abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31517398
sinds kort woon ik in mijn nieuwe appartement. Mijn eettafel staat bij 2 grote ramen, met heerlijk uitzicht, maar langs deze ramen loopt helaas ook de gallerij. Nu zit ik erover te denken om de inkijk wat te beperken, maar ik wil zelf wel graag m'n uitzicht houden: spiegelfolie dus.

Bij de Gamma verkopen ze het in elk geval niet. Wie weet waar het wel te koop is? Halfords/Brezen? Of een echte tunings zaak? Of toch bij een doe het zelf zaak?

En heeft er iemand ervaring met deze folie: werk het een beetje en ziet het er ok uit??

alvast bedankt voor de info!!
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:01:03 #2
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_31520379
Kun je er niet van dat folie opzetten wat men ook op autoruiten gebruikt? Dat is gewoon te halen bij een autohandel.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_31520646
Je kunt het ook kopen bij beletteringsbedrijven.
Die kunnen het meestal ook in grotere maten leveren.
  Moderator maandag 17 oktober 2005 @ 23:15:25 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_31520783
In mijn vorige huis had ik van die folie, je kon wel naar buiten kijken maar men kon niet naar binnen kijken, werkt perfect (behalve als de felle zon er op stond, dan werkte het een stuk minder). Het zag er goed uit - je zag aan de binnenkant haast niet dat het er op zat (het raam was wel iets donkerder dan normaal). Wel opletten dat je het goed strak aanbrengt, dus zonder luchtbubbeltjes.

Ik heb het toen via via gekregen, dus ik kan je niet aan een verkoopadres helpen, maar een autohandel lijkt me idd wel een idee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')