hahahaha nee, maar we verveelden ons en dit was op maandagavond het enigste wat we konden bedenkenquote:op dinsdag 18 oktober 2005 01:47 schreef lostformat het volgende:
m.a.w. je vind het leuk om naar rukkende jongetjes te kijken?
haha, gegarandeert lachen. wat een trieste gasten. dat ze in de verhalen van "sexyhonnie" trappenquote:op dinsdag 18 oktober 2005 01:50 schreef furious het volgende:
* furious zet dit op de lijst met dingen die ik nog doen moet voordat ik dood ga.
daar heb ik zo om gelachenquote:op dinsdag 18 oktober 2005 11:52 schreef avotar het volgende:
ik weet dat dit op fok! een tidje geleden gedaan is... vond nog dit adres terug...: http://p0wned.blogspot.com/
maar ik weet niet meer wie hier nou voor verantwoordelijk was.. maar misschien een van de modjes wel?
geweldig!quote:op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef xlerate het volgende:
ik heb ook eens een paar van zulk soort filmpjes gemaakt, het is gewoon te makkelijk.
deze heeft ook (samen met nog een andere) op volkomenkut.com gestaan:
http://members.chello.nl/~a.douwes1/ohara_commercial.avi
steeds hetzelfde filmpjequote:op dinsdag 18 oktober 2005 12:26 schreef darkdancer het volgende:
btw gepruiken die gasten van blogspot echt een meid of is dat een filmpje die ze afspelen?
river past screen recorderquote:op dinsdag 18 oktober 2005 12:38 schreef darkdancer het volgende:
[..]
geweldig!
welk progje gebruikte je btw?
whahaha die krant valt bijna uit zijn trui!!quote:op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef xlerate het volgende:
ik heb ook eens een paar van zulk soort filmpjes gemaakt, het is gewoon te makkelijk.
en jij durft de woorden "kansloos", "loosers" (psst: het is losers) en rukkers in je mond te nemen?quote:op dinsdag 18 oktober 2005 01:43 schreef darkdancer het volgende:
-snap-
het is zoiezo triest gesteld met heel deze consumptie maatschappij, geweld word verheerlijkt en ik ben echt geen lieverdje of een een of andere nerd, maar wat ik om me heen zie gebeuren of lees is echt heel triest allemaal, nou heeft die 50cent ook weer een spelletje waar met geweld word gespeeld. het is nu erg, hoe zal het over pakweg 20 jaar zijn, als deze jongere generatie opgroeid.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 02:10 schreef de_godlasteraar het volgende:
het is een oude topic maar ik wil toch even wat toevoegen.
ook ik heb me wel eens onder meisjesnaam op een chatsites begeven. pas dan zie je hoe triest het allemaal is op zo'n chat. meteen kreeg ik vensters of ik wilde cammen. meestal begon het met "hoi, hoe gaat het" en vervolgens was het "heb je msn" en/of "wil je cammen?"
waar komt al die seksuele frustratie toch vandaan? zijn ze nou zo kansloos dat ze geen vriendin kunnen krijgen en zich maar moeten aftrekken op de gedachte dat er iemand anders naar ze kijkt en misschien ook wel masturbeert...
ik denk dat er bepaalde zaken zijn in deze maatschappij die erg slecht zijn voor het welzijn van vrouwen. noem me geen mannelijke feminist, maar ik wil toch wel even zeggen dat ik het belachelijk vind dat meisjes en vrouwen worden gezien als lustobjecten. wat ik zeg kan je overdreven vinden, maar beginnen dingen als aanranding en verkrachting niet juist klein? je kan zeggen dat die mannen hun opgekropte geilheid lekker thuis ipv bij een wildvreemde uitleven, maar toch draagt een chatbox bij aan het idee dat vrouwen er alleen maar zijn om ze te gebruiken. en dat beeld wat ik heb is niet geheel misplaatst aangezien ik op tmf en mtv niets anders zie dan videoclips waar vrouwen worden behandeld als hoeren. ook dit kan onschuldig bedoeld zijn, maar het zijn wel de beïnvloedbare kinderen, de volwassenen van later die er naar kijken en verkeerde beelden krijgen hoe je respect tegen, in dit geval vrouwen moet hebben.
het was maar iets wat me dwars zit. niet omdat ik vrouwen per definitie aanbid omdat ze er zijn. nee, het is meer omdat dergelijke cammongolen me echt irriteren, en die videoclips waar ik het over had irriteren me ook. de hele cultuur die hier schuldig aan is (met name hip-hop/r&b/rap) is verderfelijk en maakt breezahs van normale meisjes en zorgt voor een negatieve tendens in onze maatschappij. een losbandige cultuur die roept om ziektes als hiv en gonneroe
eens. al valt het me ook op dat veel meisjes zich ook als hoeren en sletten gedragen.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 02:10 schreef de_godlasteraar het volgende:
het is een oude topic maar ik wil toch even wat toevoegen.
ook ik heb me wel eens onder meisjesnaam op een chatsites begeven. pas dan zie je hoe triest het allemaal is op zo'n chat. meteen kreeg ik vensters of ik wilde cammen. meestal begon het met "hoi, hoe gaat het" en vervolgens was het "heb je msn" en/of "wil je cammen?"
waar komt al die seksuele frustratie toch vandaan? zijn ze nou zo kansloos dat ze geen vriendin kunnen krijgen en zich maar moeten aftrekken op de gedachte dat er iemand anders naar ze kijkt en misschien ook wel masturbeert...
ik denk dat er bepaalde zaken zijn in deze maatschappij die erg slecht zijn voor het welzijn van vrouwen. noem me geen mannelijke feminist, maar ik wil toch wel even zeggen dat ik het belachelijk vind dat meisjes en vrouwen worden gezien als lustobjecten. wat ik zeg kan je overdreven vinden, maar beginnen dingen als aanranding en verkrachting niet juist klein? je kan zeggen dat die mannen hun opgekropte geilheid lekker thuis ipv bij een wildvreemde uitleven, maar toch draagt een chatbox bij aan het idee dat vrouwen er alleen maar zijn om ze te gebruiken. en dat beeld wat ik heb is niet geheel misplaatst aangezien ik op tmf en mtv niets anders zie dan videoclips waar vrouwen worden behandeld als hoeren. ook dit kan onschuldig bedoeld zijn, maar het zijn wel de beïnvloedbare kinderen, de volwassenen van later die er naar kijken en verkeerde beelden krijgen hoe je respect tegen, in dit geval vrouwen moet hebben.
het was maar iets wat me dwars zit. niet omdat ik vrouwen per definitie aanbid omdat ze er zijn. nee, het is meer omdat dergelijke cammongolen me echt irriteren, en die videoclips waar ik het over had irriteren me ook. de hele cultuur die hier schuldig aan is (met name hip-hop/r&b/rap) is verderfelijk en maakt breezahs van normale meisjes en zorgt voor een negatieve tendens in onze maatschappij. een losbandige cultuur die roept om ziektes als hiv en gonneroe
ik vind het te belachelijk voor woorden, en om eerlijk te zijn heb ik alleen maar medelijden met dat soort gasten. maar het enge is dat er dus wel onwijs veel meiden zijn die dit normaal vinden! want dit is dus wat er volgt:quote:hoi,
ik zit net als velen van jullie wellicht veel op msn.
ik vind het enorm fijn om stout te praten met andere meiden. vraagjes stellen, vertellen wat je aan het doen bent, foto's doorsturen, cyberseks e.d.
ben ik nu een uitzondering of zijn er nog mensen die dit mega geil vinden...
en vervolgens, als er beter wordt nagedacht (van hetzelfde meisje)quote:ik heb een jongen op msn en die vroeg of ik me borsten en me kutje liet zien op de cam hij heeft zijn penis al laten zien en ging helemaal rukken hij had ook een stijve hij bleef aandringen dat ik mijn borsten moes laten zien en dat heb ik gedaan maar nu wil hij ook mijn kutje sien dat vind ik aan de ene kant niet erg maar ande andere kant ik ken hem niet so goed maar ik heb het belooft en hij ging ook toen hij klaar was met rukken ging hij een geil verhaaltje vertellen dat vond ik echt super geil en hij vroeg of ik dat ook wou doen dus ik ook een geil verhaaltje verteld en hij zegt dat ik dat echt geil deed.
xxx help ik ben heel gesterest nu!
p.s. hij is wel heel aardig en so en heel lief
p.s. hj zij dat hij mij ook wel een keer in het echt wil zien me wil pakken
kissmij
quote:ik ken een jongen die heeft vandaag zijn penis op de cam laten sien en hij bleef aandringen dat ik mijn borsten liet sien want hij sij je ben t so geil enzo en toen heefttie ook aangedwongen om me zelf te vingeren voor de cam en dat heb ik nu gedaan maar nu voel ik me schuldig wat moet ik doen
help me alsjeblieft
er moet zoveel veranderen in deze maatschappij dat ik hetgene wat nodig zal zijn onderhand wel een revolutie kan noemen. keiharde straffen, uitzettingen, heropvoedingskampen wat mij betreft. ik hoor echt de meest vreemde verhalen over crimineeltjes die gewoon bij mij en u in de buurt vanalles ongestraft kunnen flikken. vaak jonge 'gasten' die nog een heel leven voor zich hebben en nu al niet beter weten dan alles maar te stelen. en het huftergedrag in deze maatschappij is ook zeer groot. niet alleen van criminelen maar van vele burgers. die commercial van 'kort lontje' is wel toepasselijk, want zo gaat het in het verkeer dus echt, alleen worden na 3 zinnen meestal de honkball knuppels tevoorschijn gehaald.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 08:25 schreef deek het volgende:
[..]
het is zoiezo triest gesteld met heel deze consumptie maatschappij, geweld word verheerlijkt en ik ben echt geen lieverdje of een een of andere nerd, maar wat ik om me heen zie gebeuren of lees is echt heel triest allemaal, nou heeft die 50cent ook weer een spelletje waar met geweld word gespeeld. het is nu erg, hoe zal het over pakweg 20 jaar zijn, als deze jongere generatie opgroeid.
er moet echt iets gebeuren hier. laten we beginnen om de harddrug junks verplicht te laten afkicken.
oh natuurlijk werkt dat. als je eenmaal een belastende foto van iemand heb kan je nog meer materiaal krijgen door diegene af te persen, dit gebeurt overal op de wereld en niet alleen met msn en camzaakjes, maar ook in showbizzworld en politiek. je zou een meisje zover kunnen krijgen dat ze iets laat zien wat niemand anders mag zien op een cam. vervolgens kan je zeggen dat je het verspreid als ze niet verder gaat, als je ook dat weer gebruikt als drukmiddel kan je maanden doorgaan. dit is precies hoe zo'n gast ook te werk gaat.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 13:58 schreef tonks het volgende:
dus aandringen werkt! great!
klopt, ik was me laatst de tyfus aan het vervelen en heb me toen op chatplaza aangemeld alsquote:op dinsdag 18 oktober 2005 11:33 schreef darkdancer het volgende:
we hebben sergio ook nog gebeld....
wij hadden ons namelijk voor gedaan als een minderjarig meisje terwijl hij veel ouder was.
hoe die het vond en zo om jonge meisjes op te geilen.
hij had niet echt commentaar.
heb gezegd dat we het op weblogs als geenstijl en dergelijke zouden plaatsen inclusief filmpjes, nummers en ip.
ik denk niet dat sergio lekker geslapen heeft.
edit: een tijd geleden was dit onderwerp: sexcammen met minderjarige meisjes in het nieuws. ik dacht echt dat het overdreven was maar dat is het dus niet. maak een msn-profiel aan en zet er een breezah foto op.ga onder een meisjesnaam online en je krijgt echt mega veel kerels die will cammen. sommigen zitten al te rukken als ze de cam aanzetten![]()
ze zouden een site moeten maken waar ze die sukkels met gezicht en ruksessie opzetten zodat iedereen ze herkent!
waha, jah, da's camtasia. daar kan je als camoutput ook een avi gebruiken. zo kan je echt iedereen in de maling nemen als je een gesprek goed weet te synchroniseren met de dingen die in je filmpje gebeuren.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 16:33 schreef razor21 het volgende:
dit deden we afgelopen zomer al met veel fokkers en dan nog een webgirl imiteren ook met een programma.
zie het resultaat op mijn site : http://p0wned.blogspot.com/![]()
kennelijk willen al die jochies hier zich maar al te graag als vrouw voor doen en een pik zien op de webcam. stel latente afbakhomo's.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 14:00 schreef la-nina het volgende:
dieptriest.
maar wie is er hier nou de kansloze rukker ?.
als ze homo's zouden zijn kunnen ze gewoon in zo'n chat-darkroom gaan, daar zijn homo's zat, die vast en zeker ook nog willen afspreken. dus wat je zegt is bs.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 18:25 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
kennelijk willen al die jochies hier zich maar al te graag als vrouw voor doen en een pik zien op de webcam. stel latente afbakhomo's.
dat blijktquote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef de_godlasteraar het volgende:
ja mensen, sometimes it's better to be a male![]()
geweldig, ik heb wel veel meer van dat soort filmpjes gezien, geweldig, wat een kanslose mensen heb je toch rond internet rondhangen.quote:op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef xlerate het volgende:
quote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:12 schreef metro2005 het volgende:
[[url=http://img436.imageshack.us/img436/4655/untitled8av.th.jpg]afbeelding][/url]
resultaat van 15 seconden ingelogd staan als vrouw![]()
damn dit is echt te grappige gewoon
doe je dit vaker?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 19:58 schreef metro2005 het volgende:
wtf
ik heb nu in een half uur tijd zeker al 25 verschillende mannen gesproken en ze zijn bijna allemaal rond de 35
ik had me aangemeld als een meisje van 24tjeez
ga in msn naar audio video instellen en zet hem op : jiaocapcapture en in camastasia moest je ook wat instellen. send to--- nog wat heb het programma niet meer dus weeet het even niet.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef _yapser_ het volgende:
overigens, ik wil meer cappen, maar hoe stel je in dat wat je in camtasia afspeelt weer in je msn terechtkomt?
first tryquote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:35 schreef doorbell het volgende:
[..]
doe je dit vaker?![]()
![]()
kansloze rukkers op msn....... maar als je voor de fun, zoals een aantal fokkers hier, lullen gaat opzoeken.....wie geniet dan van wie/wat?
![]()
zijn ze naïef, of geilen ze gewoon op 't idee dat er uberhaupt íemand naar ze kijkt?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef metro2005 het volgende:
ik heb me vooral het verbaasd over het feit hoe naïef de meeste mannen zijn. zonder te bellen en door ze simpelweg 2 foto's te sturen die ik via google had gevonden (niet eens dezelfde persoon) kreeg ik ze al zover dat ze de cam aandeden
![]()
nee, jij kickt weer op hele andere dingen!quote:ik ga echt niet in mijn blote snikkel voor de cam zitten als ik de 'meid' aan de andere kant niet eerst telefonisch te woord heb gestaan of als ze niet eerst dr kop op haar eigen cam heeft laten zien maarja blijkbaar denken er een hoop toch wat simpeler
quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:06 schreef la-nina het volgende:
[..]
zijn ze naïef, of geilen ze gewoon op 't idee dat er uberhaupt íemand naar ze kijkt?.
[..]
nee, jij kickt weer op hele andere dingen!.
als cammers zeer kansloos zijn wat zijn dan mensen die eerst bellen naar een meisje om vervolgens te cammen? ook best kansloos.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 21:54 schreef metro2005 het volgende:
[..]
first try![]()
ik heb me vooral het verbaasd over het feit hoe naïef de meeste mannen zijn. zonder te bellen en door ze simpelweg 2 foto's te sturen die ik via google had gevonden (niet eens dezelfde persoon) kreeg ik ze al zover dat ze de cam aandeden
![]()
ik ga echt niet in mijn blote snikkel voor de cam zitten als ik de 'meid' aan de andere kant niet eerst telefonisch te woord heb gestaan of als ze niet eerst dr kop op haar eigen cam heeft laten zien maarja blijkbaar denken er een hoop toch wat simpeler
en voor captures: snagit![]()
![]()
tja, da's dan wel weer goed materiaal voor je eigen pronsite.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:12 schreef razor21 het volgende:
kreeg zelfs stelletjes bloot voor de cam :
[afbeelding]
![]()
dat valt ook best onder de catagorie kansloosquote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:12 schreef de_godlasteraar het volgende:
[..]
als cammers zeer kansloos zijn wat zijn dan mensen die eerst bellen naar een meisje om vervolgens te cammen? ook best kansloos.
maar staren naar andermans piel is wel triest. dat heb ik echt nog nooit gedaan. heb wel een keer een vent helemaal verliefd gemaakt op een 'niet bestaand tienermeisje' maar dat was het dan ook wel.
quote:
quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:18 schreef la-nina het volgende:
[..]
... je hebt net een uur lang vreemde mannen op zitten geilen.
datte![]()
wat is er eigenlijk leuk aan om onder een meisjesnaam te gaan chatten in een kansloze chatbox?quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef sitting_elfling het volgende:
gatver de gatver, ben er zelf ook 'online' geweest op dat chatkanaal. je hoeft maar een vrouwelijke naam te hebben en iedereen stormt direct op je af. werkelijk al die imbecielen moeten ze opsporen en achter grendel zetten, bah!. ik kan me niet voorstellen hoe ziek je bent om in dat kanaal te zitten en op ieder meisjes naam spontaan te gaan klikken, jak!![]()
![]()
![]()
mensen gigantisch voor lul zetten zodat ze realiseren dat het ongelofelijk not-done is? te gefrustreerd om het irl te doenquote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk leuk aan om onder een meisjesnaam te gaan chatten in een kansloze chatbox?
ik vind het je voordoen als een meisje, mannen verleiden en dan gluren naar de pik van een gefrustreerd rukkertje net zo kansloos als het rukken zelf eerlijk gezegd....quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:47 schreef _yapser_ het volgende:
[..]
mensen gigantisch voor lul zetten zodat ze realiseren dat het ongelofelijk not-done is? te gefrustreerd om het irl te doen
quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:51 schreef ciurlizza het volgende:
ik vind het je voordoen als een meisje, mannen verleiden en dan gluren naar de pik van een gefrustreerd rukkertje net zo kansloos als het rukken zelf eerlijk gezegd....
ok, help jij ff mee neutrale namen te verzinnen, dan krijg je ze al en hoef je geen eigen nepcam aan te doen of ze rukken alquote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:51 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
ik vind het je voordoen als een meisje, mannen verleiden en dan gluren naar de pik van een gefrustreerd rukkertje net zo kansloos als het rukken zelf eerlijk gezegd....
wat bedoel je? ik vind het best triest om met een meisjesnaam naar de tmf-chat te gaan en dan wanhopige pubertjes naar je msn te leiden om ze te zien rukken.quote:op zaterdag 22 oktober 2005 22:56 schreef _yapser_ het volgende:
[..]
ok, help jij ff mee neutrale namen te verzinnen, dan krijg je ze al en hoef je geen eigen nepcam aan te doen of ze rukken al
ok, thnxquote:op zaterdag 22 oktober 2005 23:01 schreef ciurlizza het volgende:
[..]
wat bedoel je? ik vind het best triest om met een meisjesnaam naar de tmf-chat te gaan en dan wanhopige pubertjes naar je msn te leiden om ze te zien rukken.dit is geen flame richting jou, maar meer een opmerking in het algemeen.
idd.. zeggen 'ik heb een cam': je ziet onderaan in je balkje allemaal adressen erbij floppenquote:ik denk dat het wel elke meisjesachtige naam wel prijsschieten is. met een naam als hornybitch zul je al helemaal met niets anders dan wegklikken bezig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |