voor website's van schrijvers of uitgevers??quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef wonderer het volgende:
+- 60 handtekeningen plus vier opdrachten. Missie Kinderboekenmarkt Den Haag 2005 geslaagd
Madonna schiet wat makkelijker te binnen..quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik verwachtte een kus-titel, eerlijk gezegd.
Bek dicht, vismuts!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:41 schreef keizerpinguin het volgende:
je bent de url van de vorige vergeten suf kut!
Nee, in mijn boeken... was het maar waar zeg. Een van de auteurs van mijn laatste stage wilde me nog wel aan een baantje helpen, maar die wist niet dat het maar voor een paar maanden was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor website's van schrijvers of uitgevers??
Rustig KPquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kutkind!!!!! als ik jou eens een keer tegen kom he!![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kutkind!!!!! als ik jou eens een keer tegen kom he!![]()
't is ook niet voor kleutersquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet nog een keer. Ingewikkeld.
laat ik zo zeggen als ik dan klaar met je ben had je gehoopt dat je je nooit vertoont had op het forum hier!quote:
Geil.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen als ik dan klaar met je ben had je gehoopt dat je je nooit vertoont had op het forum hier!
je zal je een heel ander mens voelen, als je dat dan nog kan teminste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |