Oh WAT GAAF!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef Syytön het volgende:
EN IK ZIE DIT NU PAS!!! whahaa! Ik woon tegenover dit huis! nouja..., wij wonen aan het einde van de straat (die recht tegenover jullie huis), huis met de gele kozijnen. Wel heel erg grappig dit. We hebben het er al thuis over gehad, dat jullie zo doorwerken! Met het dak erop bedoel ik enzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja zeg!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef Syytön het volgende:
EN IK ZIE DIT NU PAS!!! whahaa! Ik woon tegenover dit huis! nouja..., wij wonen aan het einde van de straat (die recht tegenover jullie huis), huis met de gele kozijnen. Wel heel erg grappig dit. We hebben het er al thuis over gehad, dat jullie zo doorwerken! Met het dak erop bedoel ik enzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mensen vinden het ook zo vanzelfsprekend dat de lamp aangaat als je schakelaar bedient.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:48 schreef arithaterhorst het volgende:
Wat is er nu de afgelopen 3 weken gedaan? Nou, met name puntjes op de i gezet en wandjes gezet en electra aangelegd. Dingen dat je een beetje lastig laat zien. "Kijk, hier zit nu een electrabuisje wat er vroeger niet zat", bekt wat minder lekker dan "Ja, de pannen liggen nu op het dak"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naja alles boven het plafond waterpas is natuurlijk iet wat onzinnig, je ziet het immers nooit weerquote:Fotootje van de electraleidingen
[afbeelding]
Nou, electraleidingen. Wat een werk is dat wat hebben wij ons daar op verkeken. De
leidingen in de slaapkamer alleen al, ik denk dat we daar zo'n 10 uur over hebben gedaan.
Nou zijn wij redelijk precies en 'if it is not a right angle it is a wrong angle'. Waterpas = waterpas
enzo. Maar toch, wij dachten dat dat een uur of 2 zou zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Morgen meer foto's want vandaag is een topdag. We schieten enorm op. Beter dan electra (no offence, Vonkenboerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.). Maar dat schiet gewoon niet opJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ben ik sinds kort dus voor draadloze electra!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:28 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mensen vinden het ook zo vanzelfsprekend dat de lamp aangaat als je schakelaar bedient.
Je ziet het werk erachter niet; heb genoeg mensen die denken dat je met een lamp en een schakelaar er toch wel bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ik had het idd ook over de dozen. Hoe dichter je bij afwerking komt, hoe preciezer alles gaat. En wij zijn beiden best precies in dingen. Dus dat betekent dat het 3 keer opnieuw moet voor het goed zit. Qua leidingen zit het alles behalve waterpasquote:Naja alles boven het plafond waterpas is natuurlijk iet wat onzinnig, je ziet het immers nooit weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen zich er op gaan verkijken hoeveel werk je nog hebt met al die leidingen in plafonds, in de muren, van en naar de meterkast, van en naar dozen in de muur die natuurlijk wel waterpas moeten zitten en dan nog draad erinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Goedkoper denk ik niet. Omdat we op zich weinig tijd hebben besteed aan het echt aanwerken op het bestaande huis. Wat wij hebben gedaan is de nieuwe contouren van het huis gebouwd, toen moesten er 2 H balken voor de constructie in (omdat muren worden doorbroken). En dan de doorbraak zelf.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:09 schreef dutchmage het volgende:
misschien een hele brutale vraag.. maar wat is het kostenplaatje van de hele verbouwing.? was het niet goedkoper om een heel nieuw huis te bouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat is inderdaad nogal vertekend. Alles is waterpas, ook het plafondquote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef Marsepein het volgende:
Ik neem aan dat deze foto vertekent door de camera en dat het plafond niet echt zo krom is:
[afbeelding]
Eh...bijna alles is anders dan geplandquote:Verder mijn complimenten, en er wonen, en zo'n grote verbouwing, en zoveel zelf doen. Alles wat er nu gedaan is, is dat ook gepland zo ?(tijd, geld, middelen, hulp, grootte, moelijkheid etc etc)
quote:Erg veel respect, ik zie het nog wel de FoK klus van 2006 worden ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij moch je met dezelfde klus maar 1 maal meedoen. Maar het is je gegunt hoor om nog een keer mee te doen!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef Marsepein het volgende:
Erg veel respect, ik zie het nog wel de FoK klus van 2006 worden ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was er vergeten een foto van te makenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:08 schreef tnimble het volgende:
Ik leg de buizen wel allemaal ook netjes en recht neer. En staan ook op tekening. Je weet dan achteraf altijd waar je zonder problemen iets in het plafond kunt hangen en een opening kunt maken. En zoveel extra werk is het niet, maar blijft een boel werk. Vooral idd je uitlijnen en waterpas stellen van alle schakelaars en contacten!
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Al een tijdje niet meer hier gekeken, maar zo is het des te leuker!
Wat een ongelofelijke klus en wat een enorm respect voor jullie zeg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een centraaldoos is dit :quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:24 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ik was er vergeten een foto van te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar we hebben er nu nog wel een tekeningetje van gemaakt hoe de leidingen lopen. Nu zit het nog vers in 't hoofdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[/qote]
Altijd makkelijk; maar of het zin heeft vraag ik mij afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zolang ze niet kriskrasvan links naar echts door elkaar over de muur lopen moet je toch echt wel een gat kunnen boren in een muur zonder dat je iets raaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[quote]
Centraaldozen waterpas dat soort dingen vinden wij gewoon heel belangrijk. Zeker als je het zelf hebt gemaakt, ben je veel kritischer. En het is gewoon lelijk als een centraaldoos scheef erin zit, komt je stopcontact ook scheef.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jamaar ik bedoelde het de andere kant opquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Altijd makkelijk; maar of het zin heeft vraag ik mij af
Zolang ze niet kriskrasvan links naar echts door elkaar over de muur lopen moet je toch echt wel een gat kunnen boren in een muur zonder dat je iets raakt
Eh...ja...kunnen we dit even vergeten?quote:
Ook als je meerdere inbouwdozen aan elkaar koppelt? Wij hebben er 2, 3 en op sommige plaatsen 4 naast elkaar. (2 stopcontacten, speaker, cai).quote:Inbouwdozen komen de schakelaars en wandcontactdozen e.d. op
Centraaldozen gebruik je in het plafond daar waar je alle leidingen aan elkaar knooptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die verstelbare ring van tegenwoordig helpt nog een hoop 0,5 mm red je altijd wel meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit heb ik ook begrepen en staat ook in de documentatie van WTH. Bij de vloerenzaak (valt onder parketmeester) hebben ze dit ook bevestigd. Ook zonder vloer verwarming raden die langzaam drogen van de vloer aan om scheuren te voorkomen. Een kennis zit in de natuursteenvloeren, daar moet je bij sommige soorten zelfs 4 tot 8 maanden laten drogen!!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef Cybersijp het volgende:
Betonvloer moet naar mijn idee 6 weken drogen ALS je vloerverwarming genomen hebt. Anders kan er door het plaatselijk meer /minder gelijkmatig drogen van het beton scheuren komen. Knoop me er niet aan op, ik had t idee dat het zo was.
Wij zelf hebben naast de vloerverwarming nog een aantal radiatoren laten zetten als bijverwarming. Die gaan strask als de weer kachel hangt(er hangt nu al twee maanden zo zo geen kachel meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) de boel verwarmen totdat we mogen stoken middels de vloerverwarmingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt als een bus!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:37 schreef Cybersijp het volgende:
Betonvloer moet naar mijn idee 6 weken drogen ALS je vloerverwarming genomen hebt. Anders kan er door het plaatselijk meer /minder gelijkmatig drogen van het beton scheuren komen. Knoop me er niet aan op, ik had t idee dat het zo was.
Wij zelf hebben naast de vloerverwarming nog een aantal radiatoren laten zetten als bijverwarming. Die gaan strask als de weer kachel hangt(er hangt nu al twee maanden zo zo geen kachel meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) de boel verwarmen totdat we mogen stoken middels de vloerverwarmingJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop