voor website's van schrijvers of uitgevers??quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef wonderer het volgende:
+- 60 handtekeningen plus vier opdrachten. Missie Kinderboekenmarkt Den Haag 2005 geslaagd
Madonna schiet wat makkelijker te binnen..quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik verwachtte een kus-titel, eerlijk gezegd.
Bek dicht, vismuts!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:41 schreef keizerpinguin het volgende:
je bent de url van de vorige vergeten suf kut!
Nee, in mijn boeken... was het maar waar zeg. Een van de auteurs van mijn laatste stage wilde me nog wel aan een baantje helpen, maar die wist niet dat het maar voor een paar maanden was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor website's van schrijvers of uitgevers??
Rustig KPquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kutkind!!!!! als ik jou eens een keer tegen kom he!![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kutkind!!!!! als ik jou eens een keer tegen kom he!![]()
't is ook niet voor kleutersquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Niet nog een keer. Ingewikkeld.
laat ik zo zeggen als ik dan klaar met je ben had je gehoopt dat je je nooit vertoont had op het forum hier!quote:
Geil.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen als ik dan klaar met je ben had je gehoopt dat je je nooit vertoont had op het forum hier!
je zal je een heel ander mens voelen, als je dat dan nog kan teminste![]()
Ik speel t al 2 wekenquote:
Nog steeds sloomquote:Congratulations! You solved the Sudoku in 12 minutes, 28 seconds!
Zojuist mijn eerste puzzel gedaan. Vind er niet zo veel aan, eigenlijk. Die logikwizzen zijn leukerquote:
zwaai niet naar me tering jongquote:
Ik zwaaide niet naar je, schat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:07 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zwaai niet naar me tering jong
hoop dat de geiser te hoog staat afgestelt en hij met brandwonden onder de douche vandaan komt![]()
KP bewijst mijn gelijk evenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:12 schreef tech het volgende:
Alvast welterusten allemaal!
Wat een animositeit hier...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zwaaide niet naar je, schat.
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Je bent wel erg makkelijk in/op de kast te krijgen he.
Jij niet dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
deel maar wat klappen uit!! rocky vind dat lekker!![]()
en jij moet iets verzinnen.quote:
je kan kiezen welke moeilijkheids graad linksquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:41 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, de cijfers dwarrelen voor mijn ogen door die stomme sudoku's. In de trein heb ik er ook al een aantal gedaan. Maar die op die website staan zijn wel erg makkelijk hoor.
Wat een kutspel is dat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
I am SO not liking this gameIk zat onder m'n dekbed te spelen, oogjes kijkend over het randje. "Puuuup! Puuuuuuuup! Er zit een eng beest in de herentoilet van de metro! IK VOEL 'T!!! Pśśśśśśśp!!"
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ gaat DVD kijken
[afbeelding]
Doom 3,quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik schrik nog amper van horrorfilms, ik heb er tientallen in de kast staan. Komen er nog maar weinig uit die ik echt eng vind .... maar die K-spellen van Silent Hill jagen me nog steeds de stuipen op het lijf
Ja. Ik begin hem behoorlijk te knijpen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn jullie (ook) bang voor een pandemie van het vogelgriepvirus of niet?.
* G_E twijfelt of hij via de enigszins dubieuze weg van een internetapotheek een virusremmer moet bestellen, voor het geval dat...
Ik raak altijd in paniek als ik een minister hoor zeggen dat we niet in paniek moeten raken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Ik begin hem behoorlijk te knijpen...
Zeur niet zeg, ik speelde om m'n elfde ook Prince of Persia, waarbij ik er een sport van maakte om de bewakers door een soortevan guillotine doormidden te laten hakken, of te laten spietsen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap je nietWat een kutspel is silent hill 4, ik ben na 15 min opgehouden met silent hill 3.
Ik neem dus ff aan dat je de reeks bedoelt die kut is?
trouwens: JIJ MAG DIE SPELLEN NOG HELEMAAL NIET SPELEN!
Och, een sjaal om de nek, en goed stevig eten, dan kan zo'n griepje weinig uitvreten, en mocht 't toch raak zijn is het een goed excuus om hete Groc te drinken, geen griepvirus die daar tegenop kan!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E twijfelt of hij via de enigszins dubieuze weg van een internetapotheek een virusremmer moet bestellen, voor het geval dat...
Weer een Madonna- TTquote:
goed gedaan jochie !!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weer een Madonna- TT
en Madge-avatar
Je voelde de bass?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:57 schreef creno het volgende:
[..]
goed gedaan jochie !!ryan hoorde eerder dat de nieuwe madonna werd gedraaid bij het bölke, maar ja ik hoorde voornamelijk de bass
Prince of persia is nou niet bepaald 18+ *LOL*quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zeur niet zeg, ik speelde om m'n elfde ook Prince of Persia, waarbij ik er een sport van maakte om de bewakers door een soortevan guillotine doormidden te laten hakken, of te laten spietsen.
En niemand zeurde daar toen over, toen kende men nog relativeren![]()
die virusremmers helpen tegen wat?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik neem aan dat je een grapje maakt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Och, een sjaal om de nek, en goed stevig eten, dan kan zo'n griepje weinig uitvreten, en mocht 't toch raak zijn is het een goed excuus om hete Groc te drinken, geen griepvirus die daar tegenop kan!
waarom anders die knipoog?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een grapje maakt..
Volgens mij heb ik zelden zo'n nichterig madonna-nr gehoordquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
ing ring ring goes the telephone
The lights are on but there's no one home
Tick tick tock it's a quarter to two
And I'm done
I'm hanging up on you
Dat doet me denken aan bananaphone.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
ing ring ring goes the telephone
The lights are on but there's no one home
Tick tick tock it's a quarter to two
And I'm done
I'm hanging up on you
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
die virusremmers helpen tegen wat?
normale griep?
vogelgriep?
je moet bang zijn voor een kruising tussen die 2, en die is er nog niet, en ook geen virusremmer daarvoor dus..
Maar je hebt deels gelijk hoor, het is de kruising tussen de twee waar we bang voor moeten zijn, maar volgens de W&O-bijlage van het NRC van gisteren kan zo'n kruising vrij makkelijk ontstaan, op het moment dat iemand met beide griepvarianten besmet raakt. En het vogelgriepvirus heeft Roemeniė en Turkije bereikt net nu hier het gewone griepseizoen voor de deur staat én een hoop mensen de komende twee weken herfstvakantie hebben (en op vakantie naar Turkijke gaan). Dus...quote:Helpen virusremmers, bijvoorbeeld Tamiflu?
Ja. Deze middelen kunnen preventief worden gebruikt, bijvoorbeeld door boeren met besmet pluimvee. Is een mens eenmaal besmet, dan helpen deze virusremmers om de ziekte te dempen. Voor sommige mensen zou dat net het verschil kunnen uitmaken tussen overleven of overlijden. Nederland heeft een voorraad virusremmers besteld. Als hier een epidemie onder mensen uitbreekt, zullen de middelen vooral worden ingezet om virushaarden in te dammen en om medisch personeel op de been te houden.
Als je een beetje inlevingsvermogen hebt wel, (als je gespietst wordt, ben je vaak nog lang niet dood hoor)quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prince of persia is nou niet bepaald 18+ *LOL*
Ach, ga hupsenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zelden zo'n nichterig madonna-nr gehoord
En hier helpt geen rubbertje tegen. Da's het kutte, je kan NIKS doen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:45 schreef Vlarp het volgende:
We gaan allemaal een keer dood...
Ik ben nog niet in paniek, maar 't is wel euhm.. minder dat er zo "dichtbij" zo'n virus heerst
1 2 3 ...quote:
Ook dat kun je er niet tegen doen.quote:Da's het kutte, je kan NIKS doen.
Als je er NIKS aan kunt doen, niks aan kunt doen om het te voorkomen, stoppen, verdelgen, wegwaaien ... waarom zou je je er dan druk om maken?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
En hier helpt geen rubbertje tegen. Da's het kutte, je kan NIKS doen.
Ik haat het als ik de controle verlies.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je er NIKS aan kunt doen, niks aan kunt doen om het te voorkomen, stoppen, verdelgen, wegwaaien ... waarom zou je je er dan druk om maken?
Ik ben al blij als ik ook maar enigszins een greintje controle heb; praktisch-filosofisch gesprokenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik haat het als ik de controle verlies.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je er NIKS aan kunt doen, niks aan kunt doen om het te voorkomen, stoppen, verdelgen, wegwaaien ... waarom zou je je er dan druk om maken?
Hoeveel vogelpesten varkenspesten en gekke koeien heeft ons land al over in de stress gezeten? Tis iedere keer hardstikke sneu voor de boeren die alle dieren verliezen en een hoop geld, dat vind ik dan ook het zieligste. Maar wat er met de mensen is gebeurd steeds dat was allemaal vrij loze paniek. Je schiet er niets mee op om als ene kip zonder kop (met griep) door de kamer te rennen "help een griep help een virus!".quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik haat het als ik de controle verlies.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Osterhaus betoogt al jaren dat de Nederlandse overheid een grotere voorraad Tamiflu moet aanleggen.
Nah, we moeten gewoon heel veel tiramisu eten, daar staat 't
Helaas dus, tiramisu werkt niet.quote:Het vogelpestvirus waarmee een Vietnamees meisje eerder dit jaar besmet is geraakt, blijkt resistent te zijn tegen het Tamiflu-vaccin - het vaccin dat wereldwijd wordt ingeslagen met het oog op een eventuele vogelpestpandemie. Dat hebben onderzoekers vrijdag bekendgemaakt. Het geval van resistentie bij het 14-jarige meisje is het enige tot nog toe, en bleek niet te gelden voor het Relenza-vaccin, een medicijn van een andere producent. De onderzoekers, die hun bevindingen presenteren in het tijdschrift Nature, stellen dat het wellicht nuttig is naast Tamiflu ook Relenza achter de hand te houden om een eventuele verspreiding van het vogelpestvirus onder mensen het hoofd te kunnen bieden.
Preciesquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik ook maar enigszins een greintje controle heb; praktisch-filosofisch gesproken
Maar het is wel lekker!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Helaas dus, tiramisu werkt niet..
Dokter McDreamy maakt ons wel beter. Toch? He? Toch?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Helaas dus, tiramisu werkt niet..
Dr Dreamy slaapt nu, maar als ie weer wakker is dan redt ie de wereld wel hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dokter McDreamy maakt ons wel beter. Toch? He? Toch?!.
Zie je wel! Dokter McDreamy to the rescue!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dr Dreamy slaapt nu, maar als ie weer wakker is dna rdt ie de wereld wel hoor
Dat doe ik dan ook niet. Ik vind het gewoon een erg onprettig idee dat er een behoorlijk risico is dat er een griep-versie ontstaat die gewoon dodelijke slachtoffers kan maken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]Je schiet er niets mee op om als ene kip zonder kop (met griep) door de kamer te rennen "help een griep help een virus!".
Ik zie mezelf al helemaal in z'n sterke armen liggenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zie je wel! Dokter McDreamy to the rescue!.
Hmmz. Wat gek, ik zie mezelf ook in z'n armen liggen. Maar jou zie ik niet hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al helemaal in z'n sterke armen liggen"oooohhh dr dreamy, dank u!" en dat ie dan zo'n dip-'n-kiss uitvoert op me
*duwt beav uit de fantasie* Anastasia Beaverhausen! Ga terug naar de taco-zaak waar je vandaan komt!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz. Wat gek, ik zie mezelf ook in z'n armen liggen. Maar jou zie ik niet hoor..
*nog eens kijk*
Nope..
Taco zaak?!! Leugens zijn het!! Allemaal grove leugens!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*duwt beav uit de fantasie* Anastasia Beaverhausen! Ga terug naar de taco-zaak waar je vandaan komt!!!!
Ik heb je d'r zien zitten! Samen met Alexis/Joan Collins/Helena!!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Taco zaak?!! Leugens zijn het!! Allemaal grove leugens!!.
Je hebt heul niks gezien hoor je me?! Ik ontken alles!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je d'r zien zitten! Samen met Alexis/Joan Collins/Helena!!!
*veegt de taco-saus van je kin* Voordat dr dreamy langskomt en de onbedwingbare neiging krijgt het er af te likkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt heul niks gezien hoor je me?! Ik ontken alles!.
.
Preciesquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
als je er toch niks tegen kunt doen kun je je beter nu uitleven.. voordat hette laat is![]()
Bedankt voor je hulpquote:
Kut. Verkeerde saus gemorst.quote:
Had je de extra hot 'n spicy tabasco saus weer naast de guacamole staan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kut. Verkeerde saus gemorst..
Knoflooksaus?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kut. Verkeerde saus gemorst..
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*zwijmel*
So follow me home
You'll never be lost
We'll weather the storm
Whatever the cost
I won't walk away
I'll stand by your side
I'm here for you
The rest of our lives
t zijn de sugababes, dan mag tquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]en ook helemaal niet afgezaagd en gezapig
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Met een blik en een kus en het topje van mn zus maak ik jou stapelgek verliefd op mij.
Met een blik en een kus en het topje van mn zus is je hart binnenkort alleen voor mij
alle meisjes op je school zagen jou als een idool, en het spijt me maar die kans is voorgoed voorbij.
Met een blik en een kus en het topje van mn zus maak ik jou stapelgek verliefd op mij.
Zal je vast leuk staanquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Met een blik en een kus en het topje van mn zus is je hart binnenkort alleen voor mij
alle meisjes op je school zagen jou als een idool, en het spijt me maar die kans is voorgoed voorbij.
Hodfr! En dat zeg je nu pas?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal je vast leuk staan
anyway ben nu echt weg
daaaag! Daag beav de sleutel ligt onder de douchemat!
Wat doet mijn naam daar?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet jij niet bij je dokter zijn daarvoor? of anders vlarp, of beav of..
jij zit ook niet al te ver van V. af toch?quote:
nooit van douchen gehoord?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien vind hij de "essence van Des" die om je heen hangt wel opwindend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |