Dat denk ik dus echt niet. Dit wordt alleen nog maar ergerquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
Nogmaals, je kunt ook overdrijven hoor: elke BB-editie kent wel z'n saaie weken, waarbij iedereen loopt te zaniken dat er niets gebeurt. Het probleem is dat het momenteel gewoon te harmonieus is, maar dat verandert echt nog wel.
eejjjjjjjjjj Big Mquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je hangt hier te lang rond, D.Rose...
Ik ben zo aangestoken dat ik van het weekend maar eens leuke wol ga halen en een wintersjaal voor mezelf ga breien. Heb nu alleen maar kriebelwol...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:22 schreef pinkplatinum het volgende:
Nou hij is leuk
alleen wordt ik ziek van al dat breien overal.. ik ga er nog over dromen vannacht
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik merk het, dit topic gaat inmiddels meer over vrouwen die kletsen dan over mensen die BB kijken.
No offence ofzo verder, maar wordt wel erg saai, elke dag komen er minder mensen die nog meekijken en lullen op de streams.
Nee hoor, zodra er weer genomineerd wordt en er voor een paar een spannende week (eventuele exit) aankomt, komt de spanning wel weer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat denk ik dus echt niet. Dit wordt alleen nog maar erger
Ze zitten nu al liedjes zingend op de bank te breien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:21 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat denk ik dus echt niet. Dit wordt alleen nog maar erger
Dquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjj Big M
te lang is relatief
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:23 schreef cuall het volgende:
TTik weet het niet hoor
![]()
Nog maar ff oefenen meid![]()
JAAA, met die vingers vol kloven!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze volgende week garnalen mogen pellen.![]()
Hij is leuk ga zo doorquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:23 schreef cuall het volgende:
TTik weet het niet hoor
![]()
Nog maar ff oefenen meid![]()
Rob, Nathalie en Chantal in de finale bvquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zitten nu al liedjes zingend op de bank te breien.
Hoe moet ik me nóg erger voorstellen?
Nee ik zat niet achter de computer, dan kijk ik niet nee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Delta, jij kijkt overduidelijk ook de streams niet anders zou je niet van die onzin uitkramen
![]()
Gelukkig zijn wij er nog anders was BB echt ter ziele![]()
Iedereen gaat weg en Chantal blijft in d'r eentje over.... Ze krijgt om haar te troosten van BB een hele stapel lachfilms om te kijken...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zitten nu al liedjes zingend op de bank te breien.
Hoe moet ik me nóg erger voorstellen?
Precies, hoe hard ze ook beweren dat "ze het begrijpen", er zijn er maar heel weinig die goed met een nominatie kunnen omgaan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, zodra er weer genomineerd wordt en er voor een paar een spannende week (eventuele exit) aankomt, komt de spanning wel weer.
Vorige week waren er een aantal echt lekker op dreef met irritaties, roddels en spanningen.
Komt ws ook snel en helemaal als er elke week genomineerd gaat worden.
Nu is het allemaal gezellig, want er is geen reden voor spanningen.
Ok..erger kan bijna niet..quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg en Chantal blijft in d'r eentje over.... Ze krijgt om haar te troosten van BB een hele stapel lachfilms om te kijken...
Dan kan je beter gaan slapen want nu zie je alles dubbelquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Mijn vrouw zit hier nu ook al te breien. Het moet niet gekker worden
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg en Chantal blijft in d'r eentje over.... Ze krijgt om haar te troosten van BB een hele stapel lachfilms om te kijken...
Volgens mij welquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:25 schreef Maerycke het volgende:
Wanneer moeten ze weer nomineren? Woensdag?
Ik wil het nu best wel leren.. kijken of ik er iets van bak.. ehm breiquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben zo aangestoken dat ik van het weekend maar eens leuke wol ga halen en een wintersjaal voor mezelf ga breien. Heb nu alleen maar kriebelwol...
Ik denk overigens dat de bewoners inmiddels op een punt zitten dat hun vingers kunnen gaan kloven, eens kijken hoeveel drama dat weer op gaat leveren
Ik hoop nog steeds dat ze volgende week garnalen mogen pellen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |