abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31523761
Hebben deze heren ook nog een email-adres of zijn ze zover nog niet? Ik kan werkelijk niks op de site vinden, en ook niet via google....

En dan geen email-adres voor klachen, maar voor vragen (en nee, telefonisch kan het niet).
pi_31524074
Geachte Heer/Mevrouw,

Hierbij wil ik U laten weten dat ik mijn abonnement op uw
"Belastingdienst" op wil zeggen. Na een jarenlang lidmaatschap is mij gebleken dat de voordelen duidelijk niet opwegen tegen de nadelen.
De kosten van het lidmaatschap zijn doorgaans erg onvoorspelbaar en eerlijk gezegd heb ik het meestal ook te druk om de door U toegestuurde lectuur, die veelal niet echt duidelijk is en bijzonder veel tijd en energie van de abonnee vergt, te lezen.
Mede hierdoor lijkt een continuatie van een dergelijk abonnement in deze toch al dure tijden voor mij eigenlijk ook niet langer zinnig.
Hierbij verzoek ik U dan ook vriendelijk mijn gegevens per direct uit Uw bestanden te verwijderen en mij niet langer te vervelen met uw duidelijk herkenbare enveloppen.
Eventueel toch nog toegestuurde facturen voor de peri ode na
01-01-2006 zullen dan ook niet meer worden voldaan. Abonneenummer ( door U ook wel sofi-nummer genoemd ) 123.45.678

ik kon t ook niet vinden , dus heb ik deze maar gestuurd, niks van gehoord.......
De Puta Madre
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:49:34 #3
59648 Fruitje
Nail me: I scream. Do me: I Dr
pi_31524082
leukerkunnenwe@tnietmaken.nl ?

neee, wel makkelijker !!!

Al vraag ik me wel af waar je het voor zou willen gebruiken...
Als het fruitigste onder de fruitjes, het rotste onder de Rotte - Als ik jou zo bekijk dan baal ik elke keer weer dat mijn pa geen beeldhouwer was, gelukkig maakte mijn ma wel veel goed voor mij...
pi_31524096
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:49 schreef Fruitje het volgende:
leukerkunnenwe@tnietmaken.nl ?

neee, wel makkelijker !!!

Al vraag ik me wel af waar je het voor zou willen gebruiken...
Ik heb gewoon een hele ingewikkelde vraag, die niet telefonisch is uit te leggen.
pi_31524107
BeLaStInGsDiEnSt@HoTmAiL.CoMMmMM

Naar de bekende weg vragen.
Ik post om het posten.
pi_31524293
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 01:50 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een hele ingewikkelde vraag, die niet telefonisch is uit te leggen.
in zoiets zitten wij ook, t gaat maar over 360 Euro. hoe een gedoe, en hoe onaangenaam die telefoontjes zijn, ronduit bot.
volgens mij zijn ze er opuit dat je de zaak maar laat rusten. en dat ze verder kunnen zeiken op FOK, of een andere internet side,
De Puta Madre
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:06:18 #7
59648 Fruitje
Nail me: I scream. Do me: I Dr
pi_31524325
oké, ik kwam er heel wat tegen
Het gaat er maar om hoe inventief je Google kan gebruiken...
probeer deze maar:
http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-40%2CGGLG%3Anl&q=mail+belastingdienst.nl&meta=

Als het fruitigste onder de fruitjes, het rotste onder de Rotte - Als ik jou zo bekijk dan baal ik elke keer weer dat mijn pa geen beeldhouwer was, gelukkig maakte mijn ma wel veel goed voor mij...
pi_31524377
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 02:06 schreef Fruitje het volgende:
oké, ik kwam er heel wat tegen
Het gaat er maar om hoe inventief je Google kan gebruiken...
probeer deze maar:
http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-40%2CGGLG%3Anl&q=mail+belastingdienst.nl&meta=

Goed werk, al zijn dat allemaal persoonlijke adressen waar ik niks aan heb....
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:12:01 #9
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_31524410
Nee, dat hebben ze niet echt.. blijkbaar. Ik had een klacht.. en dan moet je een klachtenformulier invullen.. stelletje klootzakken ook... ik wil geen klachtenformulier invullen.. ik wil jullie een mail sturen..
Ik zei al tegen mijn vader de belastingambtenaar dat ze eens een emailadres moeten instellen voor email.. maar geloof niet dat die het al doorgegeven heeft...
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:19:11 #10
19840 Libris
Live from Singapore
pi_31524501
Hebben ze inderdaad niet. Ik heb toen ik naar het buitenland verhuisde ze een email gestuurd (2003, toen stond er nog een adres) en zes weken later kreeg ik bericht dat ze geen informatie via mail verstrekken.
Erg makkelijk als je al in het buitenland zit dan
pi_31524879
zelfs hun webmaster e-mail adres werkt niet... en ja ik heb het geprobeerd omdat een aantal linkjes in documenten met begin-hoofdletter op drukwerk stond en alleen met kleine letters op internet werkte.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 02:51:01 #12
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31524886
belastingswa87@hotmail.com
pi_31524945
info@belastingdienst.nl
directie@belastingdienst.nl
klachten@belastingdienst.nl
hetesecretaresse@belastingdienst.nl
concierge@belastingdienst.nl
dieouwestoffigeonderbetaaldevent@belastingdienst.nl
prullenbak@belastingdienst.nl
pi_31525387
------------------------------------------------------------------------------
De Belastingdienst gebruikt e-mail niet voor de uitwisseling van vertrouwelijke informatie met de burger of voor de bekendmaking van beslissingen. De Belastingdienst hanteert conventies voor het gebruik van e-mail. Deze zijn te vinden op www.belastingdienst.nl.
==============================================================================

Dat stond in een mailtje afkomstig van noreply@belastingdienst.nl
pi_31526302
[Centraal] Belastingaangifte belastingjaar 2005

Als je perse bij de belastingdienst voor wilt leggen dan kun je natuurlijk ook altijd schriftelijk indienen. Of je zoekt even een belastingadviseuradviseur die je ermee helpt (maar dan kost het wel centen natuurlijk )

De belastingdienst werkt niet met emails. (overigens wel voor accountants -en advieskantoren met een BECON-nummer)
Zu hause ist alles besser
pi_31527616
quote:

t Zal mijn naiviteit zijn.. maar als je opbelt, heb je directe interactie met ze. Jij legt ze je probleem voor, zij vragen als ze iets niet snappen of als ze meer willen weten, jij legt meer uit, zij zeggen wat je kunt doen. Lijkt me een goede optie? Of ga naar een kantoor van de Belastingdienst.
Ingewikkelde problemen via email of brief.. daar gaan ze toch reageren "kom maar ff langs of bel ff op". Maar als jij je luie stoel niet uit wilt en dan nog verwacht dat anderen voor je gaan rennen, sja, dan doe je best, maar ik verwacht niet dat je ver zult komen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_31527726
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

t Zal mijn naiviteit zijn.. maar als je opbelt, heb je directe interactie met ze. Jij legt ze je probleem voor, zij vragen als ze iets niet snappen of als ze meer willen weten, jij legt meer uit, zij zeggen wat je kunt doen. Lijkt me een goede optie? Of ga naar een kantoor van de Belastingdienst.
Ingewikkelde problemen via email of brief.. daar gaan ze toch reageren "kom maar ff langs of bel ff op". Maar als jij je luie stoel niet uit wilt en dan nog verwacht dat anderen voor je gaan rennen, sja, dan doe je best, maar ik verwacht niet dat je ver zult komen.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_31528325
quote:

[..]

Dan heb je drie opties:

1. Telefonisch (heb je over het algemeen geen ruk aan)
2. Afspraak maken met inspecteur
3. De boel op papier zetten en opsturen/faxen
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_31534518
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik moet met ingewikkelde berekeningen iets duidelijk maken, wat alleen dmv tabellen kan. Zoiets gaat niet telefonisch, en over mijn vraag gaat langer nagedacht moeten worden dan een paar minuten. Verder wil ik anoniem blijven. En als jij eerst zelf lang zoekt naar een emailadres, en het tenslotte maar op FOK vraagt snap ik niet wat daar lui aan is....
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:30:27 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_31534571
Als het gaat over het invullen van iets, dan kun je in veel gevallen ook een afspraak maken op het belastingkantoor bij jou in de buurt.
(Un)masking for the greater good.
pi_31535118
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ik moet met ingewikkelde berekeningen iets duidelijk maken, wat alleen dmv tabellen kan. Zoiets gaat niet telefonisch, en over mijn vraag gaat langer nagedacht moeten worden dan een paar minuten. Verder wil ik anoniem blijven. En als jij eerst zelf lang zoekt naar een emailadres, en het tenslotte maar op FOK vraagt snap ik niet wat daar lui aan is....
Belastingdienst beantwoord sowieso geen anonieme vragen. Dan zul je de vraag toch echt via een belastingadviseur moeten spelen.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_31535272
Wat _-rally-_ zegt dus. Laat je fiscale constructie testen door een adviseur.
Zu hause ist alles besser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')