Ik heb gewoon een hele ingewikkelde vraag, die niet telefonisch is uit te leggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:49 schreef Fruitje het volgende:
leukerkunnenwe@tnietmaken.nl ?
neee, wel makkelijker !!!![]()
Al vraag ik me wel af waar je het voor zou willen gebruiken...
in zoiets zitten wij ook, t gaat maar over 360 Euro. hoe een gedoe, en hoe onaangenaam die telefoontjes zijn, ronduit bot.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:50 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hele ingewikkelde vraag, die niet telefonisch is uit te leggen.
Goed werk, al zijn dat allemaal persoonlijke adressen waar ik niks aan heb....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:06 schreef Fruitje het volgende:
oké, ik kwam er heel wat tegen
Het gaat er maar om hoe inventief je Google kan gebruiken...
probeer deze maar:
http://www.google.nl/search?hl=nl&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-40%2CGGLG%3Anl&q=mail+belastingdienst.nl&meta=
![]()
t Zal mijn naiviteit zijn.. maar als je opbelt, heb je directe interactie met ze. Jij legt ze je probleem voor, zij vragen als ze iets niet snappen of als ze meer willen weten, jij legt meer uit, zij zeggen wat je kunt doen. Lijkt me een goede optie? Of ga naar een kantoor van de Belastingdienst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:50 schreef Greetings het volgende:
Ik heb gewoon een hele ingewikkelde vraag, die niet telefonisch is uit te leggen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
t Zal mijn naiviteit zijn.. maar als je opbelt, heb je directe interactie met ze. Jij legt ze je probleem voor, zij vragen als ze iets niet snappen of als ze meer willen weten, jij legt meer uit, zij zeggen wat je kunt doen. Lijkt me een goede optie? Of ga naar een kantoor van de Belastingdienst.
Ingewikkelde problemen via email of brief.. daar gaan ze toch reageren "kom maar ff langs of bel ff op". Maar als jij je luie stoel niet uit wilt en dan nog verwacht dat anderen voor je gaan rennen, sja, dan doe je best, maar ik verwacht niet dat je ver zult komen.![]()
Dan heb je drie opties:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:50 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik moet met ingewikkelde berekeningen iets duidelijk maken, wat alleen dmv tabellen kan. Zoiets gaat niet telefonisch, en over mijn vraag gaat langer nagedacht moeten worden dan een paar minuten. Verder wil ik anoniem blijven. En als jij eerst zelf lang zoekt naar een emailadres, en het tenslotte maar op FOK vraagt snap ik niet wat daar lui aan is....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
t Zal mijn naiviteit zijn.. maar als je opbelt, heb je directe interactie met ze. Jij legt ze je probleem voor, zij vragen als ze iets niet snappen of als ze meer willen weten, jij legt meer uit, zij zeggen wat je kunt doen. Lijkt me een goede optie? Of ga naar een kantoor van de Belastingdienst.
Ingewikkelde problemen via email of brief.. daar gaan ze toch reageren "kom maar ff langs of bel ff op". Maar als jij je luie stoel niet uit wilt en dan nog verwacht dat anderen voor je gaan rennen, sja, dan doe je best, maar ik verwacht niet dat je ver zult komen.![]()
Belastingdienst beantwoord sowieso geen anonieme vragen. Dan zul je de vraag toch echt via een belastingadviseur moeten spelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ik moet met ingewikkelde berekeningen iets duidelijk maken, wat alleen dmv tabellen kan. Zoiets gaat niet telefonisch, en over mijn vraag gaat langer nagedacht moeten worden dan een paar minuten. Verder wil ik anoniem blijven. En als jij eerst zelf lang zoekt naar een emailadres, en het tenslotte maar op FOK vraagt snap ik niet wat daar lui aan is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |