rock and roll all nite
pi_31637058
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 19:58 schreef metro2005 het volgende:
wtf
ik heb nu in een half uur tijd zeker al 25 verschillende mannen gesproken en ze zijn bijna allemaal rond de 35

ik had me aangemeld als een meisje van 24 tjeez
doe je dit vaker?

kansloze rukkers op msn....... maar als je voor de fun, zoals een aantal fokkers hier, lullen gaat opzoeken..... wie geniet dan van wie/wat?
pi_31637186
overigens, ik wil meer cappen , maar hoe stel je in dat wat je in camtasia afspeelt weer in je msn terechtkomt?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:45:18 #65
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_31637394
je hebt er een compleet systeem voor?
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:45:36 #66
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31637409
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef _yapser_ het volgende:
overigens, ik wil meer cappen , maar hoe stel je in dat wat je in camtasia afspeelt weer in je msn terechtkomt?
ga in msn naar audio video instellen en zet hem op : jiaocapcapture en in camastasia moest je ook wat instellen. send to--- nog wat heb het programma niet meer dus weeet het even niet.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:46:38 #67
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_31637453
.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:47:23 #68
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31637479
vcd cut wordt gebruikt om je mpg/avi te streamen als webcam en camtasia om je scherm te capturen.

*start vcdcut pro en ga naar tools en selecteer when play, send video frames to soft webcam.....
*start je filmpje in vcdcut.
*ga vervolgens in msn naar menu; extra -> "wizzard beeld en geluid instellen" en selecteer daar als webcam jiaocap capture.
*nu zou je het filmpje wat je afspeeld moeten zien in de webcam van msn.

*start daarna camtasia studio recorder ga naar het rode balletje en selecteer screen (of window voor kleiner bestand.)
(tip; om te voorkomen dat je hele grote bestanden krijgt, ga naar options en zet the framerate op 8 frames/sec ofzo)

*klaar

http://wtr.wt.funpic.de/wiki/wikka.php?wakka=avi

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_31637625
whehehe, in mijn geval dus vcdcut en ez screen recorder
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:53:51 #70
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31637699
vcdcut kan ik nergens meer vinden.

had toen zelfs ook stelletjes zover gekregen :

pi_31637714
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef doorbell het volgende:

[..]

doe je dit vaker?

kansloze rukkers op msn....... maar als je voor de fun, zoals een aantal fokkers hier, lullen gaat opzoeken..... wie geniet dan van wie/wat?
first try
ik heb me vooral het verbaasd over het feit hoe naïef de meeste mannen zijn. zonder te bellen en door ze simpelweg 2 foto's te sturen die ik via google had gevonden (niet eens dezelfde persoon ) kreeg ik ze al zover dat ze de cam aandeden

ik ga echt niet in mijn blote snikkel voor de cam zitten als ik de 'meid' aan de andere kant niet eerst telefonisch te woord heb gestaan of als ze niet eerst dr kop op haar eigen cam heeft laten zien maarja blijkbaar denken er een hoop toch wat simpeler

en voor captures: snagit
pi_31637844
ok, vcdcut draait , alleen een beetje shocky in de msn cam maar goed genoeg

mensen die mee willen genieten mogen adden: -edit-

[ Bericht 15% gewijzigd door _Yapser_ op 22-10-2005 23:43:14 ]
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:06:47 #73
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_31638152
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef metro2005 het volgende:
ik heb me vooral het verbaasd over het feit hoe naïef de meeste mannen zijn. zonder te bellen en door ze simpelweg 2 foto's te sturen die ik via google had gevonden (niet eens dezelfde persoon ) kreeg ik ze al zover dat ze de cam aandeden
zijn ze naïef, of geilen ze gewoon op 't idee dat er uberhaupt íemand naar ze kijkt? .
quote:
ik ga echt niet in mijn blote snikkel voor de cam zitten als ik de 'meid' aan de andere kant niet eerst telefonisch te woord heb gestaan of als ze niet eerst dr kop op haar eigen cam heeft laten zien maarja blijkbaar denken er een hoop toch wat simpeler
nee, jij kickt weer op hele andere dingen! .
pi_31638339
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef la-nina het volgende:

[..]

zijn ze naïef, of geilen ze gewoon op 't idee dat er uberhaupt íemand naar ze kijkt? .
[..]

nee, jij kickt weer op hele andere dingen! .
hoe weet jij dat
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:12:52 #75
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31638354
kreeg zelfs stelletjes bloot voor de cam :

hier de link
pi_31638357
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef metro2005 het volgende:

[..]

first try

en voor captures: snagit
als cammers zeer kansloos zijn wat zijn dan mensen die eerst bellen naar een meisje om vervolgens te cammen? ook best kansloos.

maar staren naar andermans piel is wel triest. dat heb ik echt nog nooit gedaan. heb wel een keer een vent helemaal verliefd gemaakt op een 'niet bestaand tienermeisje' maar dat was het dan ook wel.
Jij en ik weten het
pi_31638380
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:12 schreef razor21 het volgende:
kreeg zelfs stelletjes bloot voor de cam :

[afbeelding]

tja, da's dan wel weer goed materiaal voor je eigen pronsite.
Jij en ik weten het
pi_31638404
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:12 schreef de_godlasteraar het volgende:

[..]

als cammers zeer kansloos zijn wat zijn dan mensen die eerst bellen naar een meisje om vervolgens te cammen? ook best kansloos.

maar staren naar andermans piel is wel triest. dat heb ik echt nog nooit gedaan. heb wel een keer een vent helemaal verliefd gemaakt op een 'niet bestaand tienermeisje' maar dat was het dan ook wel.
dat valt ook best onder de catagorie kansloos

en ach cammen voor de fun / spanning is niet erg natuurlijk maar wel erg naïef als je niet eens weet wie er aan de andere kant zit. in dit geval dus een zooi mannelijke fokkers
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:14:17 #79
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_31638407
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:12 schreef metro2005 het volgende:
hoe weet jij dat
.
pi_31638428
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:14 schreef la-nina het volgende:

[..]

.
pi_31638463
ik had dit ook gedaan, maar dan de msn-adres gegeven van een vriend hij kreeg veel van die toevoeg-berichtjes, maar hij had ze ook een keer geaccepteerd ofzo maar toen was zijn bloklijst vol
pi_31638471
gatver de gatver, ben er zelf ook 'online' geweest op dat chatkanaal. je hoeft maar een vrouwelijke naam te hebben en iedereen stormt direct op je af. werkelijk al die imbecielen moeten ze opsporen en achter grendel zetten, bah!. ik kan me niet voorstellen hoe ziek je bent om in dat kanaal te zitten en op ieder meisjes naam spontaan te gaan klikken, jak!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:18:05 #83
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_31638522
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:14 schreef metro2005 het volgende:
... je hebt net een uur lang vreemde mannen op zitten geilen .

datte
pi_31638537
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:18 schreef la-nina het volgende:

[..]

... je hebt net een uur lang vreemde mannen op zitten geilen .

datte
hmm nu je het zegt, best ranzig eigenlijk ja

wat ik allemaal niet over heb voor fok
pi_31638604
daarom: laat ze allemaal -edit- toevoegen, ik cap ze terwijl ik op m'n andere pc verder cs-s speel

(als een van jullie me added, zeg het dan dan stop ik je in de 'non-rukker' groep )

[ Bericht 6% gewijzigd door _Yapser_ op 22-10-2005 23:43:32 ]
pi_31638859
zat dit te lezen en inderdaad ik lachte ook bij het eerste bericht. kansloze types inderdaad sommige mensen, maar als ze het bij meerderjarigen doen met toestemming etc dan moeten ze het zelf weten natuurlijk. ik vindt het wel heel kwalijk worden als mensen op bepaalde chatsites op iemand reageren die zich voordoet als 14 of 15 jarige en daarna laten blijken dat ze zelf een heel eindje in de 30 zijn bijvoorbeeld. als er dan ook nog een serieus gesprek volgt waarin meermaals wordt aangegeven dat het meisje 15 is bijvoorbeeld en er wordt doorgepraat op een manier waar je heel erg je vraagtekens bij moet zetten dan vindt ik het toch echt ernstig worden. uitlokking mag in nederland schijnbaar niet maar dit soort mensen is via dit soort chatboxen te pakken denk ik, ook al wordt dat natuurlijk moeilijker als het bekend wordt. peter r de vries heeft dit jaren terug toch eens gedaan met succes.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:31:16 #87
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31638912
had jaap toen gecapt. let op de blik in zijn ogen op het einde. priceless!!!

filmpie hieronder :

zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:46:58 #88
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31639344
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef sitting_elfling het volgende:
gatver de gatver, ben er zelf ook 'online' geweest op dat chatkanaal. je hoeft maar een vrouwelijke naam te hebben en iedereen stormt direct op je af. werkelijk al die imbecielen moeten ze opsporen en achter grendel zetten, bah!. ik kan me niet voorstellen hoe ziek je bent om in dat kanaal te zitten en op ieder meisjes naam spontaan te gaan klikken, jak!
wat is er eigenlijk leuk aan om onder een meisjesnaam te gaan chatten in een kansloze chatbox?
Hup, aan het werk!
pi_31639365
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef ciurlizza het volgende:

[..]

wat is er eigenlijk leuk aan om onder een meisjesnaam te gaan chatten in een kansloze chatbox?
mensen gigantisch voor lul zetten zodat ze realiseren dat het ongelofelijk not-done is? te gefrustreerd om het irl te doen
pi_31639465
ok, ik heb er een, stay tuned
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:51:53 #91
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31639468
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef _yapser_ het volgende:

[..]

mensen gigantisch voor lul zetten zodat ze realiseren dat het ongelofelijk not-done is? te gefrustreerd om het irl te doen
ik vind het je voordoen als een meisje, mannen verleiden en dan gluren naar de pik van een gefrustreerd rukkertje net zo kansloos als het rukken zelf eerlijk gezegd....
Hup, aan het werk!
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:53:29 #92
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_31639505
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:51 schreef ciurlizza het volgende:
ik vind het je voordoen als een meisje, mannen verleiden en dan gluren naar de pik van een gefrustreerd rukkertje net zo kansloos als het rukken zelf eerlijk gezegd....
, minstens.
pi_31639607
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:51 schreef ciurlizza het volgende:

[..]

ok, help jij ff mee neutrale namen te verzinnen, dan krijg je ze al en hoef je geen eigen nepcam aan te doen of ze rukken al
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:01:13 #94
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31639749
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 22:56 schreef _yapser_ het volgende:

[..]

ok, help jij ff mee neutrale namen te verzinnen, dan krijg je ze al en hoef je geen eigen nepcam aan te doen of ze rukken al
wat bedoel je? ik vind het best triest om met een meisjesnaam naar de tmf-chat te gaan en dan wanhopige pubertjes naar je msn te leiden om ze te zien rukken. dit is geen flame richting jou, maar meer een opmerking in het algemeen.

ik denk dat het wel elke meisjesachtige naam wel prijsschieten is. met een naam als hornybitch zul je al helemaal met niets anders dan wegklikken bezig zijn.
Hup, aan het werk!
pi_31639818
quote:
op zaterdag 22 oktober 2005 23:01 schreef ciurlizza het volgende:

[..]

wat bedoel je? ik vind het best triest om met een meisjesnaam naar de tmf-chat te gaan en dan wanhopige pubertjes naar je msn te leiden om ze te zien rukken. dit is geen flame richting jou, maar meer een opmerking in het algemeen.
ok, thnx
quote:
ik denk dat het wel elke meisjesachtige naam wel prijsschieten is. met een naam als hornybitch zul je al helemaal met niets anders dan wegklikken bezig zijn.
idd.. zeggen 'ik heb een cam': je ziet onderaan in je balkje allemaal adressen erbij floppen
pi_31640222
mijn hemel

er zijn echt mensen zonder leven/
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:26:26 #97
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_31640516
veel leuker om op zoek te gaan naar lesbo's of bimeiden heb nu een meid voor de cam
pi_31640781
ene kenmerk_ heeft me inmiddels geblockt
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:37:09 #99
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_31640835
het wordt pas echt droevig als twee camfakers tegen elkaar bezig zijn zonder dat ze het zelf doorhebben.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_31640939
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')