voor website's van schrijvers of uitgevers??quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef wonderer het volgende:
+- 60 handtekeningen plus vier opdrachten. Missie Kinderboekenmarkt Den Haag 2005 geslaagd
Madonna schiet wat makkelijker te binnen..quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik verwachtte een kus-titel, eerlijk gezegd.
Bek dicht, vismuts!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:41 schreef keizerpinguin het volgende:
je bent de url van de vorige vergeten suf kut!
Nee, in mijn boeken... was het maar waar zeg. Een van de auteurs van mijn laatste stage wilde me nog wel aan een baantje helpen, maar die wist niet dat het maar voor een paar maanden was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor website's van schrijvers of uitgevers??
Rustig KPquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kutkind!!!!! als ik jou eens een keer tegen kom he!![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kutkind!!!!! als ik jou eens een keer tegen kom he!![]()
't is ook niet voor kleutersquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet nog een keer. Ingewikkeld.
laat ik zo zeggen als ik dan klaar met je ben had je gehoopt dat je je nooit vertoont had op het forum hier!quote:
Geil.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen als ik dan klaar met je ben had je gehoopt dat je je nooit vertoont had op het forum hier!
je zal je een heel ander mens voelen, als je dat dan nog kan teminste![]()
Ik speel t al 2 wekenquote:
Nog steeds sloomquote:Congratulations! You solved the Sudoku in 12 minutes, 28 seconds!
Zojuist mijn eerste puzzel gedaan. Vind er niet zo veel aan, eigenlijk. Die logikwizzen zijn leukerquote:
zwaai niet naar me tering jongquote:
Ik zwaaide niet naar je, schat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:07 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zwaai niet naar me tering jong
hoop dat de geiser te hoog staat afgestelt en hij met brandwonden onder de douche vandaan komt![]()
KP bewijst mijn gelijk evenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:12 schreef tech het volgende:
Alvast welterusten allemaal!
Wat een animositeit hier...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zwaaide niet naar je, schat.
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Je bent wel erg makkelijk in/op de kast te krijgen he.
Jij niet dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
deel maar wat klappen uit!! rocky vind dat lekker!![]()
en jij moet iets verzinnen.quote:
je kan kiezen welke moeilijkheids graad linksquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:41 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, de cijfers dwarrelen voor mijn ogen door die stomme sudoku's. In de trein heb ik er ook al een aantal gedaan. Maar die op die website staan zijn wel erg makkelijk hoor.
Wat een kutspel is dat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
I am SO not liking this gameIk zat onder m'n dekbed te spelen, oogjes kijkend over het randje. "Puuuup! Puuuuuuuup! Er zit een eng beest in de herentoilet van de metro! IK VOEL 'T!!! Púúúúúúúp!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |