Ik kende vroeger een geestelijk gehandicapte die superfan was...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ff schoppen tegen de Madonna-haters hier
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Download hier de sneak peek van Hung Up de clip
quote:This site has been temporarily disabled. If you are the owner of the site, please contact customer care.
uhuhquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die schijnt echt zoooooo ontzettend slecht te zijn
Eeeeiw.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:51 schreef creno het volgende:CDP, dat is leuk lekker wakker worden !
goeiemorgen allemaal
de BigBevalling van Tanja is begonnen !
en het topic bijna helemaal voor jezelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:17 schreef TehRockstar het volgende:
Woei, wat is het nog vroeg eigenlijk.
ik schreef natuurlijk niet voor niets bijnaquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik schreef natuurlijk niet voor niets bijna
want toezicht/lurken door meerderjarige blijft wel gewenst![]()
Go and Njoy yourselfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh
tot over 8 dagen.. ik ben spullen pakken en naar vliegveld![]()
een week lang all-inheerlijk
quote:Het is geboren!
Het was een voorspoedige en snelle bevalling zonder veel complicaties. “Wat is ze rustig”, is Tanja's eerste reactie. Haar moeder Geesje vindt het de mooiste baby die ze ooit gezien heeft.
Nee, ik dacht dat ik hem had maar die is maar 3.23quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BEAVJE!
Heb je
Madonna - Hung Up (Album Version ) 5.37 320kbps
al???
Bij iTunes kun je kiezen. Alle tracks los of in een mix... dus ik denk dat dit ook het geval isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:17 schreef creno het volgende:ik wil even juichen want de album versie is
![]()
alleen is het einde een beetje vreemd, hij fade out, terwijl het album één lange mix zou worden...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:52 schreef Cybart het volgende:
idd wat een preteen BB-Baby en al 3 pagina's gezeik over madonna
doorposten nieuw topic
*schreeuw om SAJ en Cas
Niks mis met Madonna.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:52 schreef Cybart het volgende:
idd wat een preteen BB-Baby en al 3 pagina's gezeik over madonna
doorposten nieuw topic
*schreeuw om SAJ en Cas
Is er al een naam bekent voor deze dreumes of mag Nederland die weer massaal gaan bedenken en insturen via SMS lijnen om Endemol/Talpa te sponserenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niks mis met Madonna.
Wel met die baby van die sigaret-lurkende trut van een een Tanja.
ik al sinds gisterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:45 schreef Cybart het volgende:
jeeeeeeeej,
ik heb het nieuwe Robbie Album
Denk als je gaat pimpen, kan ik t ookquote:
Cybquote:
Ga maar weer terug naar je stoere-homo alter ego.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik weet niet meer welk alter ego van mij nu aardig was en welke niet ???
explain yourselfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Cyb
Ja goe man... kan bijna niet beter. En daar?
Gewoon, had some good news last week, leuk weekend gehad, paar leuke dagen voor de boeg... I'm quite happyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
explain yourself
hier gaat ie ook relaxed, weer lekker aan het werk
en gisteren even bewezen dat ik beter ben dan mijn "vervanger"
altijd leuk...
het is dat ik je niet kan zien, maar ik zou bijna zeggen dat je straaltquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gewoon, had some good news last week, leuk weekend gehad, paar leuke dagen voor de boeg... I'm quite happy
Oh, da's wel ok dan!!! Go Bart, go Bart!!
Ik zit op m'n werk. Ik straal thuis welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is dat ik je niet kan zien, maar ik zou bijna zeggen dat je straalt
Ach, niks bijzonders, mijn maatje wou iets en ik niet. Uiteindelijk maar toegegeven want ik wou naar bed en ik had hoofdpijn.quote:
oh ik heb nog de mp3 in de aanbieding van:quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:46 schreef Sunjammer het volgende:
En Enya komt met een nieuw album... maar dat interesseert jullie vast niet
quote:
Ja, dat was dus in reactie op jou maar omdat fok zo traag is, kwam SJ er even tussendoor.quote:
ik heb wel een 15 tal nummers van haar, maar dat ik op de albums let..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:46 schreef Sunjammer het volgende:
En Enya komt met een nieuw album... maar dat interesseert jullie vast niet
ik werk no met 12 tabs met topics openquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat was dus in reactie op jou maar omdat fok zo traag is, kwam SJ er even tussendoor.
De een houdt van Madonna, de ander van Enya.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb wel een 15 tal nummers van haar, maar dat ik op de albums let..
er zou gisteren toch een downtime zijn vanwege een aanpassing ofzo, en dan is het vandaag weer zooo traagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat was dus in reactie op jou maar omdat fok zo traag is, kwam SJ er even tussendoor.
ik lijk wel een beetje een madonna-nicht hè ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De een houdt van Madonna, de ander van Enya.
Het rijmt ook nog.
Och who carez. Veel verbazen zich over het feit dat ik een metal-liefhebber ben...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:35 schreef creno het volgende:
[..]
ik lijk wel een beetje een madonna-nicht hè ?![]()
maar had je me jaren geleden gezien dan had je dat niet achter me gedacht, met mijn kale kop, bomberjack, australian en nike air max, zelfs een mannelijke homo zou een nicht lijken naast mij toendertijd
gabbernichtjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Och who carez. Veel verbazen zich over het feit dat ik een metal-liefhebber ben...![]()
Ik ben geen Madonna liefhebber, maar zal d'r niet afkraken. 't Is een vakvrouw, alleen niet mijn smaak he.
Goh, dus Creno was een rave-gay?
Gabbernichtquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:42 schreef creno het volgende:
[..]
gabbernichtje
nee eerder een keihard onkennende homo, ik was hetero met fantasiën over mannen en dat was normaal voor hetero's want dat zei "maria weet raad"...
Het chasse theater zat vol met vrouwen die allemaal zenuwenplasjes moesten plegen, en dan blijkt dat het vrouwentoilet te klein is en dan gaan ze massaal de mannenwc in. (ze deelde nog net geen plasgootjes uit godzijdank, anders had ik ook in de rij moeten staan)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:41 schreef Weemz het volgende:
Wat doen vrouwen in de mannen WC?
soms ben ik een open boek, maar sommige hoofstukken krijgt niemand te lezen en andere zijn voor bepaalde mensen wel te lezen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gabbernicht. Blijft leuke term
Maria weet raad
The secret life of Creno
Jij vraagt aan mij hoe het met KP is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:49 schreef creno het volgende:
[..]
soms ben ik een open boek, maar sommige hoofstukken krijgt niemand te lezen en andere zijn voor bepaalde mensen wel te lezen...
maar genoeg over mij... hoe is het met KP
Terwijl jij het ZO nodig hebt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:54 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb vandaag de Homo-dag gemist op school.Een vadsig lesbisch mens dat voorlichting kwam geven.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jij vraagt aan mij hoe het met KP is?![]()
Oh??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:00 schreef creno het volgende:
[..]
hij is momenteel dichter bij jou dan bij mij.
quote:
Waar hangt die dan weer uit? Hoe groot is de kans dat ik 'm in Amersfoort of Veenendaal tegenkom? En dan dus dekking moet zoeken?quote:
Maar dichterbij mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:08 schreef creno het volgende:
Hij is in amsterdammaar dat is dichter bij jou dan bij mij
de kans dat je hem tegenkomt is dus uhh klein
zoals de lijst ook heet is het een TIP parade....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:54 schreef creno het volgende:
@ cybart, hoe werkt de tipparade eigenlijk ??
iemand staat daar op 21 als nieuwe binnenkomer, terwijl de single nog niet te koop is.
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben happy, ik ben happy.. ik ben happy, ben vrolijk ben blij!!!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben happy, ik ben happy.. ik ben happy, ben vrolijk ben blij!!!
did he "get some" ?quote:
Echt geen idee... ik kwam super vrolijk het huis binnen lopen vanavond.. m'n moeder was gewoon verbaasdquote:
dàt was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helaas niet...
En bedankt voor het chago maken...
ik las klysmaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:53 schreef Weemz het volgende:
fijn, morgen katalyse tentamen.
Dat had ik vanmorgen op werk. Ik was enorm vervelend vonden anderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Echt geen idee... ik kwam super vrolijk het huis binnen lopen vanavond.. m'n moeder was gewoon verbaasd
Reset your brain!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
dàt was niet de bedoeling
gewoon weer gaan fluiten en zingen
"spetter petter pater, lekker in het water..."
"ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk..."
"ik wordt altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd..."
"always look on the bright side of life..."
En dan ga je ze aanklagen zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het koud. Ik wil/eis dat er nu iemand bij mij in bed komt liggen..
*gaat bij rocky in bed liggen*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het koud. Ik wil/eis dat er nu iemand bij mij in bed komt liggen..
Jeej.quote:
we're gonna reset your brain!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Reset your brain!
We're gonna go insane
Reset your brain
Whoohooo
Alsof ik je aan zou raken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jeej..
Maar je bent meerderjarig..
'Slaap' plek?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik zoek nog een slaapplek komende zaterdag in omgeving ede
Dan krijg je weer een stijve enzo, en dat levert van die beschamende situaties op... doe maar niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Je zou me niet eens aanraken?
Wie zou dat wel willen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Je zou me niet eens aanraken?
Lurkert!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wat nou viespeuk. Jij begon!
Ik hoop dat je nog aan slapen toekomt.
Jij geilt op pijn?quote:
Zeg als jij eens je poten thuis hield in plaats van mij in de vroege ochtend al lopen te meppenquote:
*geeft hem een knietje in zijn ballen* Lekker?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
*geeft hem een knietje in zijn ballen* Lekker?
Tot 22 september. Hoezo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe fokking ver heb jij zitten terug zoeken daarvoor?
Dat je de moeite er voor doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Tot 22 september. Hoezo?
kutzoekfunctie
Het is hier saai. En ook op MSN.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef Vlarp het volgende:
Saaie boel hier...
't is maar goed dat het op msn leuker is
hier nietquote:
quote:
over die pimp my bassie poster ofzo toch ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef wonderer het volgende:
Bassie heeft weer een rechtszaak lopen
Ohw.. da's goed om te horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef creno het volgende:
[..]nee hoor, nog steeds niet... maar ik vermaak me wel hoor...
Yep. Wel een beetje triest maar ik ben niet verbaasdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:16 schreef creno het volgende:
[..]
over die pimp my bassie poster ofzo toch ?
Ik word er niet hard van..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:34 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
dit stond gisteren op nog geen meter afstand voor mij en KP![]()
je ziet het op de foto niet goed, maar zijn ogen zijn net zo blauw als die van ryan_r
Ik ook niet. Beetje bolle kop.quote:
daarom zijn de shows ook voor vrouwenquote:
Jij kijkt momenteel toch alleen met een paal naar RR?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:49 schreef creno het volgende:
[..]
daarom zijn de shows ook voor vrouwen
ik zat ook niet met een paal naar de show te kijken hoor
hoezo gelukkig?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
Zo... Net van 19:00 tot 22:45 verhoord door een inspecteur van politie.
Als getuige gelukkig..
Nu eerst een Bavaria Grolsch.
Wat was er aan de hand?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
Zo... Net van 19:00 tot 22:45 verhoord door een inspecteur van politie.
Als getuige gelukkig..
Nu eerst een Bavaria Grolsch.
quote:hoezo gelukkig?
heb je stoute dingen gedaan?
Wat een onbelangrijke vragen.quote:Wat was er aan de hand?
Als ie in uniform was, is dat een feitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Wat een onbelangrijke vragen..
Was het een beetje een leuke inspecteur?.
Ik kan mij volgens mij nog een foto herinneren van DM waar hij de verhuisdozen inpakt en waar die pet, die ons allemaal past, boven water kwam,, toch, of heb ik dat abuisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie in uniform was, is dat een feit
hij blijft wel in je hoofd zitten, dat nummerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:34 schreef creno het volgende:
en toen was ik weer alleen
dus maar hung up opzetten
is het toch het perfecte radio 2 achtergrond muziekje voor een telefoonspelletjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:40 schreef Weemz het volgende:
Wat is de muziek van de Indische Waterlelies melig zeg!
rar bestand ook goed,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef petre86 het volgende:
stroekie, heb je die eftelingmuziekjes ook in een zipje?
Ja, was van zijn roommate.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kan mij volgens mij nog een foto herinneren van DM waar hij de verhuisdozen inpakt en waar die pet, die ons allemaal past, boven water kwam,, toch, of heb ik dat abuis
de bouwvakkers hebben zich weer gemeld?quote:
Foto?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:17 schreef Sunjammer het volgende:
@ Stroek: Uhhu. Loopt echt zo'n enorm lekker menneke tussen.
@ Vlarp: Werk jij wel eens?
Envision this: ongeveer 1m80, baggy, lang shirt, lief koppie, donkere ogen, wild kapselquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Foto?
En ja.. wanneer ik hier niet post werk ik..
val jij op kleiner?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Envision this: ongeveer 1m80, baggy, lang shirt, lief koppie, donkere ogen, wild kapsel![]()
![]()
Oh ok, nee dan weet ik dat.
Hmm.. slet stel je voor, dat jij een vriend krijgt die een kop groter is dan jouquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Lengte boeit me niet zo... qua lichaam dan he
That happened already... tenminste, bijna een kop groterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. slet je voor, dat jij een vriend krijgt die een kop groter is dan jou
bonjourquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That happened already... tenminste, bijna een kop groter
dan is de ander 2m10 ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That happened already... tenminste, bijna een kop groter
wees er maar zuinig op.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zometeen eens even een maandkaart halen voor m'n werk.. moet ook nog pasfoto's en een stamkaart laten maken..
KP!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef keizerpinguin het volgende:
hoi![]()
*nog na zwijmel van gister doe*
KPquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:55 schreef keizerpinguin het volgende:
hoi![]()
*nog na zwijmel van gister doe*
hoi vlarpquote:
nee hoor deze is van esther....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Late reactie: hebben we nou alweeeeeer een madonna-TT?
ik vind het juist weer een beetje op haar genre lijken van toen... holiday, vogue , express yourself de leuke nummers van toen... maar ja smaken verschillen!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Ook goed
Ik vind het iig een erg vervelend nummer. Wat een extreem hoog pecheur-gehalte zeg (of inmiddels Pallaz-gehalte)Waar is de sexy zwoele periode? (justify my love, erotica, fever etc)
Of de vrolijke mara niet over-the-top nichterige periode? (alle 80's nummers).
Ohw.. eindelijk snap ik het.. Pallaz club = oude pecheur?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Ook goed
Ik vind het iig een erg vervelend nummer. Wat een extreem hoog pecheur-gehalte zeg (of inmiddels Pallaz-gehalte)Waar is de sexy zwoele periode? (justify my love, erotica, fever etc)
Of de vrolijke mara niet over-the-top nichterige periode? (alle 80's nummers).
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:34 schreef Cybart het volgende:Lange G & Baas P ft Sting - Het Land Van ...
volgens mij klopt dat niet helemaalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. eindelijk snap ik het.. Pallaz club = oude pecheur?
De beat is van een oud nummer van Sting dat de Sugababes ook hebben gebruikt, dacht ik.quote:
Oke.. het zal welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
volgens mij klopt dat niet helemaal.... pecheur is dicht gegaan en er is ergens anders een nieuwe tent geopend pallaz is niet dezelfde zo ver ik weet dan hoor
![]()
Hij heeft z'n onderbroek nog aan..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Pecheur is dicht, ergens anders (zeldfe straat) zit nu kippenhok Pallaz. Op de plaats van de Pallaz zat vroeger de Nephews (en daarna the firehouse maar die is zelfs nooit opengegaan).
[afbeelding]
Kijk, ik heb een nieuwe Sim gemaakt
En een flink foute ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |