als ze homo's zouden zijn kunnen ze gewoon in zo'n chat-darkroom gaan, daar zijn homo's zat, die vast en zeker ook nog willen afspreken. dus wat je zegt is bs.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 18:25 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
kennelijk willen al die jochies hier zich maar al te graag als vrouw voor doen en een pik zien op de webcam. stel latente afbakhomo's.

dat blijktquote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef de_godlasteraar het volgende:
ja mensen, sometimes it's better to be a male![]()

geweldig, ik heb wel veel meer van dat soort filmpjes gezien, geweldig, wat een kanslose mensen heb je toch rond internet rondhangen.quote:op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef xlerate het volgende:
ik heb ook eens een paar van zulk soort filmpjes gemaakt, het is gewoon te makkelijk.
deze heeft ook (samen met nog een andere) op volkomenkut.com gestaan:
http://members.chello.nl/~a.douwes1/ohara_commercial.avi

quote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:12 schreef metro2005 het volgende:
[[url=http://img436.imageshack.us/img436/4655/untitled8av.th.jpg]afbeelding][/url]
resultaat van 15 seconden ingelogd staan als vrouw![]()
damn dit is echt te grappige gewoon

doe je dit vaker?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:58 schreef metro2005 het volgende:
wtf
ik heb nu in een half uur tijd zeker al 25 verschillende mannen gesproken en ze zijn bijna allemaal rond de 35
ik had me aangemeld als een meisje van 24tjeez

ga in msn naar audio video instellen en zet hem op : jiaocapcapture en in camastasia moest je ook wat instellen. send to--- nog wat heb het programma niet meer dus weeet het even niet.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef _yapser_ het volgende:
overigens, ik wil meer cappen, maar hoe stel je in dat wat je in camtasia afspeelt weer in je msn terechtkomt?

first tryquote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef doorbell het volgende:
[..]
doe je dit vaker?![]()
![]()
kansloze rukkers op msn....... maar als je voor de fun, zoals een aantal fokkers hier, lullen gaat opzoeken.....wie geniet dan van wie/wat?
![]()

zijn ze naïef, of geilen ze gewoon op 't idee dat er uberhaupt íemand naar ze kijkt?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef metro2005 het volgende:
ik heb me vooral het verbaasd over het feit hoe naïef de meeste mannen zijn. zonder te bellen en door ze simpelweg 2 foto's te sturen die ik via google had gevonden (niet eens dezelfde persoon) kreeg ik ze al zover dat ze de cam aandeden
![]()
nee, jij kickt weer op hele andere dingen!quote:ik ga echt niet in mijn blote snikkel voor de cam zitten als ik de 'meid' aan de andere kant niet eerst telefonisch te woord heb gestaan of als ze niet eerst dr kop op haar eigen cam heeft laten zien maarja blijkbaar denken er een hoop toch wat simpeler

quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef la-nina het volgende:
[..]
zijn ze naïef, of geilen ze gewoon op 't idee dat er uberhaupt íemand naar ze kijkt?.
[..]
nee, jij kickt weer op hele andere dingen!.

als cammers zeer kansloos zijn wat zijn dan mensen die eerst bellen naar een meisje om vervolgens te cammen? ook best kansloos.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef metro2005 het volgende:
[..]
first try![]()
ik heb me vooral het verbaasd over het feit hoe naïef de meeste mannen zijn. zonder te bellen en door ze simpelweg 2 foto's te sturen die ik via google had gevonden (niet eens dezelfde persoon) kreeg ik ze al zover dat ze de cam aandeden
![]()
ik ga echt niet in mijn blote snikkel voor de cam zitten als ik de 'meid' aan de andere kant niet eerst telefonisch te woord heb gestaan of als ze niet eerst dr kop op haar eigen cam heeft laten zien maarja blijkbaar denken er een hoop toch wat simpeler
en voor captures: snagit![]()
![]()

tja, da's dan wel weer goed materiaal voor je eigen pronsite.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:12 schreef razor21 het volgende:
kreeg zelfs stelletjes bloot voor de cam :
[afbeelding]
![]()

dat valt ook best onder de catagorie kansloosquote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:12 schreef de_godlasteraar het volgende:
[..]
als cammers zeer kansloos zijn wat zijn dan mensen die eerst bellen naar een meisje om vervolgens te cammen? ook best kansloos.
maar staren naar andermans piel is wel triest. dat heb ik echt nog nooit gedaan. heb wel een keer een vent helemaal verliefd gemaakt op een 'niet bestaand tienermeisje' maar dat was het dan ook wel.

quote:

quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:18 schreef la-nina het volgende:
[..]
... je hebt net een uur lang vreemde mannen op zitten geilen.
datte![]()

wat is er eigenlijk leuk aan om onder een meisjesnaam te gaan chatten in een kansloze chatbox?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef sitting_elfling het volgende:
gatver de gatver, ben er zelf ook 'online' geweest op dat chatkanaal. je hoeft maar een vrouwelijke naam te hebben en iedereen stormt direct op je af. werkelijk al die imbecielen moeten ze opsporen en achter grendel zetten, bah!. ik kan me niet voorstellen hoe ziek je bent om in dat kanaal te zitten en op ieder meisjes naam spontaan te gaan klikken, jak!![]()
![]()
![]()

mensen gigantisch voor lul zetten zodat ze realiseren dat het ongelofelijk not-done is? te gefrustreerd om het irl te doenquote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk leuk aan om onder een meisjesnaam te gaan chatten in een kansloze chatbox?

ik vind het je voordoen als een meisje, mannen verleiden en dan gluren naar de pik van een gefrustreerd rukkertje net zo kansloos als het rukken zelf eerlijk gezegd....quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef _yapser_ het volgende:
[..]
mensen gigantisch voor lul zetten zodat ze realiseren dat het ongelofelijk not-done is? te gefrustreerd om het irl te doen

quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:51 schreef ciurlizza het volgende:
ik vind het je voordoen als een meisje, mannen verleiden en dan gluren naar de pik van een gefrustreerd rukkertje net zo kansloos als het rukken zelf eerlijk gezegd....

ok, help jij ff mee neutrale namen te verzinnen, dan krijg je ze al en hoef je geen eigen nepcam aan te doen of ze rukken alquote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:51 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
ik vind het je voordoen als een meisje, mannen verleiden en dan gluren naar de pik van een gefrustreerd rukkertje net zo kansloos als het rukken zelf eerlijk gezegd....

wat bedoel je? ik vind het best triest om met een meisjesnaam naar de tmf-chat te gaan en dan wanhopige pubertjes naar je msn te leiden om ze te zien rukken.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:56 schreef _yapser_ het volgende:
[..]
ok, help jij ff mee neutrale namen te verzinnen, dan krijg je ze al en hoef je geen eigen nepcam aan te doen of ze rukken al

ok, thnxquote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:01 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
wat bedoel je? ik vind het best triest om met een meisjesnaam naar de tmf-chat te gaan en dan wanhopige pubertjes naar je msn te leiden om ze te zien rukken.dit is geen flame richting jou, maar meer een opmerking in het algemeen.
idd.. zeggen 'ik heb een cam': je ziet onderaan in je balkje allemaal adressen erbij floppenquote:ik denk dat het wel elke meisjesachtige naam wel prijsschieten is. met een naam als hornybitch zul je al helemaal met niets anders dan wegklikken bezig zijn.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |